Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Moderátor: Moderátoři
Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Zdar
Dneska jsem byl na technický a vyrazili mě z emisí kvůli nedměrné kouřivosti,prý něco 1,6.. nevím. Do ted jsem žil v domění že když se DPF normálně regeneruje a z výfuku nejde absolutně žádnej kouř ani při vysokých otáčkách je všechno v pořádku. Evidentně asi ne... A já se ptám,má cenu počkat do regenerace (aktuálně mám 85% naplnění) a hned po regeneraci to zkusit znovu (třeba na jiný stanici) nebo mám jít rovnou koupit novej DPF??
Díky
Dneska jsem byl na technický a vyrazili mě z emisí kvůli nedměrné kouřivosti,prý něco 1,6.. nevím. Do ted jsem žil v domění že když se DPF normálně regeneruje a z výfuku nejde absolutně žádnej kouř ani při vysokých otáčkách je všechno v pořádku. Evidentně asi ne... A já se ptám,má cenu počkat do regenerace (aktuálně mám 85% naplnění) a hned po regeneraci to zkusit znovu (třeba na jiný stanici) nebo mám jít rovnou koupit novej DPF??
Díky
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
- Reklama
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
a mas ho tam?
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Samozřejmě však jsem hned koukal a koukal jsem na něj i v OpComu jaký má hodnoty ( naplnění 85%,tlak na volnoběh 1kpa,teplota okolo 160stupnů,najeto od poslední regenerace 850km)
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
1.6 je jak hodnota bez filtru, mel bys mit tusim do 0,4
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
je výfuk zvnutra čierny ? Ked áno,je prasknuté DPF. Pri neukončenej regenerávií muže mierne stupnut množstvo sadzí,ale hodnota 1,6 je už za zenitom
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Čau
Kolik máš najeto? Jak vypadá koncovka vejfuku, jsou v ní saze? Filtr by moh bejt prasklej.
Tohle téma mě taky zajímá, byl jsem na technický v dubnu a hodnoty se postupně zvyšujou, takže počítam s tim, že na další technickej taky vyletim.
Podařilo se mi najít protokoly z technickejch a emisí, tak jen pro zajímavost:
4.2008 - 129 000 km - nepodařilo se mi najít protokol, asi zůstal na úřadě při přihlašování.
4.2010 - 192 800 km - hodnota kouřivosti 0.22, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.15
4.2012 - 247 606 km - hodnota kouřivosti 0.17, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.03
4.2014 - 283 386 km - hodnota kouřivosti 0.27, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.08
4.2016 - 328 903 km - hodnota kouřivosti 0.36, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.20
Hodnoty z prvního měření v roce 2008 bohužel neznam, ale každopádně koncovka vejfuku vypadale takhle až do nějakejch 200 000km: Teď už je koncovka černá a to i když jsem vejfuk měnil asi před půl rokem. Ne že by tam byly vrstvy sazí, ale prst si zamažu. Třeba u tátovo Zafiry A 2.2DTI, tam je vrstva jako hrom.
Na druhou stranu, filtr tam sice mam a funguje, ale jednou jsem něco dělal kolem motoru a měl jsem rozebraný hadice od sání. Když jsem to dával dohromady, tak jsem asi strhnul sponku na hadici mezi chladičem vzduchu a sáním. Při jízdě pak samozřejmě hadice vyletěla. Měl jsem to kousek domů, tak jsem s tim dojel, ale do kopce za mnou byla tma, jak to hulilo. I přes filtr.
Tim chci říct, že problém taky nemusí bejt jen a pouze v DPF.
Kolik máš najeto? Jak vypadá koncovka vejfuku, jsou v ní saze? Filtr by moh bejt prasklej.
Tohle téma mě taky zajímá, byl jsem na technický v dubnu a hodnoty se postupně zvyšujou, takže počítam s tim, že na další technickej taky vyletim.
