Parkovacie senzory - všeobecne
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Hnědák ST
Mám o rok delší zkušenosti, auto jsem kupoval v 05/2016, za sebou první garanční prohlídku. O nesmyslném pípání zadních senzorů, které nejdou vypnout ani zeslabit vedu diskuzi s lidmi od opelu již rok. Bez výsledku. Pokud budeš znát nějakou možnost, budu vděčný za zprávu.
- Reklama
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: Hnědák ST
Senzory jdou vypnout tlacitkem u radici paky
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: Hnědák ST
Asi jsme si nerozuměli. Vím, že jdou vypnout. Ale: modelová situace, vyjíždíš z řady aut na třikrát (řadíš vždy jedničku, následně zpátečku), pořád vypínat u řadící páky rovná se obtěžování. Stojíš ve městě, čekáš na výjezd z řady vozidel, za Tebou prochází lidé a aktivují nesmyslné pípání. Nebo: čekám, až si manželka vezme věci z kufru abych mohl popojet na zaparkování. Opět řev senzorů. Tak jinak: jdou alespoň zeslabit? Děkuji za případnou radu
Re: Hnědák ST
Nejdou zeslabit pod 30..
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Hnědák ST
Nechci být neuctivý ale tuto odpověď nechápu. Pod 30 decibelů? Jakým postupem zeslabit na 30?
Re: Hnědák ST
V nastavení vozidla je možné upravit hlasitost, ale je tam stupnice tuším od 30 do 40 a z výroby je to nastavené na 30, takže jdou jen zesílit.
Astra K HB 1,4T 110kW, Innovation, 02/2016
Re: Hnědák ST
Predpokladam, ze to odpovida hlasitosti radia, takze 30 je dost a min to bohuzel nejde.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Hnědák ST
Tak díky. Už to chápu. Ale naštvanej na hlasitost budu tedy i nadále
Je to můj třetí nový opel. A musím říct, že poslední. A nejen proto, že už vlastně jezdíme ve francouzském autě. Otázka je, co si koupit. S pokračujícími "zlepšováky" jako jsou snímače vzduchu, start stop systém, pípače ze předu a zezadu a spoustě dalších elektronických blbostí, nebude moc na výběr. V případě této astry ušetřili na váze ale má to i záporné stránky. Kvalita laku mizerná, šetřilo se kde se dalo. Proražená klimatizace od malého kamínku, oprava 17.700,-Kč. To se u mé Vectry, kde jsem nalítal za 10 let 250 tisíc kilometrů nikdy nestalo. No, je to jenom auto, takže zase až o tolik nejde. A ještě jednou: děkuji za objasnění.
Je to můj třetí nový opel. A musím říct, že poslední. A nejen proto, že už vlastně jezdíme ve francouzském autě. Otázka je, co si koupit. S pokračujícími "zlepšováky" jako jsou snímače vzduchu, start stop systém, pípače ze předu a zezadu a spoustě dalších elektronických blbostí, nebude moc na výběr. V případě této astry ušetřili na váze ale má to i záporné stránky. Kvalita laku mizerná, šetřilo se kde se dalo. Proražená klimatizace od malého kamínku, oprava 17.700,-Kč. To se u mé Vectry, kde jsem nalítal za 10 let 250 tisíc kilometrů nikdy nestalo. No, je to jenom auto, takže zase až o tolik nejde. A ještě jednou: děkuji za objasnění.
Re: Hnědák ST
Mnohdy jsem rád, že tam ty pípáky kolem auta mám. Hlavně v podzemních parkovištích obchodních domů. Někdy se za autem z nečekaně vynoří chodec, připlíží se auto a .....Asi jste to všichni zažili. Nebýt pípáků, tak nevím. Ze začátku jsem byl taky poněkud "překvapený" ale dnes, díky za ně!
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: Hnědák ST
Veru tak je to aj moj nazor. Na pipaky si treba zvyknut a potom nebudu vadit,ale pomahat.Cinda píše:Mnohdy jsem rád, že tam ty pípáky kolem auta mám. Hlavně v podzemních parkovištích obchodních domů. Někdy se za autem z nečekaně vynoří chodec, připlíží se auto a .....Asi jste to všichni zažili. Nebýt pípáků, tak nevím. Ze začátku jsem byl taky poněkud "překvapený" ale dnes, díky za ně!
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016
r.v 3/2016