Kolik takova aktivace ventilku v servisu stoji?Sunman píše:I am sorry, ale čo píše Eisy zrejme neplatí.
Každá výmena = nová aktivácia. Je to tak. Autá vraj podľa nejakého EU predpisu môžu mať uloženú len jednu sadu snímačov.
U Astry je možné aktivovať sadu oranžovou krabičkou za 50USD, v menu infotainmentu je na aktiváciu položka. Insignia toto nemá.
rovnako oživujú pirátske ventilky v pneuservise. Mením ich takto na tretej insignii a je to vždy rovnako. jediná možnosť ktorá fungovala doteraz na 50% boli origo ventilky na letných a pirátske klonované na zimných. Potom pri montáži zimných auto dostalo klony a všetko fungovalo bez aktivácie. Pri výmene na letné to ale bolo treba znova aktivovať.
VW nemá meranie tlaku vôbec (aspoň teda passat cc ktorý som mal na dvore MY2015) všetko je odvodené od ABS snímačov.
pokiaľ tvoja odpoveď na druhú sadu znamená, že máš letnú sadu na aute 18" a kúpil si ďalšiu sadu na zimu tiež 18" - mno neviem.
245 na zimné cesty je extrémne široká a je za hranou aquaplaningu - na brečke a vode budeš musieť zredukovať podstatne rýchlosť.
18" myslím iné v papieroch nie sú. Pokiaľ by si dal 225 tak je potreba 55, inak sú pneu extrémne nízke a v jamách schovaných v blate a snehu na ceste pneumatiku ľahko prerazíš. (:
reťaze majú len jeden možný rozmer ten čo som písal.
Pokud by ta hlaska na infotanmentu nebyla moc otravna, tak by mi to nevadilo. Pokud by to pipalo, rvalo, svitilo furt, tak nevim. Aktivace za 200-300Kc by byla v pohode. Za 500Kc uz moc ne, z principu.
Mam zkusenost se zimnimi na RS mezi 205/55/R16 a 225/45/R17. Kazda ma svoje vyhody. V extremu je o vous lepsi 205/55/R16, ve zbytku zase 225/45/R17 a ono zase tech extremu neni tolik a daji se prizpusobenim eliminovat. Vzhledem k tomu, ze je Insignia o 200kg tezsi nez OII RS, tak bych u ni ocekaval na 245/45 R18 stejné chování, jako RS na 225/45/R17 a to se dalo i v popisovane brecce, vode zvladat v pohode. Bude vice zalezet na samotne pneu a hloubce desenu, nez sirce.
Jinak Insignia super, uzivam si kazdou jizdu. Obcas si zavzpomenu na RS, protoze vazba mezi ridicem a vozovkou byla silnejsi, mela citlivejsi na rizeni, cloveka to jakoby vice nutilo prozivat kazdou zatacku (to ale zase na druhou stranu ne vzdy az tak bavi), zatimco Insignia je korab, ktery je dlouho netecny a jen tak se nenecha rozhazet, ladne zehli podvozkem nerovnosti, v RS bylo vse citit, doslova kazda spara na vozovoce ... Celkove bych se uz ale nevratil, uzivam si komfortu, ticha, plavnosti.