zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
Moderátor: Moderátoři
Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
Bug sa prejavuje tak, že pri bežnej jazde zrazu vyletí teplota motora na "budíku" na doraz 130°C a objaví sa alarm na displeji "motor prehriaty okamžite vypnite motor". Auto ešte trochu kašle ale po vypnutí motora už nejde naštartovať. Pri točení štartérom sa motor háda s válcami a vydáva divné nepríjemné zvuky.
Pomôže reset poruchy pomocou diagnostiky a auto ide zase ako nové.
Tento bug sa u niektorých motorov neprejaví nikdy, u niektorých sa to stane raz, u ďalších po určitom čase stále.
Moje auto - 2.0CDTI 96kW MY14 - jazdilo 13 mesiacov bez problémov . Po 13 mesiacoch malo najazdené 87 000 km a zastavilo na diaľnici. Prvý servis po odťahu zresetoval poruchu a auto jazdilo nasledujúcich 5 dní. Potom zastavilo znova. V zahraničí vymenili DPF za nejaký čínsky šit ktorý musel byť vymenený znova v opli doma, pretože netesnil a pri regenerácii bolo potrebné zastaviť kvôli dymu v kabíne.
Po výmene DPF (ale ten pôvodný nebol vadný) a prehratí nového SW auto dojazdilo a jazdí dodnes bez problémov - pri predaji malo 180 000 km.
Opýtaj sa, či má tvoj servis upgrade SW. Problém je zrejme v tom, že zatiaľ čo u Vectry ak teplomery na DPF neukazovali rovnaké hodnoty dali sa nakalibrovať alebo proste jazdiť s rozsvieteným žltým autíčkom - auto ale išlo ďalej. U Insignie pri takejto nezrovnalosti išlo auto do stopu a programátor debil vymyslel že to je porucha motora.
Pomôže reset poruchy pomocou diagnostiky a auto ide zase ako nové.
Tento bug sa u niektorých motorov neprejaví nikdy, u niektorých sa to stane raz, u ďalších po určitom čase stále.
Moje auto - 2.0CDTI 96kW MY14 - jazdilo 13 mesiacov bez problémov . Po 13 mesiacoch malo najazdené 87 000 km a zastavilo na diaľnici. Prvý servis po odťahu zresetoval poruchu a auto jazdilo nasledujúcich 5 dní. Potom zastavilo znova. V zahraničí vymenili DPF za nejaký čínsky šit ktorý musel byť vymenený znova v opli doma, pretože netesnil a pri regenerácii bolo potrebné zastaviť kvôli dymu v kabíne.
Po výmene DPF (ale ten pôvodný nebol vadný) a prehratí nového SW auto dojazdilo a jazdí dodnes bez problémov - pri predaji malo 180 000 km.
Opýtaj sa, či má tvoj servis upgrade SW. Problém je zrejme v tom, že zatiaľ čo u Vectry ak teplomery na DPF neukazovali rovnaké hodnoty dali sa nakalibrovať alebo proste jazdiť s rozsvieteným žltým autíčkom - auto ale išlo ďalej. U Insignie pri takejto nezrovnalosti išlo auto do stopu a programátor debil vymyslel že to je porucha motora.
- Reklama
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04 črc 2017, 10:44
Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
Zdravim sunman. Nevies mi poradit??
Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
v čom? napísal som všetko čo som vedel.
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04 črc 2017, 10:44
Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
Takze asi pravdepodobne ani mna neminie vymena dpf. Dakujem za radu
Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
Ale chyba predsa nebola v DPF !!!
Som to napísal nejako nejasne?
Som to napísal nejako nejasne?
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04 črc 2017, 10:44
Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
Hej pochopil som. Mne uz novy sw nahravali a auto to robi stale tak len vyhodnocujem moznosti. Napisal si ze po vymene dpf a nahrati sw auto jazdi dodnes. Myslim ze v mojom pripade ostava len skusat nakolko neviem uz na koho sa mam obratit. Pride mi to tak ze tu v opli su zamestnany učňi ktory len skusaju az kym sa im to nepodary
Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
poslal som ti včera správu
DPF-ko stojí majland.
DPF-ko stojí majland.
Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
Originál stojí 2100€,z druhovýroby nejaký JM 450€.
Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
Alebo ho daj prečistiť profesionálne tlakom za 150 €. Firiem, čo to robia je už dosť.
INSIGNIA ST A20DTH AT 200PS COSMO, VECTRA C CARAVAN COSMO+, Z19DTH, AT,
OPEL-SHOP.SK, Diagnostika GM MDI, aktivácia pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421915850900
OPEL-SHOP.SK, Diagnostika GM MDI, aktivácia pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421915850900
Re: zvolávačka DPF filter 2.0CDTI
Celkom nerozumiem,prečo chceš menit DPF ked ti nehlási chybu zanesenia filtra. V prípade velkého zanesenia prejde auto do nudzového režimu a je nutné DPF vypálit cez diagnostiku. V prípade,že je DPF uplne zanesené,motor sa vypne a už ho nie je možné naštartovat. V každom prípade ale na prístrojovke svieti kontrolka DPF s hláškou na displeji. Občas sa može zaniest hadička senzoru tlaku spalín,ale opat to detekuje chybu DPF.Marossko21 píše:Hej pochopil som. Mne uz novy sw nahravali a auto to robi stale tak len vyhodnocujem moznosti. Napisal si ze po vymene dpf a nahrati sw auto jazdi dodnes. Myslim ze v mojom pripade ostava len skusat nakolko neviem uz na koho sa mam obratit. Pride mi to tak ze tu v opli su zamestnany učňi ktory len skusaju az kym sa im to nepodary