Zdravím.
Zkoušel jsem hledat podobný problém, ale vždycky se pod těmito klíčovými slovy řešily hydroštely.
Já mám ale jiný problém. Mám Omegu X25XE v automatu a když někde zastavím a dám P (nebo N, to je vcelku jedno), tak mi v pravidelným intervalu klesnou otáčky motoru a z přední části se ozve zaklepání a pak se zase otáčky zvýší. Otáčky klesnou z 600 na cca 500 (není 600 na volnoběh málo? Když dám ECO na klimě, tak jdou na 500 a to mi přijde jako trápení motoru). Údajně to je předstih motoru, ale nechci na to moc spoléhat, aby to nebyl nástup nějakýho problému. Auto je před rozvodama.
Díky předem.
Klepání na volnoběh
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Klepání na volnoběh
Na tvůj zaklepací trabl radu neznám, ale moje Omča (manuál) na zahřátý volnoběh točí 500 ot/min. event. malý chloupek nad (podle otáčkoměru) a za trápení motoru to rozhodně nepovažuju, motor si přede jak kotě.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Klepání na volnoběh
To klepání bude asi někde od napínací kladky. Dneska jsem mel otevřenou kapotu a bylo to slyšet od krytu rozvodů a napínací kladka měla tendenci se vychylovat z osy otáčení.
Colommbo : To mně právě těch 500 přijde jako podtáčení motoru, ale možná se pletu. Už od začátku, co Omu mám, mi přišel ten volnoběh strašně nízkej, ale dával jsem to za vinu automatu (aby netočil 900 do sešlápnuté brzdy, např.).
Colommbo : To mně právě těch 500 přijde jako podtáčení motoru, ale možná se pletu. Už od začátku, co Omu mám, mi přišel ten volnoběh strašně nízkej, ale dával jsem to za vinu automatu (aby netočil 900 do sešlápnuté brzdy, např.).
Re: Klepání na volnoběh
Výrobcem předepsané otáčky volnoběhu jsou 570-730.Je nutno je ale porovnat přesným otáčkoměrem.Ten ,co je ve voze není nijak přesný.Většinou ukazuje 500 a kousíček,ale přesně to má 585.
Re: Klepání na volnoběh
Jo, denny, pětset a kousíček, to by mohlo být ono...! A řemenice napínací kladky drážkovaného řemenu na vině být může, i když vlastní zkušenost mám, že spíš začne šustit a chroustat, než se rozsype (oddělí vnějšek od středu)... Není nic lehčího, než ji zkontrolovat, demontáž je otázkou pěti minut.
P.S. Podtáčení motoru je něco zcela jiného.
P.S. Podtáčení motoru je něco zcela jiného.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Klepání na volnoběh
Tak děkuji za uklidnění, pánové Příští týden (doufám..) se konečně udělají rozvody, tak to už ani nebudu kontrolovat, ale díky.