trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomys
Příspěvky: 83
Registrován: 15 srp 2012, 20:22

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Tomys »

Colommbo píše:Tomys: Věřím, že normálně takhle nejezdíš a tohle byl jen pokus o vyvolání nežádoucího stavu a pokud jsem se tě dotkl, omlouvám se. Chtěl jsem jen zdůraznit, že takhle opravdu nee, převodovka v autě není pro srandu králíkům a lhostejno, zda nafta či benzín, turbo/neturbo... :)
Jsem grandiozně v klidu... na pohodičku ;) ;)
Astra K ST , 1.4 Turbo 125k , Innovation, 17"
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomys
Příspěvky: 83
Registrován: 15 srp 2012, 20:22

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Tomys »

mattonecz píše:
Tomys píše:A to že se chceš vsadit? To úplně vypadá, jako že mi přeješ aby to taky dělalo, neplechu. To je ošklivé.
Nepřeju to nikomu a sázej se děti.

Prostě nevim proč meleš nesmysly. Kdybys mi radši řekl, že si právník a sepíšeš mi odstoupení od smlouvy :D
Kdyby sem byl právník, nejezdím Astrou. Tak bohužel nemůžu sloužit.
Astra K ST , 1.4 Turbo 125k , Innovation, 17"
Uživatelský avatar
yggdrasilsk
Příspěvky: 164
Registrován: 28 dub 2016, 14:20

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od yggdrasilsk »

Prosím Vás všetkých, ktorých sa týka problém s cuknutím pri akcelerácii a lícovania dielov...napíšte mi na mail, poslem spravou. S rastom chvalom to bude riesene cez importera a dozvieme sa v akom stadiu je problem a ci ho vlstne riesia. Nasledne moze otestovat a medializovat moju astru, to nech opel radsej nedopusti...prosim vas napiste mi konkretne co vas trapi a poprosim vas normalne sa pod email podpisat nech to mam v rukach a nech sa to hybe. V utorok idem auto reklamovat s tym, ze je jednak nebezpecne,katastrofalne karosarsky defektne a tyka sa vela majitelov. Dalej neuklada radio stanice...smiesne. Dakujem dufam to spolu dotiahneme k nejakemu uspechu. Mne zial uz to auto vadi :/
Naposledy upravil(a) yggdrasilsk dne 16 říj 2016, 20:12, celkem upraveno 1 x.
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Uživatelský avatar
AK ST
Příspěvky: 78
Registrován: 27 čer 2016, 17:47

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od AK ST »

yggdrasilsk píše:Prosím Vás všetkých, ktorých sa týka problém s cuknutím pri akcelerácii a lícovania dielov...napíšte mi na rkafrik@gmail.com S rastom chvalom to bude riesene cez importera a dozvieme sa v akom stadiu je problem a ci ho vlstne riesia. Nasledne moze otestovat a medializovat moju astru, to nech opel radsej nedopusti...prosim vas napiste mi konkretne co vas trapi a poprosim vas normalne sa pod email podpisat nech to mam v rukach a nech sa to hybe. V utorok idem auto reklamovat s tym, ze je jednak nebezpecne,katastrofalne karosarsky defektne a tyka sa vela majitelov. Dalej neuklada radio stanice...smiesne. Dakujem dufam to spolu dotiahneme k nejakemu uspechu. Mne zial uz to auto vadi :/
Tento tyzden s tym idem do Oplu na reklamaciu som zvedavy co mi na to povedia,ale tipujem,ze to iste co vsetkym a hned ti to posielam po tej navsteve nech sa to cele niak pohne.Dakujem
Opel Astra K ST 1.4T 92KW Innovation
Bedar
Příspěvky: 50
Registrován: 04 čer 2016, 20:13

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Bedar »

No jak to tady pozoruju, tak mě to začíná docela děsit (ale hlavně by to mělo děsit OPEL). Já mám zatím 800km, takže jezdím jen do 3,5tisíc otáček a velice pozvolna, proto si myslím, že vada se ani nemohla projevit. Jen jsem zatím zpozoroval, jak tady už někdo psal, že na dvojku při přidávání má astra takové mikro škubání.
Astra ST, 1.4 turbo 92kw, Innovation, r.v.2016
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

Tomys: tak to vidíš.. asi špatně řadíš..

je nás koukám už fakt hodně..

K benzínu. Včera jsem natankoval 20L vervy 100, od té doby necuklo asi 200km. Auto jede krásně.
Je možné, že to ještě cukne, protože předtím to necuklo cca 200km ani na 95 normální.

Každopádně je slušná šance, že lepší benzín to výrazně eliminuje.

Stále ale platí, že nejsem ochoten připlácet 2-3kč/L aby auto bylo bezpečně použitelné.

