Dobrý den,Petr25 píše:Já pocítil první zaškubání již v první tisícovce kilometrů.......
jak jste dopadl v servisu? budou to nějak dále řešit?
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Dobrý den,Petr25 píše:Já pocítil první zaškubání již v první tisícovce kilometrů.......
Až tak bych na tu pětiletou záruku nesázel. Dvouletá základní je bez debaty, ale rozšířená pětiletá se u motoru týká jen nějakých vyjmenovaných částí. Nepamatuju si do detailu, ale byl tam blok motoru, klikovka, hlava válců, těsnění hlavy... a z vnitřních částí jen to, co je připojeno k oběhu oleje. Takže například vstřiky to nebudou zcela určitě. U pístů bude asi záležet, jak se vyjádří Opel. Olej do válce jde sice přes pístní čep, ale mám velké pochyby, že by byl tím pádem píst považován ve věci záruky za věc připojenou k oběhu oleje. Tak bacha a radši zničte motor do dvou let.Mike píše:Jedinou záchranou je 5 let záruka a na 4,5 to rychle prodat Čas ukáže co bude. Je to daň za emisní nesmysly od EU.
Já mám rok MY2016 - vyrobeno koncem listopadu, takže poměrně nové, dělá to stejnou neplechu jako všem ostatním, kteří mají první kusy. Kód motoru je podle mě stejný XFL pro 92kW a XFT pro 110kW. Verzi se Start/Stop, která má slabší převodovku a jinak naladěnou ŘJ (nižší krouťák) jsem tu popisovanou neviděl, ale možná to nikdo neřešil. Stejně tak jak automaty jsou bez nářků, ale to může být jen statisticky menším počtem uživatelů, kteří to zde řeší. Jinak kód motoru XFL má i 1.0 T.brycedoe píše:máte všichni stejný kód motoru, nebo se v čase liší jako u koncernu? viz porovnání 1.8 TSI, které se dělal ve verzi BZB, CDAA, CDAB
děkuji
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |