mattonecz píše:
Kdo umi nemecky?
prekladac je fakt k nicemu. Pise, ze 50km jel pres 4000ot aby to vycistil, ale nechapu celkovy kontext
Němčinu je obvykle lepší překládat do angličtiny. Já jsem to pochopil tak, že na radu od Opelu dal na čtvrt nádrže jednu dávku jakéhosi Tunap čističe a ujel 50Km na 4000 ot, pak přešel na Aral super plus a jezdí mu to od té doby mnohem lépe.
Jinak ta výměna oleje se dělá v rámci záruky nebo ne, jestli má cenu psát do servisu aby mi to vyměnili.
Cinda píše:
Před nedávnem jsem rozebíral starý Jawa 50 (Pionýr). Motor byl plný karbonu. Jak jinak? Zkoušel jsem hlavu máčet postupně v technickém benzínu, lihu, acetonu a v dalších rozpouštědlech. Karbon se ani nehnul! Pouze ostré dláto, smirek a nůž dokázal odstranit karbon.
To se asi takhle nedá srovnat, ne? Za jízdy jsou v motoru úplně jiné teploty při kterých může ten karbon jít odstranit lépe.