Zdravim,
mate nekdo osobni zkusenost se zakladni atmosferou v nove Astre ?
(kdyz ne ve verzi ST tak alespon v hatchbacku)
Je ten motor dostatecny pro beznou rodinu ?
Za kolik to jezdi ? Jake jsou otacky pri 90 km/h a pri 130 ?
Diky predem za reakce
Astra K Sports Tourer - motor 1,4 74kW
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
- Reklama
Re: Astra K Sports Tourer - motor 1,4 74kW
S tímto motorem (hatch) jsem jel krátce při předváděcí akci prodejce. Aby se auto trošku rozhýbalo bylo nutno motor více točit, ale to je klasika u atmosféry. Na trojku to docela slušně akcelerovalo. Na takové to domácí ježdění pro někoho dostačující. Já bych ale tento motor v nové Astře nechtěl. Astře by slušelo více koníků pod kapotou. Rozhodně si to raději vyzkoušejte než objednáte.
Astra K ST 1.4T 110kW Enjoy, 16" + další vychytávky.
Re: Astra K Sports Tourer - motor 1,4 74kW
Nazdar, tak ja čakam na presne taku astru st, 1,4 74 kw, potrebujem to na jazdenie 80% mesto preto som nechcel turbo, a niekedy sa chodilo na feliciach tak si myslim že tych 100 koni bude postačujúce, samozrejme že to nebude raketa, ale v dnešnej dobe je veľa aut čiže ked predídeš jedného máš pred sebou ďalších 6 a max. je 90km/h na okreskách tak tam to bude stačiť. Po diaľnici pojdem možno 2x za rok a to jej nemôže uškodiť ani 130 - 140 km/h PS: z vlastných skúseností viem že keď sa niekde ponáhľam a predbieham ako blazon, tak na cca 50 km úseku ušetrim 3 - 4 minútky...
Re: Astra K Sports Tourer - motor 1,4 74kW
Každý koupí co mu vyhovuje a netřeba se radit.
Oeplů jsem měl několik aj naftu aj automat. Takže Turbo byla jasná volba. Chci na dalnici zařadit a jet a ne pod každým kopcem podřazovat. Pravda, mít větší rozpočet skočil.bych do silnějšího Turba v automatu, páč Opel je jeden z posledních kteří dělají "naštěstí "klasické hydraulické měniče. Až bude dvojspojka už automat chtít nebudu.
A podívej na Němce...ty si atmosféru nekoupí vůbec. Takže jo, asi Turbo..
Oeplů jsem měl několik aj naftu aj automat. Takže Turbo byla jasná volba. Chci na dalnici zařadit a jet a ne pod každým kopcem podřazovat. Pravda, mít větší rozpočet skočil.bych do silnějšího Turba v automatu, páč Opel je jeden z posledních kteří dělají "naštěstí "klasické hydraulické měniče. Až bude dvojspojka už automat chtít nebudu.
A podívej na Němce...ty si atmosféru nekoupí vůbec. Takže jo, asi Turbo..
Astra K ST , 1.4 Turbo 125k , Innovation, 17"