Vectra B - 2.0 benzin - neudrzi otacky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
bohusenko
Příspěvky: 1
Registrován: 29 led 2016, 10:31

Vectra B - 2.0 benzin - neudrzi otacky

Příspěvek od bohusenko »

ahojte, som tu novy, tak ma prosim neukamenujte ak som to dal do zlej sekcie. Popozeral som forum kolko som vedel, ale podobny problem som nenasiel, preto som zalozil novu temu.
Fakty:
Vectra B r.v. 1998. Povodny motor 1,8 benzin. Teraz tam je 2.0 benzin. Nemenilo sa nic ine.
Problem je, ze motor absolutne neudrzi otacky volnobehu. Startovanie je absolutne bezproblemove, ale v sekunde na to auto zhasne. Samozrejme po napr. 10tich pokusoch auto naskoci tak, ze na mieste udrzi otacky a je mozne skusit sa pohnut. Vacsinou pri preradovani rychlosti smerom nahor nie je problem, lebo tam su otacky vysoko, tkaze kym clovek stihne hodit dalsiu rychlost, nestihnu otacky padnut dole. Horsie je pri podradovani. To automaticky pri zoslapnuti spojky otacky padnu dole a motor zdochne, za jazdy, proste kdekolvek....najlepsie pred zakrutou :-/.
Boli sme aj v opel servise ale tam nevedeli nic stym pohnut, lebo na diagnostike neukazalo ziadny problem.
Prosim ak ma niekto nejaku radu, co by to mohlo byt, alebo aspon kde skusit zacat vymienat, budem velmi vdacny.
Ono tento problem sa nevyskytuje furt. Su obdobia (niekedy aj tyzden, dva) ze to neurobi ani raz, a auto ide ako hodinky....ale potom ked tomu motoru prepne, tak clovek na jednu cestu do roboty startuje auto castejsie jak ziaci v autoskole...proste kazde zoslapnutie spojky = motor zhasne, ak clovek nepreraduje bleskovou rychlostou...a udrziavat stale mechanicky motor pod plynom stlacanim pedalu je...ok, no urcitu dobu sa to da, ale nic moc to neni...

vopred velmi pekne dakujem za uzitocne rady

b.
Reklama
 

Patrik (vectra A)
Příspěvky: 1
Registrován: 05 dub 2016, 23:26

Re: Vectra B - 2.0 benzin - neudrzi otacky

Příspěvek od Patrik (vectra A) »

No já mám sice vectru A, ale ty motory jsou stejný. Zkus zkontrolovat obtokový ventil škrtící klapky, ten se stará o volnoběžné otáčky. Mimo jiné na tom ventilu je taková kovová, kulatá zátka o něco větší než kovová 50kč, která má v sobě zářez na rovnej šroubovák, myslím že čím víc jí zašroubuješ dovnitř, tím vyšší budou volnoběžný otáčky. Jen pozor, ta zátka je z nějakýho měkkýho materiálu a poměrně lehce se dá strhnout hrana toho zářezu.
Odpovědět

Zpět na „Vectra B“