Koupě Opel Omega 2.0 8V
Moderátor: Moderátoři
Re: Koupě Opel Omega 2.0 8V
To jo, tlačítko je zajímavý, ale ve skutečnosti teď leží v kastlíku a není na nic napojený, i když to na inzerátu vypadá, že je zapojený...jinak auto mělo ještě nefunkční jak ty přídavný světla, tak i mlhovky...prostě spoustu nefunkčních věcí...svezení ale bylo super..budu hledat dál a jsem odhodlaný do Omegy v kombíku jít, jen budu muset buď přišetřit, nebo narazit na lepší kousek, případně něco jako tohle, ale za půlku peněz a za zbytek nedostatky dořešit (ta nejhorší varianta).
- Reklama
Re: Koupě Opel Omega 2.0 8V
Je tu někdo, kdo má zkušenost s motorem 2.2i? Četl jsem něco o špatném čerpadle, ale to se prý snad týká jen Vectry, do Omegy se snad nedávalo? Měl by to být jen přvrtaný 2.0? nemůžu prostě pořád sehnat dobrý kousek a narazil jsem teď na auto s tímhle motorem..kdyby bylo k dispozici, nejraději bych šel do Omegy s motorem 2.0 8V, jenže je jich nějak žalostně málo
Re: Koupě Opel Omega 2.0 8V
Osobní zkušenost nemám, ale dobrý kamarád z oplího klubu tuhle Omču (caravan) měl a byl spokojený. Pokud ses setkal s informacemi o špatném čerpadle, týkalo se to nejspíš oplího motoru Direct s tímto objemem, který se skutečně montoval do Vectry a měl poměrně choulostivé vysokotlaké vstřikovací čerpadlo (přímovstřikový motor.) V Omegách tento motor není, je to nepřímý vstřik, ale už nové koncepce (Euro3) - žádné sekundární vhánění vzduchu po studeném startu, už elektronický pedál plynu s elektronickou škrtící klapkou a další (druhý, "startovací") katalyzátor, EGR ventil motoru, bohužel, zůstal. Motor je dobrý, jen odspodu mírně letargický, točivý moment má posazený trochu výš, musí se maličko víc točit. Spotřeba taky do devíti litrů. Neboj se ho.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Koupě Opel Omega 2.0 8V
Jasně, tak to je fajn, že to u Omegy bylo v pořádku...jedná se mi o Omegu z AAA Auto - tady je odkaz:
http://www.aaaauto.cz/opel/omega.html
Byl jsem se podívat na pobočce v Táboře (auto stojí v Kolíně), zda by mi o něm něco neřekli - prý měnili "nějaký ložiska na zadní nápravě", celkově je prý auto velice slušný, ale občas problikne kontrolka motoru, ale auto jede normálně, pak ještě nefunguje výhřev sedaček. Diagnostika prý říká, že kontrolka někdy svítí, protože je tam špatná lambda - oprava prý 1500,- Kč. Jinak je prý auto až na malichernosti bez koroze, ve velice slušném stavu - jenže já prostě se přes tu kontrolku nějak nemůžu přenést - co když to bude něco jiného, co když to bude stát kdo ví co a tak dále...znáte to...takže opět nevím...a navíc mi teď budou neustále volat a otravovat mě...ach jo...a samozřejmě je mi jasný, že majiteli za to auto nedali ani 20 tisíc a sami ho prodávají za 43000... ...a co když to není lambda, ale přímo špatný katalyzátor? Diagnostice přece není možný stoprocentně věřit...
http://www.aaaauto.cz/opel/omega.html
Byl jsem se podívat na pobočce v Táboře (auto stojí v Kolíně), zda by mi o něm něco neřekli - prý měnili "nějaký ložiska na zadní nápravě", celkově je prý auto velice slušný, ale občas problikne kontrolka motoru, ale auto jede normálně, pak ještě nefunguje výhřev sedaček. Diagnostika prý říká, že kontrolka někdy svítí, protože je tam špatná lambda - oprava prý 1500,- Kč. Jinak je prý auto až na malichernosti bez koroze, ve velice slušném stavu - jenže já prostě se přes tu kontrolku nějak nemůžu přenést - co když to bude něco jiného, co když to bude stát kdo ví co a tak dále...znáte to...takže opět nevím...a navíc mi teď budou neustále volat a otravovat mě...ach jo...a samozřejmě je mi jasný, že majiteli za to auto nedali ani 20 tisíc a sami ho prodávají za 43000... ...a co když to není lambda, ale přímo špatný katalyzátor? Diagnostice přece není možný stoprocentně věřit...
Re: Koupě Opel Omega 2.0 8V
A co motor 2.2 DTi nafta? Je mi jasný, že už se v tom moc hrabu, ale chci koupit hezkou Omegu...ten 2.2DTi snad je v pohodě, nenašel jsem na něj výraznější kritiku...nebude mu vadit častý městský provoz?
Re: Koupě Opel Omega 2.0 8V
K naftě ti moc informací neposkytnu, jsem benzínová hlava, takže jen obecně - tyhle starší oplí naftové dvoulitry i dva-dvojky nejsou žádná extra sláva a na častý městský provoz bych o nich neuvažoval, třeba už jen proto, že by asi byly neustále nezahřáté. Vlastně ani větší naftový řadový 2.5 96kW šestivál není žádná olympiáda, notabene dnes už jsou všechny olítané, jediný opravdu dobrý naftový motor v Omeze je commonrail 2.5 110kW ve faceliftu, ten fakt stojí za to, ale je jich velmi málo.
W124 E320 R6 Coupé 1994