Podařilo se mi najít protokoly z technickejch a emisí, tak jen pro zajímavost:
4.2008 - 129 000 km - nepodařilo se mi najít protokol, asi zůstal na úřadě při přihlašování.
4.2010 - 192 800 km - hodnota kouřivosti 0.22, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.15
4.2012 - 247 606 km - hodnota kouřivosti 0.17, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.03
4.2014 - 283 386 km - hodnota kouřivosti 0.27, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.08
4.2016 - 328 903 km - hodnota kouřivosti 0.36, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.20
Hodnoty z prvního měření v roce 2008 bohužel neznam, ale každopádně koncovka vejfuku vypadale takhle až do nějakejch 200 000km: Teď už je koncovka černá a to i když jsem vejfuk měnil asi před půl rokem. Ne že by tam byly vrstvy sazí, ale prst si zamažu. Třeba u tátovo Zafiry A 2.2DTI, tam je vrstva jako hrom.
Na druhou stranu, filtr tam sice mam a funguje, ale jednou jsem něco dělal kolem motoru a měl jsem rozebraný hadice od sání. Když jsem to dával dohromady, tak jsem asi strhnul sponku na hadici mezi chladičem vzduchu a sáním. Při jízdě pak samozřejmě hadice vyletěla. Měl jsem to kousek domů, tak jsem s tim dojel, ale do kopce za mnou byla tma, jak to hulilo. I přes filtr.
Tim chci říct, že problém taky nemusí bejt jen a pouze v DPF.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Najeto mám 250tkm a koncovka je celkem černá, ale i když vytočím motor na 3,5tis ot. tak z výfuku nic nejde.Nejde z něj nic ani když třeba při jízdě do prudkýho kopce sešlápnu plyn až na podlahu. Natankoval jsem ted plnou kvalitní nafty, a počkám do příštího týdne na regeneraci a hned po ní to zkusím na jiný stanici,schválně co naměří.Moc si od toho neslibuju ale zajímá mě to jestli bude alespon nějakej rozdíl. Moc se mi nechce kupovat novej filtr když s ním nemám prakticky žádnou starost (až na ty emise),navíc počítám že novej filtr nenechám namontovat na starý potrubí takže bych to dělal komplet výfuk i s filtrem a to je docela drahý. Asi si ty emise někde podmáznu a filtr vyměním časem
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Vyskušal by som aditívum,naliat do nádrže a pojazdit. Na jednom fore chalan skušal hodnoty zanesenia DPF cez diagnostiku a s tímto
http://www.millersoils.cz/cisteni-regenerace-dpf
sa mu hodnoty zanesenia postupne znižovali. Skušal i envirox a bez výsledku. Tu je odkaz na diskusiu
http://www.oleje.cz/forum/ekolube-envirox-t5067.html
Produkty od Millers Oils používam a som s nimi spokojný. Zatial som nemal kedy vyskušat ich DPF cleaner,až sa mi vráti auto zo servisu,tak ho už vyskušam.
http://www.millersoils.cz/cisteni-regenerace-dpf
sa mu hodnoty zanesenia postupne znižovali. Skušal i envirox a bez výsledku. Tu je odkaz na diskusiu
http://www.oleje.cz/forum/ekolube-envirox-t5067.html
Produkty od Millers Oils používam a som s nimi spokojný. Zatial som nemal kedy vyskušat ich DPF cleaner,až sa mi vráti auto zo servisu,tak ho už vyskušam.
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Chce to poradne prohnat po dalnici...idelane tesne pred merenim
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Díky za rady, prošel jsem tu diskusi od DPF cleaneru a určitě to tam lejt nebudu, nevěřím že by to pomohlo. Mám tam teď kvalitní naftu (před tím byla no name nejlevnější) počkám do regenerace, trochu to protáhnu před měřením a pro jistotu nechám technikovi nějakou bankovku v popelníku a budu doufat v boha
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí