kola a ventilky
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
kola a ventilky
Ahoj kluci, zatím nejsem šťastným majitelem Astry K(jen G) ale je objednaná, řeším ale už kola, protože dodání by měla být aaaaaž v listopadu. Nekřesťanské čekání pro netrpělivého člověka přímo smrtelné.
Hlavou mi vrtá a nikde jsem nenašel relevantní odpovědi na otázku jak je to s ventilky. Nechci tu řešit, že je to zbytečnost a něco o zalepení kontrolky-viz Mokka.
Jak to máte vy? Originál, nebo neoriginál. koukal jsem, že Vojta nabízí za zajímavou cenu....
Jak to má AK s načítáním ventilků? Pamatuje si 2 sady? (nebo opět záleží na motoru, výbavě jako u Mokky?) co AK na neoriginály?
Prý existuje nějaká krabička, že si to můžu načíst doma? víte na kolik výjde, a to 100%?
Prý jsou ventilky věčné, má s tím někdo zkušenost?
děkuji za odpovědi
Hlavou mi vrtá a nikde jsem nenašel relevantní odpovědi na otázku jak je to s ventilky. Nechci tu řešit, že je to zbytečnost a něco o zalepení kontrolky-viz Mokka.
Jak to máte vy? Originál, nebo neoriginál. koukal jsem, že Vojta nabízí za zajímavou cenu....
Jak to má AK s načítáním ventilků? Pamatuje si 2 sady? (nebo opět záleží na motoru, výbavě jako u Mokky?) co AK na neoriginály?
Prý existuje nějaká krabička, že si to můžu načíst doma? víte na kolik výjde, a to 100%?
Prý jsou ventilky věčné, má s tím někdo zkušenost?
děkuji za odpovědi
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
- Reklama
Re: kola a ventilky
Dobré téma ke čtení: http://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=9&t=79. Zimní kola včetně neoriginálních ventilků jsem již kupoval. Také jsem si koupil v Číně onu oranžovou krabičku. Funguje to přesně podle návodu.
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: kola a ventilky
1/ jedna odpoveď je jasná - ventilky nie sú večné ako píšeš. Ventilky majú životnosť ca 5 rokov - obsahujú zaliatu baterku pre vysielač a tá má konečnú životnosť
2/ existuje origo krabička Opel - nemci si ju kupovali, stojí ca 100EUR. S ňou oživuješ originál venitlky sady 1 a sady 2
3/ origo ventilky v Opli stáli 70EUR minulý rok, neorigo v pneuservise ca 35EUR
4/ niekedy som mal info, že si auto pamätá 2 sady. Teraz mám Insi MY16, vraj si pamätá len jednu sadu
5/ používal som origo na letných a neorigo na zimných. Prechod zo zimných na letné bol bez problému. Z letných na zimné vždy návšteva v pneuservise - obišli auto krabičkou - 5 min roboty a fungovali.
2/ existuje origo krabička Opel - nemci si ju kupovali, stojí ca 100EUR. S ňou oživuješ originál venitlky sady 1 a sady 2
3/ origo ventilky v Opli stáli 70EUR minulý rok, neorigo v pneuservise ca 35EUR
4/ niekedy som mal info, že si auto pamätá 2 sady. Teraz mám Insi MY16, vraj si pamätá len jednu sadu
5/ používal som origo na letných a neorigo na zimných. Prechod zo zimných na letné bol bez problému. Z letných na zimné vždy návšteva v pneuservise - obišli auto krabičkou - 5 min roboty a fungovali.
Re: kola a ventilky
to je ten problém, info co mám já jsou to magnety, takže k čemu baterie? Co je mi do insignie, když řeším astru, a podle toho co jsem zatím četl, i u Mokky záleží na motoru aby to měla každá jinak.....atd. Cindo děkuji pročtu si to.
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
kola a ventilky
Sunman má pravdu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: kola a ventilky
s čím s baterií? - v tom případě by baterie měla jít vyměnit, ne?
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
kola a ventilky
Baterie nejde vyměnit. A má pravdu naprosto se vším. Stejné systémy používá OPEL napříč modely, tuším od roku 2013 díky nějaké podivné direktivě z EU.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: kola a ventilky
Cindo díky za první odkaz, do dneška jsem to přelouskal, je tam fakt prakticky vše.
Jen ještě poznámka zmiňuje se tam ještě to, že disk musí mít plošku pro ten ventilek, mají to i plecháče?
Moc z toho nadšený prostě nejsem. ještě ke všemu cestu do práce a zpět mám tankodrom.
Ještě otázka odkud jsi? popř. je někdo s krabičkou poblíž Kralup, Kladna?
Jen ještě poznámka zmiňuje se tam ještě to, že disk musí mít plošku pro ten ventilek, mají to i plecháče?
Moc z toho nadšený prostě nejsem. ještě ke všemu cestu do práce a zpět mám tankodrom.
Ještě otázka odkud jsi? popř. je někdo s krabičkou poblíž Kralup, Kladna?
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
kola a ventilky
Josko. Jsem z Kutné Hory. To by se ti poněkud prodražilo. Pohodlnější je opravdu mít krabičku doma. 50USD není tak moc. Nové plecháče onu z míněnou plošku mají taky.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: kola a ventilky
Hmm. Takže koupit 4x ventilek s měřením tlaku cca 4tis, 4x ocelové ráfky 16“ za 9tis a 4x pneu 11tis. Celkem 24 tis.
Pak to všechno dovézt do pneuservisu, aby to zkompletovali a vyvážili pneu cca 1tis.
Nakonec koupit krabičku na spárování (50 USD). Jdu na to...
Pak to všechno dovézt do pneuservisu, aby to zkompletovali a vyvážili pneu cca 1tis.
Nakonec koupit krabičku na spárování (50 USD). Jdu na to...
Astra K ST 1.4T 110kW Enjoy, 16" + další vychytávky.