Nouzový režim 2.2DTI
Moderátor: Moderátoři
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Ahoj. Mam naprosto stejny problem. Popis na zacatku naprosto presne sedi. Bohuzel se chyba nezapisuje do chyb. Nimene kamarad ma diagnostiku a ve chvili, kdy chyba byla aktivni jsme to pripojili a psala to chybu tlaku bez nejakeho konkretnejsiho popisu. Mel jsme praskly intercooler, tak jsem ho vymenil a stale chyby. Vymenil jsem i vahu vzduch a nepomohlo to. Prosim, budete-li nekdo neco vedet dejte mi zpravu do PM. Diky moc Ales
Nasel jsem toto: http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Ope ... 15100.html
Tedy cidlo vzduchu pred turbinou. Asi zkusim .
Nasel jsem toto: http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Ope ... 15100.html
Tedy cidlo vzduchu pred turbinou. Asi zkusim .
- Reklama
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Sice mám Zafiru, ale jediné čidlo před turbínou je váha vzduchu.
Anebo jsou ty motory natolik odlišné? To si nemyslím.....teda až na pár detailů.
Začali jste tu rozebírat nouzový režim, ale nějak mi tu chybí výčet chyb, chyby , z diagnostiky, ono to nemusí být podtlakem.
Tam je spousta věcí , co dokáže pozlobit.
Takže napište výčet chyb, pak se dá pokročit. Měnit díly bezdůvodně, pocitově, to nikam nevede.
A nouzák může vyrobit i přechodový odpor v konektoru.
Anebo jsou ty motory natolik odlišné? To si nemyslím.....teda až na pár detailů.
Začali jste tu rozebírat nouzový režim, ale nějak mi tu chybí výčet chyb, chyby , z diagnostiky, ono to nemusí být podtlakem.
Tam je spousta věcí , co dokáže pozlobit.
Takže napište výčet chyb, pak se dá pokročit. Měnit díly bezdůvodně, pocitově, to nikam nevede.
A nouzák může vyrobit i přechodový odpor v konektoru.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Nejspíš má kolega na mysli čidlo tlaku v sání,což se dost často stane tím,že je zcela zakarbonované a začne falšovat.Ten člověk,jehož odkaz použil si spletl strany turba,ale to je normální.
Re: Nouzový režim 2.2DTI
V rokoch 2003 až asi 2007 sme mali 5 Vectier 2.2DTI a robili to všetky po ubehnutí ca 80000km.
Nikdy žiaden servis (a navšítvili sme ich spolu niekoľko) nezistil nič okrem výpisu "podtlak pred turbom".
dojazdili sme ich do konca leasingu opatrne, našťastie žiadna búračka následkom straty výkonu pri predbiehaní a preč s nimi. S prechodom na 1.9CDTI sa tieto problémy u nás vo firme stratili. Našťastie.
Je to extrémne nepríjemná závada, zjavne slabé miesto. Bohužiaľ.
Nikdy žiaden servis (a navšítvili sme ich spolu niekoľko) nezistil nič okrem výpisu "podtlak pred turbom".
dojazdili sme ich do konca leasingu opatrne, našťastie žiadna búračka následkom straty výkonu pri predbiehaní a preč s nimi. S prechodom na 1.9CDTI sa tieto problémy u nás vo firme stratili. Našťastie.
Je to extrémne nepríjemná závada, zjavne slabé miesto. Bohužiaľ.
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 04 zář 2012, 20:26
- Bydliště: skoro Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Cetl jsem o uprave MAF OFF ale bohuzel jsem to nasel jen u seatu, vw atd. .
Ne u Vectra c Jo a MAF je oznaceni vahy vzduchu.
Nikdo s tim uz nemate zkusenosti? Vyresily jste to uz nekdo?
Mne to pada do nouzaku po zahrati.A diagnostika ukazala chybu P0100 - chyba mnerice prutoku vzduchu.
Ne u Vectra c Jo a MAF je oznaceni vahy vzduchu.
Nikdo s tim uz nemate zkusenosti? Vyresily jste to uz nekdo?
Mne to pada do nouzaku po zahrati.A diagnostika ukazala chybu P0100 - chyba mnerice prutoku vzduchu.
Darwi
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Mám podobný problém so svojou VeCe. Keď idem cca 90-100km/h v pätke, tak mi niekedy preblikne kontrolka auto s kľúčom a auto stratí výkon. Je to len pár sekúnd. Potom to zmizne a auto šľape ďalej. Tento týždeň som išiel trasu dlhú asi 130km a toto prebliknutie tejto kontrolky sa mi stalo 3x. Ale už sa mi stalo aj to, že mi auto ostala svietiť kontrolka a pomohlo len vypnúť a zapnúť motor. Potom bolo všetko za OK.
Diagnostika píše len túto chybu:
P0070 - Ambient Air Temperature Sensor Malfunction
(71) - Not present
Ako ste vyriešili vaše problémy? Čo to môže robiť?
Diagnostika píše len túto chybu:
P0070 - Ambient Air Temperature Sensor Malfunction
(71) - Not present
Ako ste vyriešili vaše problémy? Čo to môže robiť?
Opel Vectra C | 2.0 DTI (Y20DTH) | 74kW | 12/2004 | W0L0ZCF6951040768 | alias Miky
Re: Nouzový režim 2.2DTI
nešťastné auto. najhoršia chyba je presne taká ako na týchto autách, nikdy tam neostane ale po vypnutí motora zmizne. ale niekde tu alebo na SK opel fore som čítal že to niekto vyriešil, skús hľadať v iných vláknach. je bohužiaľ životu nebezpečné jazdiť s takýmto autom
chyba ktorú máš vypísanú hovorí o snímači vonkajšej teploty - to zrejme nebude príčina.
chyba ktorú máš vypísanú hovorí o snímači vonkajšej teploty - to zrejme nebude príčina.
Re: Nouzový režim 2.2DTI
No přemýšlej co asi uděláš když ti to spadne do nouzového režimu při předjíždění...
a to myslím skutočne vážne. Každý takýto manéver musíš mať domyslený do konca, t.j. kam to vpáliš, keďže ty budeš mať napravo vedľa seba auto a návrat naspäť nie je možný a kamion v protismere to už neubrzdí.
a to myslím skutočne vážne. Každý takýto manéver musíš mať domyslený do konca, t.j. kam to vpáliš, keďže ty budeš mať napravo vedľa seba auto a návrat naspäť nie je možný a kamion v protismere to už neubrzdí.
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 04 zář 2012, 20:26
- Bydliště: skoro Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzový režim 2.2DTI
Samozřejmě, že toto mě napadlo.Proto ten problém řeším.Aby auto bylo na silnici maximálně spolehlivé
Darwi