Frontera - "řadící" páky

1991 – 1997

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
LucianaMatys
Příspěvky: 1
Registrován: 17 lis 2009, 14:34

Frontera - "řadící" páky

Příspěvek od LucianaMatys »

Dobrý den, vysvětlí mi někdo, prosím, způsob použití 2. menší páky vedle řadící páky ve voze Opel Frontera, model 2004, motor 2,2DTi?
Reklama
 

adam09
Příspěvky: 374
Registrován: 01 led 2009, 23:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Frontera - "řadící" páky

Příspěvek od adam09 »

Nemám Fronteru,ale není to jako by další převodování ? takže třeba když máš 6 rychlostí a ta druhá páka jde na dvě polohy tak jich máš 12. Třeba do terénu např.
Opel Astra coupe bertone 2,2 16V
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
Uživatelský avatar
genius0011
Příspěvky: 235
Registrován: 30 říj 2008, 07:30
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Frontera - "řadící" páky

Příspěvek od genius0011 »

ovládání čtyřkolky(náprav) :arrow: předek/zadek/obojí ;)
Moje Astra New foto str.1Obrázek Moje ICQ Obrázek Můj Obrázek
DIAGNOSTIKA OP-COM Třebíč a okolí SMS: 605 268 134
Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 249
Registrován: 01 lis 2008, 22:47
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: Frontera - "řadící" páky

Příspěvek od Mike.S »

2H - náhon na 2 kola H-hard, 4H - náhon na všechna 4 kola H-hard, 4L - redukovaný háhon na všechna 4 kola - L-low alespoň tak to bývá označeno ve většině off roadů a pokud nemáš mezinápravový diferenciál (jako že asi ne) tak 4H a 4L používej pouze v terénu
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
Obrázek
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
joutat1
Příspěvky: 2
Registrován: 07 úno 2010, 22:17

Re: Frontera - "řadící" páky

Příspěvek od joutat1 »

zdravim,

Frontera B tzn 1998- 2004 motory 2,2i, 2,2Dti a 3.2i maji razeni 4x4 tlacitkem u volantu na prave strane, to je klasicky prevod 4x4 u Bckove Frontery vsak do rychlosti 100km v hodine. U prvni Frontery 1991-1997 to bylo razene saltrpakou a rychlost do 80km.
Druhou pakou u Bckove Frontery radis jen redukci a rychlost je povolena jen do 50km v hodine.A musi byt pred tim prepnuty pohon na 4x4 tlacitkem, jinak je paka zablokovana.
Jen tak pro info pohon 4x4 neradit na pevnem podkladu jiank se znici, ma jine pomery sil nez SUV, ktere maji staly pohon 4x4, je to prece jen OFFROAD nez SUV, ikdyz to zaryti offroadaci nepriznaji, protoze nema uzaverky diferaku. :D
Rad poradim, mel jsem obe Frontery joutat1@seznam.cz

Jo a jeste jedna vec, je to vsechno razeno podtlake, takze pokud to jde spatne, nebo to trva dlouho, chce to zkontrolovat vsechny podtlakove hadicky u motoru :)
a vyrazovat 4x4 na 2 kola radsi tak, ze se vypne tlacitko a pak se couvne +- 20metru dokud neprestane blikat ;)
Odpovědět

Zpět na „Frontera“