trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

já nevim co furt řešíte za nesmysly je tu video ve kterym je totožný zvuk a je u toho i dobře popsáno o co jde a dá se dohledat čím to může být způsobeno a jak to odstranit.
chip stejně jako sw může pomoci samozřejmě
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Reklama
 

Uživatelský avatar
N3XTG
Příspěvky: 6
Registrován: 11 pro 2016, 20:12

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od N3XTG »

Peto píše:Nepovedal by som že by to nemohla byt softvarova chyba.
Coo? Zotrvačník? Dvojhmota? Nemôže ten zarachotat pri tom trhaní?
To furt z tymto problémom sa nikto nepohol dalej?
Nikto z Vás nepozná dobrého mechnika? odborníka od fachu?
Nemusí to byt Opel Servis?
Len nejaký dobrý mechanik čo by na to povedal???
1.4 TURBO ma dvojhmotny zotrvacnik? :O

BTW pozrite si toto video o LSPI (je po anglicky): https://www.youtube.com/watch?v=z5_K2P49hyw
Naposledy upravil(a) N3XTG dne 12 pro 2016, 22:43, celkem upraveno 1 x.
OnMi
Příspěvky: 466
Registrován: 11 úno 2013, 20:54
Bydliště: JM kraj

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od OnMi »

Ano. Podle toho co mam informace ze servisu, tak 1.4T ma dvojhmotu.

Jinak dokud nebude zrejme, ze GM/Opel s tim problémem 1.4T prokazatelne něco neudelal, tak bych do ni NIKDY uz nesel.

OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

Super to video po anglicky. Nerozumiem ani slovo.
O čom konkrétne tam hovori v tom vídeu???
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
OnMi
Příspěvky: 466
Registrován: 11 úno 2013, 20:54
Bydliště: JM kraj

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od OnMi »

... pust si titulky :)

Amik si něco precetl o LSPI a hned se chtel podelit se svetem. Pritom o tom vi asi stejny kulovy jako my. Planta něco v tom smyslu, ze nemas jezdit na sestku s nohou na podlaze, ale když chces pridat, tak mas podradit.

Ale A-K 1.4T spolehlive cukne při kteremkoliv kvaltu. (tedy mimo jednicky). Ale 2-6 stále problém.

Takze reseni ... mel sis koupit 1.4 atmosféru. (ta nemá sestku :))

OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Uživatelský avatar
N3XTG
Příspěvky: 6
Registrován: 11 pro 2016, 20:12

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od N3XTG »

Peto píše:Super to video po anglicky. Nerozumiem ani slovo.
O čom konkrétne tam hovori v tom vídeu???
Hovori o tom, ze tento problem ma uz vela modernych (asi nevyladenych) turbo motorov s priamym vstrekovanim paliva (napr. aj Ford Mustang Ecoboost, ci Ford Focus ST alebo Mazdaspeed3). Vraj su velmi citlive a nesmu sa zatazit, napr. prudkym zrychlovanim po dialnici na prevodvom stupni 6, co robi vela ludi, kedze motor ma silu (Nm) uz od nizkych otacok v sirokom spektre.

Otazkou teda je, ci podradovanie pomaha eliminovat LSPI v praxi?
Taosek
Příspěvky: 56
Registrován: 07 pro 2016, 17:17

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Taosek »

Zdravím všechny kterým cuká motor už jste se zamysleli nad tím že by to mohly být zapalovací kabely ke svíčkám co jsem si pročítal různá fora tak toho bylo nejvíce u Oplů a u všech pomohlo vyměnit kabely a rázem byl klid i tady u Ford fora Zapalovací kabely mají v sobě většinou odporovou hmotu, která slouží jako odrušení. Ta je citlivá na nešetrné zacházení (ostřejší nebo příliš časté ohyby) To pak může vést k narušení souvislosti odporové hmoty v kabelu a tím ke vzniku parazitního jiskřiště přímo uvnitř v kabelu, které způsobuje například škubání. Tím se snižuje energie jiskry a v nejhorším stádiu může vést až ke zničení zapalovací cívky.

Více na: http://www.fordclub.eu/forum-tema/motor ... lect=90666

Musí to být jednoznačné pokud to dělá vždy od 3 převodového stupně a při větším zatížení musí tam být něčeho málo pokud to někdo točí tak se přes ten mrtvý bod dostane ,ale pokud to dělá většinou při určité fázi? Pochybuju o tom že by Popel měl nějakou globální chybu v motoru na to by se přišlo,ale problémy s kabely v tom bych viděl větší možnost. Benzín se už vyloučil škube na 95 i 100 je to jedno možná ten projev je na 100 oktanů mírnější ,ale pořád je.
Opel Astra vybava Dynamic 1,4 92kw plus nějaké kravinky.
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

mně to teda s vervou 100 neškublo, ale jel sem jen jednu nádrž.

těch věcí co to způsobuje může být mraky no, kdo ví
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Uživatelský avatar
N3XTG
Příspěvky: 6
Registrován: 11 pro 2016, 20:12

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od N3XTG »

Inak podla mna LSPI netrapi motory vybavene s automatickou prevodovkou kvoli tomu, ze hydordynamicky menic nedokaze motor nikdy tak zatazit ako spojka. Ako priklad uvediem klasicke chovanie AT: zatiahnuta rucna brzda, zaradeny stupen "D", volnobeh stale neohorozeny, alebo tiez rozjazd do kopca bez pridania plynu, kedy auto drzia na jednom mieste volnobezne otacky.
Uživatelský avatar
Šroubek
Příspěvky: 147
Registrován: 28 úno 2016, 09:34

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Šroubek »

Se 100 oktanovým benzínem to auto netrhá ;-)
Opel Astra K Innovation 1,4 Turbo, 110kW/150k, Flip Chip metalíza
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“