konektor na radio

1991-1998

Moderátor: Moderátoři

koudalos
Příspěvky: 76
Registrován: 25 srp 2009, 09:28
Bydliště: Brno

Re: konektor na radio

Příspěvek od koudalos »

...a že nenechali návod, šmejdi!!! :?

Imbus tam nevidím, jen prostě jakoby kuličku. Normálně by v té dírce měl být vidět šestihran, jestli to dobře chápu. Vyfotil bych to, ale je to tak malinký a navíc hlouběji v té díře, že by to nemělo smysl.
Reklama
 

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 108
Registrován: 05 lis 2008, 07:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: konektor na radio

Příspěvek od mexxo »

V tých otvoroch by naozaj mali byť malé šróby bez hlavičky z vnútorným 6hranom na imbusák. Inak tuším, že keď vymontuješ kastlík pred spolujazdcom, mal by si ho vytlačiť rukou zozadu.
Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 512
Registrován: 25 lis 2008, 00:10
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: konektor na radio

Příspěvek od Fritol »

vyfoť to radio :) a pak vyfot nejak tu dirku :)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
koudalos
Příspěvky: 76
Registrován: 25 srp 2009, 09:28
Bydliště: Brno

Re: konektor na radio

Příspěvek od koudalos »

Chlapi, tak jsem se nasr**l a dal se do toho se vší vervou. Původně jsem měl za to, že 3 hoďky budou stačit, abych nad tím nakonec strávil celej den. Největší problém byl vytáhnout původní rádio. Ty kuličky, o kterých jsem psal v předchozích příspěvcích, byly vnitřky červíků. Vůbec nebyl vidět šestihran, ale nakonec tam fakt byly. Jenže i tak to rádio ven nešlo, takže jsem nakonec rozebral skoro celou palubovku. Alespoň jsem to využil k výměně žárovek v budíkách, které už nesvítily. Dalším porodem byla výměna žárovičky v tlačítku pro vnitřní/vnější cirkulaci vzduchu. Aby display i s neoriginálním rádiem ukazoval datum, bylo nutno přeštípnout červenošedý drát u pinu pro napájení antény na ISO konektoru. Ten druhý drát pro anténu je černobílý. Anténu jsem mimochodem vyměnil taky, protože pod tou původní bylo nejen prasklé těsnění, ale rovnou celá patka. Bohužel jsem koupil nějakou čínskou fenu, takže v budoucnu asi budu muset sáhnout po originální.

Každopádně díky všem za příspěvky a také webu www.opelastra.cz. Doufám, že výměna pylového filtru a repráků ve dveřích už takovej porod nebude. Btw - nemá někdo ty redukce na přední repro?
Odpovědět

Zpět na „Astra F“