1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Ahojte,
uvazujem o kupe novej Astry ST vo vybave Enjoy (KS1, zadny senzor a rezerva, v cervenej), ale nakolko v miestnom showroome mali na test len dieselove motorizacie, tak som zatial nemal moznost vyskusat pre mna zaujimave benzinove 1.4 TURBO bez S/S 125k alebo 150k.
Myslite, ze ma vyznam si priplatit cca 1000EUR za tych 25k?
Dakujem moc.
uvazujem o kupe novej Astry ST vo vybave Enjoy (KS1, zadny senzor a rezerva, v cervenej), ale nakolko v miestnom showroome mali na test len dieselove motorizacie, tak som zatial nemal moznost vyskusat pre mna zaujimave benzinove 1.4 TURBO bez S/S 125k alebo 150k.
Myslite, ze ma vyznam si priplatit cca 1000EUR za tych 25k?
Dakujem moc.
Opel Astra K ST Fleet Edition, 1.4 Turbo (92 kW)
- Reklama
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Podla mna to nema vyznam nakolko obe motorizacie bez S/S maju rovnaky krutiaci moment.
Skusal som 125PS verziu a podla mna staci. Rozdiel je 1280 eur (zahrnuty rozdiel za reg. dan) radsej investujem do nejakej vybavy pripadne to staci aj na vybavu Dynamic.
Skusal som 125PS verziu a podla mna staci. Rozdiel je 1280 eur (zahrnuty rozdiel za reg. dan) radsej investujem do nejakej vybavy pripadne to staci aj na vybavu Dynamic.
Opel Astra 1.4 turbo Innovation, 110kW, M6, 16"ky
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Dakujem za nazor, tiez som pozeral tie hodnoty a koli sekunde-dvom na zrychleni a maximalke o par km navyse to asi fakt nestoji. Za predpokladu, ze je to jediny "rozdiel"
Opel Astra K ST Fleet Edition, 1.4 Turbo (92 kW)
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
mal by to byt jediny rozdiel, pytal som sa predajcu ide len o upravu SW a odporucal my 125PS verziu, ten priplatok je vysoky...
Opel Astra 1.4 turbo Innovation, 110kW, M6, 16"ky
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
Cize nejaky "šikovníček" by to mozno vedel "prepnut"? Len spekulujem. Dik
Opel Astra K ST Fleet Edition, 1.4 Turbo (92 kW)
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
"Len" softwarová úprava je to vždy. doporučil by som sa previezť. tu nejde o maximálku (aj v Nemecku by si ju využil len málo kde) ani o to, kto vyštartuje prvý z križovatky.
Zistíš napríklad keď potrebuješ predbehnúť auto idúce 80kmh na normálnej ceste.
Ak pojazdíš týmto autom 5 rokov je rozdiel 20EUR/mes. Iný pohľad na svet...
Zistíš napríklad keď potrebuješ predbehnúť auto idúce 80kmh na normálnej ceste.
Ak pojazdíš týmto autom 5 rokov je rozdiel 20EUR/mes. Iný pohľad na svet...
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
125k nemá Wattův přímovod, podle německých fór je to identický motor s 150k, s odlišným softwarem. Ale uz se zacinaji objevovat zlepsovatka pro dobrodruhy (185k): http://www.eds-motorsport.de/Tuning/Ope ... jl1r7mjjt1
Astra K 92kW ST, MT6, Innovation, LED Matrix, Carbon Flash, MY2016
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
podla modelovej zmeny 2016.5 ma Wattov link uz len 1.6 bicdti a 1.6 turbo. Vsetky ostatne maju len jednoduchu napravu:
MY16.5 Product Changes
Hatchback and Sports Tourer - All trims – optional power tilt and slide sunroof introduced.
Please be advised that this option on SRi and SRi Nav models changes the headliner from dark grey to light titanium.
Hatchback only - Watts link rear suspension no longer standard with 1.4T 150PS MT6 and 1.6 Diesel 136PS engines - now only standard with 1.6T 200PS & 1.6 160PS engines.
Hatchback only - Acoustic Pack no longer standard with 1.4T 150PS MT6 and 1.6 Diesel 136PS engines - now only standard with 1.6T 200PS & 1.6 160PS engines.
Ohladom zrychlenia - na YouTube to merali cez GPS (asi RaceLogic) a rozdiel bol tusim 0,6 sekundy...vykon nie je vsetko, ale ak krutiaci moment.
MY16.5 Product Changes
Hatchback and Sports Tourer - All trims – optional power tilt and slide sunroof introduced.
Please be advised that this option on SRi and SRi Nav models changes the headliner from dark grey to light titanium.
Hatchback only - Watts link rear suspension no longer standard with 1.4T 150PS MT6 and 1.6 Diesel 136PS engines - now only standard with 1.6T 200PS & 1.6 160PS engines.
Hatchback only - Acoustic Pack no longer standard with 1.4T 150PS MT6 and 1.6 Diesel 136PS engines - now only standard with 1.6T 200PS & 1.6 160PS engines.
Ohladom zrychlenia - na YouTube to merali cez GPS (asi RaceLogic) a rozdiel bol tusim 0,6 sekundy...vykon nie je vsetko, ale ak krutiaci moment.
Opel Astra 1.4 turbo Innovation, 110kW, M6, 16"ky
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
takisto som povodne riesil tuto otazku a bolo mi potvrdene, ze sa jedna len o upravu SW. S viacerymi predajcami sme zhodnotili, ze tych cennikovych 1 100E za to nestoji.
Osobne som chcel ist do 125k a nasledne niekde v profi tuningovej firme dat nachipovat na tych 150k. Stalo by ma to cca 300 EUR, 1000 by som mal vo vacku. Profi firmou myslim niekoho kto mi da na to zaruku atd. Podla mna sa nemoze nic stat, nebol by som ani prvy ani posledny ich zakaznik. Nakoniec som sa rozhodol ist este o stupienok vyssie a momentalne som v ocakavani
Co sa tyka spominanej eds krabicky, to je uz asi extrem...
btw. je pravda, ze ta 92kW ma vykon vlastne 92,1kW a tym padom je v tabulke "dan za luxus" v kategorii 267 + 33 EUR?
Osobne som chcel ist do 125k a nasledne niekde v profi tuningovej firme dat nachipovat na tych 150k. Stalo by ma to cca 300 EUR, 1000 by som mal vo vacku. Profi firmou myslim niekoho kto mi da na to zaruku atd. Podla mna sa nemoze nic stat, nebol by som ani prvy ani posledny ich zakaznik. Nakoniec som sa rozhodol ist este o stupienok vyssie a momentalne som v ocakavani
Co sa tyka spominanej eds krabicky, to je uz asi extrem...
btw. je pravda, ze ta 92kW ma vykon vlastne 92,1kW a tym padom je v tabulke "dan za luxus" v kategorii 267 + 33 EUR?
1.6T, 147kW, Innovation+Inovace = ziadne zbytocne kraviny (...iba Start/Stop...)
Re: 1.4 TURBO 150k vs 125k bez S/S
podla mna to je dost rozdiel hlavne pri predbiehani, pri 80 a vyssie. okrem toho je aj trosku nizsia spotreba. mam 150k a skusal som aj slabsiu aj diesel. odporucam zobrat 150k a zatlacit na predajcu pre zlavu myslim ze max je niekde na hranici 15% ?
opel astra k inovation 150k