Ahoj, objevil se mi podobný problém, jako se třeba řešil tu: https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=78&t=3342, ale nějaká záhadnější varianta -na dovolené mi v servise řekli, že zanesený EGR ventil a že ho vyčistili, po zahřátí to samé. A zkoušením jsem přišel na to, že odpojením snímače atmosférického tlaku (myslel jsem v tu chvíli, že to je něco s teplotou, byla to taková krabička nad sáním) auto jede normálně, dovezlo nás z Gdaňsku domů. V servisech (ostravsko) se jim do toho moc nechce, aby to teda ještě mělo smysl při ceně auta, jen mi tvrdili, že to tím snímačem prý není, na šroťáku ho nemají, nový jsem se ještě nerozhodl, zda za zkoušku stojí, 2000.. Po odpojení toho snímače se objeví servis, později ji pak nahradí kontrolka motoru. Jinak na diagnostice auto už několik let ukazuje závadu vířivé klapky, ale doteď jezdilo normálně...
Netušíte náhodou někdo, v čem by mohl být problém? Má cenu kupovat ten snímač? Nebo vydrží stroj ještě pár let, než půjde do šrotu? Díky, jestli vás něco napadá
vectra c 2.2dti chcípá po zahřátí
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: vectra c 2.2dti chcípá po zahřátí
najprv vyriešit vírivé klapky,maju dost zásadný vplyv na výkon,pri chybe pojde motor v nudzovom režime.
Re: vectra c 2.2dti chcípá po zahřátí
jo, tak to při těch klapkách bylo: během posledních let se párkrát, třeba po delší jízdě po dálnici, stalo, že když jsme sjeli, tak to chvilkama šlo do nouze, ale jelo. Ale teď to zdechá úplně, nebo to chvíli tak pokuckává, ale vůbec žádný výkon, za minutu to jde nastartovat, popojedu kilometr a znovu. Náhodou jsem zkoušením přišel na to, že odpojením toho atmosférického tlaku to jede normálně. Myslíte teda, že je to teda tím a má cenu s tím jít tu za našim opravářem, ať vymění konkrétně toto? Ten předtím řekl, že je to v elektrice a tím se mu nechce zabývat..