trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
Sport nemění absolutně nic v souvislosti s motorem. Jen při menším stisku pedálu dává víc plynu než normálně.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
Zaojímane že tu Sladas píše že v režime SPORT mu netrhá. Podla mna sa zmení aj charakteristika map napríklad tlak turba,predzápal,dlžka vstreku a ine parametre.Bolo by to reálne hladat chybu v softe.mattonecz píše:Sport nemění absolutně nic v souvislosti s motorem. Jen při menším stisku pedálu dává víc plynu než normálně.
Radšej mi povedz aky suvis z trhaním ma vypnutie ESP ? Bez logiky aby to malo pomôct.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Re: trhnutie pri akceleracii
Peto, mattonecz sám správně podotýká, že ne ESP, ale ASR. Což je softwarová záležitost, která po indikaci prokluzu omezí točivý moment.
Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1,4T 92kW
Re: trhnutie pri akceleracii
Máš pravdu. Jen pro upřesnění abychom nemátli čitatele: V terminologii Oplu se tomu říká TC (kontrola trakce) a ESC (řízení stability). Dle manuálu lze řízení stability ESC vypnout stiskem tlačítka na dobu 5s.mattonecz píše:Jedno stisknutí vypne ASR, když to podržíš tak 10s, vypne se i ESP (ESC)
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: 19 led 2017, 11:38
Re: trhnutie pri akceleracii
Teď jsem přešel ze 100 oktanového benzinu Shell V-Power Racing 100 se kterým jezdilo auto v pohodě na plně aditivovaný Shell V-Power 95 s technologii Dynaflex a auto jezdí také v pohodě.
Jasně u 100 oktanového je lepší odezva v nízkých otáčkách, ale jde vidět že motoru svědčí co nejvíc aditiv.
Při 10 tis km ještě preventivně dám do nádrže čistič vstřikování od Millers Oils.
Jasně u 100 oktanového je lepší odezva v nízkých otáčkách, ale jde vidět že motoru svědčí co nejvíc aditiv.
Při 10 tis km ještě preventivně dám do nádrže čistič vstřikování od Millers Oils.
Re: trhnutie pri akceleracii
Já jezdím stále Vervu 95 a zatím ok. Tedy krom mírného cukání, které je bez souvislých ztrát výkonu.
Takhle to asi začínalo i u nového auta a zhoršovalo se to karbonizací, takže doufám, že když se to nebude karbonovat, tak se to nezhorší a časem bude nový SW nebo třeba ty svíčky a bude to OK.
Jinak v září chci jet do chorvatska, takže bych zase najel tak 3K během týdne, to by byl pěkný test.
Takhle to asi začínalo i u nového auta a zhoršovalo se to karbonizací, takže doufám, že když se to nebude karbonovat, tak se to nezhorší a časem bude nový SW nebo třeba ty svíčky a bude to OK.
Jinak v září chci jet do chorvatska, takže bych zase najel tak 3K během týdne, to by byl pěkný test.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: 19 led 2017, 11:38
Re: trhnutie pri akceleracii
Jojo zatím svíčky Denso Irridium na K-čko nejsou do těch bych šel. Najeto 8000 km ,olej vyměněný v rámci záruky za Dexos 1 Gen 2 při cca 3500 km jak auto zlobilo.
Re: trhnutie pri akceleracii
kedy si kupoval a ake problemy si mal? resp ako ich riesil opel? dikjardaastra píše:Teď jsem přešel ze 100 oktanového benzinu Shell V-Power Racing 100 se kterým jezdilo auto v pohodě na plně aditivovaný Shell V-Power 95 s technologii Dynaflex a auto jezdí také v pohodě.
Jasně u 100 oktanového je lepší odezva v nízkých otáčkách, ale jde vidět že motoru svědčí co nejvíc aditiv.
Při 10 tis km ještě preventivně dám do nádrže čistič vstřikování od Millers Oils.
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: 19 led 2017, 11:38
Re: trhnutie pri akceleracii
Koupeno 12/2016. Problémy jako všichni ostatní cukání při akceleraci, detonacni spalování (LSPI). Výměna oleje za Dexos 1 gen 2 a doporučeno tankovat 100 oktanovy benzin.
Re: trhnutie pri akceleracii
S tymi premiovymi/viac aditivovanymi 95 okt. palivami som to vypozoroval aj ja. Tankujem striedavo nepravidelne Shell a OMV a jazda je na 99% bez trhania. Zato sa mi neosvedcil Millers. Pri tankovani beznej 95 pridavam Millers a trha + kovove zvuky. Jazdil som aj cca. 3000km v D, NL a B na ich 95+Millers a trhalo to uplne rovnako. Prave som dominal prvu flasku. Momentalne mam najazdene 45000km, auto kupene 06/2016 a zatial mam povodny Dexos 2. Teraz pojdem na vymenu, tak som zvedavy.
Astra K ST, 1.4 92kW, Innovation, MY16.5
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW