Frontera - "řadící" páky
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 17 lis 2009, 14:34
Frontera - "řadící" páky
Dobrý den, vysvětlí mi někdo, prosím, způsob použití 2. menší páky vedle řadící páky ve voze Opel Frontera, model 2004, motor 2,2DTi?
- Reklama
Re: Frontera - "řadící" páky
Nemám Fronteru,ale není to jako by další převodování ? takže třeba když máš 6 rychlostí a ta druhá páka jde na dvě polohy tak jich máš 12. Třeba do terénu např.
Opel Astra coupe bertone 2,2 16V
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
- genius0011
- Příspěvky: 235
- Registrován: 30 říj 2008, 07:30
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frontera - "řadící" páky
ovládání čtyřkolky(náprav) předek/zadek/obojí
- Mike.S
- Příspěvky: 249
- Registrován: 01 lis 2008, 22:47
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frontera - "řadící" páky
2H - náhon na 2 kola H-hard, 4H - náhon na všechna 4 kola H-hard, 4L - redukovaný háhon na všechna 4 kola - L-low alespoň tak to bývá označeno ve většině off roadů a pokud nemáš mezinápravový diferenciál (jako že asi ne) tak 4H a 4L používej pouze v terénu
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: Frontera - "řadící" páky
zdravim,
Frontera B tzn 1998- 2004 motory 2,2i, 2,2Dti a 3.2i maji razeni 4x4 tlacitkem u volantu na prave strane, to je klasicky prevod 4x4 u Bckove Frontery vsak do rychlosti 100km v hodine. U prvni Frontery 1991-1997 to bylo razene saltrpakou a rychlost do 80km.
Druhou pakou u Bckove Frontery radis jen redukci a rychlost je povolena jen do 50km v hodine.A musi byt pred tim prepnuty pohon na 4x4 tlacitkem, jinak je paka zablokovana.
Jen tak pro info pohon 4x4 neradit na pevnem podkladu jiank se znici, ma jine pomery sil nez SUV, ktere maji staly pohon 4x4, je to prece jen OFFROAD nez SUV, ikdyz to zaryti offroadaci nepriznaji, protoze nema uzaverky diferaku.
Rad poradim, mel jsem obe Frontery joutat1@seznam.cz
Jo a jeste jedna vec, je to vsechno razeno podtlake, takze pokud to jde spatne, nebo to trva dlouho, chce to zkontrolovat vsechny podtlakove hadicky u motoru
a vyrazovat 4x4 na 2 kola radsi tak, ze se vypne tlacitko a pak se couvne +- 20metru dokud neprestane blikat
Frontera B tzn 1998- 2004 motory 2,2i, 2,2Dti a 3.2i maji razeni 4x4 tlacitkem u volantu na prave strane, to je klasicky prevod 4x4 u Bckove Frontery vsak do rychlosti 100km v hodine. U prvni Frontery 1991-1997 to bylo razene saltrpakou a rychlost do 80km.
Druhou pakou u Bckove Frontery radis jen redukci a rychlost je povolena jen do 50km v hodine.A musi byt pred tim prepnuty pohon na 4x4 tlacitkem, jinak je paka zablokovana.
Jen tak pro info pohon 4x4 neradit na pevnem podkladu jiank se znici, ma jine pomery sil nez SUV, ktere maji staly pohon 4x4, je to prece jen OFFROAD nez SUV, ikdyz to zaryti offroadaci nepriznaji, protoze nema uzaverky diferaku.
Rad poradim, mel jsem obe Frontery joutat1@seznam.cz
Jo a jeste jedna vec, je to vsechno razeno podtlake, takze pokud to jde spatne, nebo to trva dlouho, chce to zkontrolovat vsechny podtlakove hadicky u motoru
a vyrazovat 4x4 na 2 kola radsi tak, ze se vypne tlacitko a pak se couvne +- 20metru dokud neprestane blikat