Lícování světel: dnes sem na to koukal, a ta mezera zespoda tam je. Ale nevím jak jí odstranit, protože nárazník sedí dobře a kapota taky. Asi to tak je naschvál, pač tohle jentak nesrovnáš, to bys musel celej předek předělat

Jinak u mě teda rachtá v interiéru strašně moc na mnoha místech, což mě taky dost sejří
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Uživatelský avatar
yggdrasilsk
Příspěvky: 164
Registrován: 28 dub 2016, 14:20

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od yggdrasilsk »

Ok medzeru okolo svetiel beriem ale nie.nedostrieknuty plastovy diel kde nie je medzera ale vlnovky. Pozri si fotku par stran dozadu. To aka vystupna kontrola pustila?
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

nevím , ještě se pak podívám, takovou díru tam snad nemám
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
OnMi
Příspěvky: 466
Registrován: 11 úno 2013, 20:54
Bydliště: JM kraj

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od OnMi »

Ahoj,

tak bohužel i já se přidávám. S naší Astrou-K 1.4T 92kW jsem jezdil pouze první tři tisíce km jako ‘základní’ záběh, takže jsem ji nakládal postupně. Pak jsem ji předal manželce, která s ní teď jezdí do práce. Dnes ale chtěla, abych zajel nakoupit a cestou ji natankoval a tak jsem vyrazil.

Uprostřed obce, kterou jsem projížděl, jsem dojel pomalu jedoucí auto. Jel jsem za ním až na rovinku za obcí, kde se dá dobře předjíždět a tam naplno přidal, protože v dálce už jsem viděl světla z proti. No a přesně na úrovni předjížděného auta, se stalo to, o čem se tu vede debata. Totální ztráta výkonu na cca 0,5-1 sekundu s kovovými zvuky z oblasti motoru. Naštěstí se to trochu probralo a předjíždění jsem dokončil, ale být to krizová situace, tak nevím jak by to dopadlo.

A protože byl malý provoz, zkusil jsem stejnou situaci na prázdné silnici 3x zopakovat a vždy se ti to podařilo.
Výchozí podmínky:
1. Teplota motoru 90° C
2. Okolní teplota 11° C, sucho
3. Benzín standardní N95, méně jak ¼ nádrže
4. Pouze řidič, bez nákladu
5. Rovina
6. 4. převodový stupeň
Postup testu:
1. 2000 otáček/min., konstantní rychlost, nízké zatížení motoru – jízda 10 sec.
2. Plné zatížení motoru – zvyšování otáček do cca 2,6-2,7tis.
3. Ztráta výkonu 0,5-1 sekundu, kovové zvuky z prostoru motoru
4. Dosažení 4000 otáček/min.
5. Nulové zatížení motoru až na 2000 otáček/min.

Na více opakování po cestě tam nebyla nálada, čas a chuť.

Cestou zpět jsem už s naloženým a natankovaným autem zkusil test zopakovat, ale nic. Vlivem vyšší hmotnosti už motor nešel tak rychle do otáček a plynule překonal kritické otáčky mezi 2-3tis. Zkusil jsem pak naposledy před dojezdem domů zopakovat test na mírném klesání a bingo. Opět v okamžiku, kdy šel motor v plném tahu rychle do otáček to někde kolem 2,7tis. opět cuklo.

Moje teorie (bez záruky):

Osobně si myslím, že má motor problém s modulem zapalování, který je slabý a při plné výkonu není schopen zapálit velké množství přímo vstříknutého paliva a na chvíli dojde k ‘zalití’ svíčky. Nespálené uhlovodíky ihned detekuje první lambda, provede korekci, sníží dodávku paliva a motor se tak po velmi krátké době probere. Už v průběhu záběhu (0-3000km) se mi především u studeného motoru stávalo, že při zrychlování auto v oblasti 2-3tis. ot. na chvíli ztratilo tah, ale bez klepnutí. Hodně mi to připomnělo starou studenou Š120GLS se sytičem, kde k ulití docházelo často, protože přes obtokovou klapku sytiče tam benzin tekl jako do kanálu. Ale u žádného auta se vstřikováním a ECU se mi toto nikdy nestalo.
Pokud to není modul zapalování, tak si myslím, že to bude spíše hardwarový problém. Pokud by se jednalo pouze o přehrání nové aktualizace SW ECU tak věřím, že by už za ten rok jistě byla k dispozici.
A to klepnutí při vynechání motoru je podle mne dvouhmotý setrvační, který nepobere tak rychlou změnu tahu +/- a klepne si o doraz.

(konec spekulace)

Tak jako tak zítra zavolám do servisu a objednám se na testovací jízdu s technikem. Jak už vím, s technikem to bude potřeba zkusit trochu po kopečku dolů, aby to šlo rychle do otáček. Poznámky typu to je benzinem, není to zajeté apod. neakceptuji. Předchozí Astra G X16XEL jezdila na stejný std. benzin N95 od stejné benzinky celý život (a stále ještě žije – syn sestřenice s ní dojel až do Anglie a jezdí tam s ní na nákupy). Vím, je to kompletně jiný typ motoru, ale pokud je předepsán výrobcem N95 a ten všechny parametry splňuje, tak to je problém na straně auta.

Bohužel se naplnila moje obava, že jsem porušil svoje pravidlo: „Je lepší koupit starší model z posledního roku výroby než nový model v prvním roce výroby.“

Ještě že nám zbývá stará dobrá VeCe. Jinak bych skoro začal litovat prodeje Astry G.

OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Uživatelský avatar
yggdrasilsk
Příspěvky: 164
Registrován: 28 dub 2016, 14:20

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od yggdrasilsk »

Zaujimave...skusim to tak.
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“