Taky bych tam žádnej čistič nedával. Ty ucpanej filtr nemáš, takže čistit ho nemusíš, máš spíš opačnej problém- filtr propouští víc sazí než by měl, takže možná bude prasklá keramika.
Pár zajímavých videí:
https://www.youtube.com/watch?v=Cf8IaI8hSc4
https://www.youtube.com/watch?v=DMA3MsgjRy4
https://www.youtube.com/watch?v=c1rkTVViYX8
Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Moderátor: Moderátoři
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
- Reklama
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Souhlasím,je mí jasné že výměně se nevyhnu,jen se mi to ted tak trochu nehodí,no snad to nějak půjde na těch emisích
Jinak to poslední video fakt pobavilo
Pak napíšu jak jsem dopadl a kolik mi naměřili po regeneraci a s kvalitní naftou
Jinak to poslední video fakt pobavilo
Pak napíšu jak jsem dopadl a kolik mi naměřili po regeneraci a s kvalitní naftou
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Zdar, mam dotaz. Mam vectru C, 2006, 1.9tdi,88 kw. Uz po několikáté se mi rozla kontrolka servisu a po 5. za sebou je to dpf filr. V servisu mi vzdy provedou regeneraci a je to na cca 700 km dobre. Pred mesicem jsem filtr sundal a procistil vypalil tech. benzinem. Ujel jsem 3000 cca km a ted znovu. Máte nejakou radu proc?? A hlavně jak z této blamáže ven. dik moc za rady
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
problem bude jinde nez v dpf, hldej pricinu proc se ucpava, vstriky, spaluje olej atd...
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
SME merili v minulosti kourivost spatne, naprava nastala nekdy kolem 8/2016. Na stitku s VIN mas koeficient. S DPF je 0,5 nebo 0,51 0,52.....lubaan píše:Čau
Kolik máš najeto? Jak vypadá koncovka vejfuku, jsou v ní saze? Filtr by moh bejt prasklej.
Tohle téma mě taky zajímá, byl jsem na technický v dubnu a hodnoty se postupně zvyšujou, takže počítam s tim, že na další technickej taky vyletim.
Podařilo se mi najít protokoly z technickejch a emisí, tak jen pro zajímavost:
4.2008 - 129 000 km - nepodařilo se mi najít protokol, asi zůstal na úřadě při přihlašování.
4.2010 - 192 800 km - hodnota kouřivosti 0.22, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.15
4.2012 - 247 606 km - hodnota kouřivosti 0.17, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.03
4.2014 - 283 386 km - hodnota kouřivosti 0.27, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.08
4.2016 - 328 903 km - hodnota kouřivosti 0.36, rozpětí kouřivosti 4 měření 0.20
Hodnoty z prvního měření v roce 2008 bohužel neznam, ale každopádně koncovka vejfuku vypadale takhle až do nějakejch 200 000km: Teď už je koncovka černá a to i když jsem vejfuk měnil asi před půl rokem. Ne že by tam byly vrstvy sazí, ale prst si zamažu. Třeba u tátovo Zafiry A 2.2DTI, tam je vrstva jako hrom.
Na druhou stranu, filtr tam sice mam a funguje, ale jednou jsem něco dělal kolem motoru a měl jsem rozebraný hadice od sání. Když jsem to dával dohromady, tak jsem asi strhnul sponku na hadici mezi chladičem vzduchu a sáním. Při jízdě pak samozřejmě hadice vyletěla. Měl jsem to kousek domů, tak jsem s tim dojel, ale do kopce za mnou byla tma, jak to hulilo. I přes filtr.
Tim chci říct, že problém taky nemusí bejt jen a pouze v DPF.
Jde o to, ze s DPF ma byt namereno maximalne 0,01ppm pevnych castic. Starim motoru se koureni zhorsuje, tak je tam tolerance 0,5ppm, co ze tech 0,5 nebo 0,51 na stitku VIN. SME v minulosti vzala tech 0,5 a k nim jeste pripocetla dalsich 0,5, coz byla totalni blbost. Vyslo jim 1,0 coz je hodnota kourivosti pro auta bez DPF. Jen si porovnejte 0,01ppm vs 1,00ppm, to je 100nasobek noveho motoru. Proto vsichni prochazeli i s vykuchanym filtrem.
Kdo ma vyfuk cerny (a nepatri do male skupiny aut s otevrenych filtrem) a navic mu namerili kourivost, tak ma DPF uvnitr praskly.
Pri koupi noveho filtru pozor na levne Polaky, ti prodavaji filtry "s polovicni naplni", takze i s novym muzete mit problem na STK. A podmaznout to uz dnes jde hodne spatne. Vsechno se foti, kontroluje na mistnim urade a technik muze dostat desetitisicovou pokutu, navic vylouceni z komory techniku, takze uz si na STK pristich nekolik let neskrtne, coz jiste zaboli, kdyz za skoleni zaplatil x tisic penez.
Re: Neprošel jsem emisema kvůli DPF
Tak já prošel na jiný stanici celkem v klidu,stálo mě to 200kč navíc. Ani jsem nemusel čekat Ono když se nad tím člověk zamyslí tak nejde o nic než o sprostopu buzeraci,kdejakej píčus se starým TDI projde s prstem v prdeli a nás co máme DPF budou vyhazovat kvůli nějaký desetince... Mě auto nekouří ani když šlápnu na plnej,koncovka je lehce špinavá tak at mi každej s emisema vleze víte kam
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí