Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Návody, opravy, rady, tipy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip »

Sunman píše:I am sorry, ale čo píše Eisy zrejme neplatí.
Každá výmena = nová aktivácia. Je to tak. Autá vraj podľa nejakého EU predpisu môžu mať uloženú len jednu sadu snímačov.
U Astry je možné aktivovať sadu oranžovou krabičkou za 50USD, v menu infotainmentu je na aktiváciu položka. Insignia toto nemá.
rovnako oživujú pirátske ventilky v pneuservise. Mením ich takto na tretej insignii a je to vždy rovnako. jediná možnosť ktorá fungovala doteraz na 50% boli origo ventilky na letných a pirátske klonované na zimných. Potom pri montáži zimných auto dostalo klony a všetko fungovalo bez aktivácie. Pri výmene na letné to ale bolo treba znova aktivovať.

VW nemá meranie tlaku vôbec (aspoň teda passat cc ktorý som mal na dvore MY2015) všetko je odvodené od ABS snímačov.

pokiaľ tvoja odpoveď na druhú sadu znamená, že máš letnú sadu na aute 18" a kúpil si ďalšiu sadu na zimu tiež 18" - mno neviem.
245 na zimné cesty je extrémne široká a je za hranou aquaplaningu - na brečke a vode budeš musieť zredukovať podstatne rýchlosť.
18" myslím iné v papieroch nie sú. Pokiaľ by si dal 225 tak je potreba 55, inak sú pneu extrémne nízke a v jamách schovaných v blate a snehu na ceste pneumatiku ľahko prerazíš. (:
reťaze majú len jeden možný rozmer ten čo som písal.
Kolik takova aktivace ventilku v servisu stoji?

Pokud by ta hlaska na infotanmentu nebyla moc otravna, tak by mi to nevadilo. Pokud by to pipalo, rvalo, svitilo furt, tak nevim. Aktivace za 200-300Kc by byla v pohode. Za 500Kc uz moc ne, z principu.

Mam zkusenost se zimnimi na RS mezi 205/55/R16 a 225/45/R17. Kazda ma svoje vyhody. V extremu je o vous lepsi 205/55/R16, ve zbytku zase 225/45/R17 a ono zase tech extremu neni tolik a daji se prizpusobenim eliminovat. Vzhledem k tomu, ze je Insignia o 200kg tezsi nez OII RS, tak bych u ni ocekaval na 245/45 R18 stejné chování, jako RS na 225/45/R17 a to se dalo i v popisovane brecce, vode zvladat v pohode. Bude vice zalezet na samotne pneu a hloubce desenu, nez sirce.

Jinak Insignia super, uzivam si kazdou jizdu. Obcas si zavzpomenu na RS, protoze vazba mezi ridicem a vozovkou byla silnejsi, mela citlivejsi na rizeni, cloveka to jakoby vice nutilo prozivat kazdou zatacku (to ale zase na druhou stranu ne vzdy az tak bavi), zatimco Insignia je korab, ktery je dlouho netecny a jen tak se nenecha rozhazet, ladne zehli podvozkem nerovnosti, v RS bylo vse citit, doslova kazda spara na vozovoce ... Celkove bych se uz ale nevratil, uzivam si komfortu, ticha, plavnosti.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Reklama
 

Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Sunman »

s cenou nemôžem slúžiť - u mňa je to v rámci leasingu.
Na momentálnom súkromnom túto vymoženosť ešte nemám a to čo ju malo - boli tie klonované ventilky a auto išlo preč z domu ešte pred výmenou kolies.

tak ti prajem nech ťa auto nesklame a mnoho bezpečných kilometrov.
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip »

Sunman píše:s cenou nemôžem slúžiť - u mňa je to v rámci leasingu.
Na momentálnom súkromnom túto vymoženosť ešte nemám a to čo ju malo - boli tie klonované ventilky a auto išlo preč z domu ešte pred výmenou kolies.

tak ti prajem nech ťa auto nesklame a mnoho bezpečných kilometrov.
Diky ;-)
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip »

Má smysl prodloužit si záruku o 3 roky ( nebo 90 000km) po doběhu standardní 2 leté zaruky?
Přes pojišťovnu Lloyd, stálo by to 17 300Kč jednorázově. Bylo mi to nabídnuto při koupi auta.
Co se vám na autech sypalo do 5 let stáří?
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Sunman »

No s poistkou je to vždy rovnaké. Má význam si platiť poistku na barák?
Nikdy som nemal havarijnú poistku a za 15 rokov len jedno prasknuté čelné sklo. Minulý rok som poistil krásku full bez spoluúčasti asi za 450EUR a za dva týždne bola škrábnutá na parkovisku cakum-prásk so škodou za 2500 EUR. Tak to snáď priťahuje nešťastie alebo čo.

poruchy na mojich kráskach:
MY09
- vytečený predný tlmič na športovom podvozku, vymenený v záruke pri 30000km
- zadreté vodné čerpadlo pri 125000km, výmena + rozvody (tie by išli inak pri 150) u mňa to bolo tiež v 2-r záruke
- vadné servo v bi-xenon reflektore, výmena reflektora ca 45000km

MY12
- prasknutý chladič oleja pri 150000km, natiekol olej do vody. výmena chladiča, 2x preplach vodného okruhu, výmena nádobky
- hučiace ložisko zadného náboja 165000km, výmena ložiska
- hučiaci regulátor turba ca 80000km, výmena
- akumulátor po 18 mesiacoch v ťahu

MY14
- sw vada DPF filtra, výmena DPF v zahraničí za noname - vadná montáž a nefunkčný filter takže po návrate auta nový filter v opli všetko zaplatené v záruke.
- od začiatku problémy s meraním tlaku v pneu, výmena asi 10 ventilkov v záruke
- akumulátor po 20 mesiacoch v ťahu

MY16
- výmena stredného displeja R700, 40000km

no tak si vyber :lol:
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip »

Diky, slusny vycet:-(
Tabulka krytych soucastek je na adrese: http://www.superauta.cz/pojisteni
Kdyz tak ale na to koukam tak bych tim akorat poresil ten olejovy chladic, vodni cerapdlo a možná turbo. Jako nevim, nevim. 17tKc je dost i na 3 roky.
mattonecz píše:Necitujeme predchozi prispevek..
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Marek L
Příspěvky: 194
Registrován: 21 úno 2017, 16:20

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Marek L »

Já si třeba myslím, že to není moc vzhledem k pořizovačce a měla by tam být i převodovka, klima,
nějaké části motoru, výfukový systém... nebo ne? Ale to se asi pravděpodobně nezkazí...
Ale můj dotaz je, co zkušenosti právě s turbem na Insigniích - diesel i benzín? Vydrží, nebo je to třeba ve 150 tis. repasovat, nebo vyměnit? Díky.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip »

Právě výfukový systém krytý není, není tam nic k uvedeno například k DPF. Nejsou kryty závady na světlometech, třeba na natáčecích motorcích. Kdyby to bylo na vše komplet, tak by to smysl mělo. Pořád si říkám, že mám pořád mladé auto s 25tkm, nájezd bude kolem 20-25tkm ročně, čili do těch 150tkm by se snad nemuselo nic moc z toho, co je kryto a uvedeno v seznamu, kazit ...
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mattonecz »

To je tak tezky pochopit, ze predchozi prispevek se necituje?..
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip »

Tezke to neni, kdybych to vedel. Staci rict, normalne a nemusi to byt takto asertivne.
Pokud bude nasledovat odpoved, ze jsem si to mel nekde precist, ze je to v nekde v podminkach fora na strane X odstavec Y paragraf Z, tak se omlouvam a hod kamenem, kdo to cte.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Jak na to“