Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru
I když jsem po přečtení příspěvků klidnější, pořád z toho nemám dobrý pocít. Teď se blížím ke 2000km a určitě to ze začátku nedělalo, až teď poslední dobou. Dnes parkuji v podzemní garáži a když jsem odcházel od auta tak je to slyšet pomale na druhé straně garáže. :/ Jak půjdu přezouvat na letňáky tak jim to v servisu řeknu, aby to raději otestovali a řekli mi co se s tim dá dělat.
- Reklama
Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru
pockej v lete az bude motor poradne rozpalenej to bude teprv brajgl
je to to posledni co by te melo trapit..
je to to posledni co by te melo trapit..
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru
Je fakt, že moje Astra K "lupá" také o něco více než předchozí auta, popravdě jsem to nijak neřešil, přisuzuji to chladnoucím dílům v autě (motor, výfukové potrubí, atd.).
Astra K ST 1.4T 110kW Enjoy, 16" + další vychytávky.
Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru
praskalo mi G,H,J a ted i Káčko, jak píše mattone počkej v létě
Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru
Praskani a lupani z chladnouci auta jsem slysel u vsech vozu, ktere jsem doted mel. Bud v klidu, je to naprosto normalni.
Opel Astra K (MY17,5) Cosmic Grey 1.4T 92kW Enjoy + Komfortní sada 2 + mlhovky
Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru
Čus. Astrag G 1,6 atmosfera mi praskala méně,než současná Astra J 1,4 turbo. Tam je to mnohem výraznější. Myslím, že není třeba se znepokojovat. Určitě to chladne celé, ale nejvíc to vnímám z prostoru krytu svodů, svodů a toho (jak to říct) opláštění turba.
Zároveň, jsem si všiml, že po nějaké delší jízdě je pod kapotou 1,4 turbo mnohem déle teplo, než bývalo u 1,6 atmošky. Asi ten menší turbomotor fakt dostává řádně na zadek a hřeje se víc...
Zároveň, jsem si všiml, že po nějaké delší jízdě je pod kapotou 1,4 turbo mnohem déle teplo, než bývalo u 1,6 atmošky. Asi ten menší turbomotor fakt dostává řádně na zadek a hřeje se víc...
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Lupání / cvakání / praskání po vypnutí motoru
jestli máte někdo motorku (ideálně nějakého bubláka jako HD), tak toto není nic co by Vás překvapilo. Tam se smršťuje celý výfuk a svody. Hold tenkostěnné malé motory z hliníku. Toto moje stará 1.9 s litinovým blokem nedělala