mia píše:vďaka Belous za vševysvetľujúci príspevok. Zrejme to bude nejako tak. Len pridám, môj syn vlastní novú Astru K s motorom 1,6T 200HP má najazdených cez 30t. km, nedávno prešli aj druhým synom celú Korziku Sardíniu, kde dostala poriadne zabrať na tamojších serpentínach a motor vraj v pohode a len samé chvály. Vyzerá, že tá 1,6 by mohla byť lepšia.
mozem potvrdit, ze 1.6T sa tento problem (nastastie) netyka. A takisto sa pridavam ku skusenosti, ze v serpentinach a kopcoch si ho dokazem asi najviac vychutnat.
btw. 30t km za max 10 mesiacov je slusna porcia...ja mam 13t a to som bol v BG, HR, AT, DE...na tento rok asi stacilo
A proč to některé motory dělají a jiné ne? Můj běhá výborně. 3000 km. Auto bez jedinýho cuku od prodeje. Bez cuknutí jede na dálnici, v serpentýnách, i během velmi svižné jízdy na okreskách. Tam musí být něco konkrétního špatně, ale neřekl bych, že to je systém.
Astra K 92kW ST, MT6, Innovation, LED Matrix, Carbon Flash, MY2016
elviin píše:A proč to některé motory dělají a jiné ne? Můj běhá výborně. 3000 km. Auto bez jedinýho cuku od prodeje. Bez cuknutí jede na dálnici, v serpentýnách, i během velmi svižné jízdy na okreskách. Tam musí být něco konkrétního špatně, ale neřekl bych, že to je systém.
Kde a co tankuješ?
Opel Astra K Innovation 1,4 Turbo, 110kW/150k, Flip Chip metalíza
Od začátku Benzina n95 (jen z důvodu, že to mám na cestě). Doplním, že jsem začal (okolo 2tis km) přidávat VIF, ale ne kvůli cukání, jen to chci vyzkoušet.
Astra K 92kW ST, MT6, Innovation, LED Matrix, Carbon Flash, MY2016
No možno bude riešením pre vás ktorým to cuká premapovanie RJ alias chiptuning u nejakej skúsenej firmy samozrejme po skončení záruky. Ak je to fakt priškrtené emisnými normami čo ale pochybujem že že to bude tým...
Naposledy upravil(a) Hardy dne 25 říj 2016, 17:28, celkem upraveno 1 x.
Podobně jako ty o souvislosti s emisními normami, přesněji řečeno o jejich aktuálním zachování v nějakém "krizovém" režimu motoru, jak o tom psal kolega Belous, opravdu velmi pochybuju...
precital som vlakno od zaciatku a musim povedat, ze ma to dost zarazilo.
Kedze jazdim uz asi stvrtym Oplom, nove K-cko som mal v hladaciku ako svoje nasledujuce auto.
S benzinovou motorizaciou 1,4 T/92 kW.
Tento problem meni moj pohlad na vec. Rozumiem, ze sa jedna o novinku - asi prvy krat priame vstrekovanie u Opla, ale takto robit zo zakaznikov testovacich jazdcov a pritom sa tvarit, ze sa nic nedeje...
Kedze s podobnym problemom som sa (nastastie) nestretol, rad by som prispel aspon mojou skusenostou s dlhodobym uzivanim aditiva VIF pre benzinove motory, ktore tu bolo spomenute pred par prispevkami.
Pridavam ho do nadrze pravidelne, uz asi 70.000 km (motor Z14XEP). Aj ked sa jedna o atmosferu s nepriamym vstrekom, rozdiel s a bez aplikacie je postrehnutelny. Motor skratka bezi inak, lepsie. Lahsie startuje a pri rozjazdoch z krizovatiek resp. pri pohynani do kopca staci pridat menej plynu. Spotreba nizsia o par dcl, co nie je podstatne.
Preco to pisem. Niektori z Vas uvazdaju, ze problem s trhanim sa nevyskytuje pri natankovani drahsieho viacoktanoveho benzinu. To samozrejme nie je riesenie problemu hlavne kvoli cenovemu rozdielu BA95 a BA98 (resp. BA100).
Preto Vam davam do pozornosti tuto moznost do doby, pokial sa neobjavi korektna zaplata na tento problem. Plechovka (500 ml) stoji cca 10 EUR a vydrzi to na cca 500 litrov benzinu. To su nejake 0,02 EUR / liter, co nie je zle. Naviac to dokaze slusne dekarbonovat, co je prijemny bonus.
Myslim, ze za pokus by to stalo.
Prajem Vam, aby Opel uz coskoro nasiel riesenie tejto neprijemnej zalezitosti.
Opel Astra ST 1,4 Turbo, 92 kW, r.v. 2017, Power Red, Navi + zimná sada
VIF do benzínu je dobrá věc, sám jsem jej dlouhodobě používal. Ale i kdyby jeho přidávání do paliva potíže zredukovalo či zcela eliminovalo, řešením je opravdu jen do doby, "pokial sa neobjaví korektná záplata na tento problém" ...
btw ma tak napadlo: co tak sa objednavat na skusobne jazdy s 1,4? a skusat vyvolat problem podla toho "navodu" co tu bol? potom uz tazko mozu povedat se chyba sa neprejavila
Opel Astra K ST 1,4 Innovation + nejake tie drobnosti :)