INSIGNIA - CHIPTUNING

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Brembo SV »

BSR ako každý rok pred vianocami a novým rokom zlacnuje o 166 €. S PPC3 za 663€,zapožičanie 498 €. EDS motosport s IPF 650€,so zapožičaním 549€ ,bez IPF 499€-programuju priamo riadiacu jednotku.
Reklama
 

Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

hm, bohužiaľ len do MY2012.
kým urobia FL tak to vyzerá že už súčasné motory budú mimo výrobu...
škoda :(
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od mattonecz »

EDS ma 25% slevu vanocni
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Brembo SV »

EDS už má i na Insigniu B
Zatial mi to stále ukazuje povodnu cenu,teda bez IPF 499€. Mám odpojené vírivé klapky,zatial sa ani EDS a BSR neozvali,či maju softver chránený proti prepisu-uprava riadenia vírivých klapiek. Obaja stavaju na povodnom softveri vozidla.
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

Brembo, myslím si, že EDS nemá nič viac než BSR, práve naopak.
A20DTH je tam len 160k. Medzitým už bola verzia 162k a po MY15 je 170k. Takýto motor nemajú, takže ani Insigniu B, ktorá má tento motor.
Navyše je tam upozornenie, že zariadenie je funkčné len pre 3 druhy RJ a po zvýšení ochrany RJ proti úpravám im to nefunguje. Zvýšenie ochrany prebehlo s FL, preto aj 2.0DT 130k je chipovaný u BSR len pre MY do 2013.
BSR teraz hľadá testovacie autá pre verzie po FL. Zrejme prišli na to ako sa dostať do RJ.

By the way od MY18 vraj príde zase 2.0 biturbo EURO6.
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Brembo SV »

maju tam i pre verziu-A20DTH a DTR. A pochybujem,že 2,0 Biturbo bude vyrábaný. Pred 2 týždnami totiž PSA naplno prevzal Opel a nezabudol podotknut,že sa bude prepuštat,mnoho modelov skončí a budu sa zameriavat na SAV. Naviše všetky nové modeli budu len s podvozkom a motormi PSA. Takže pokial niekto chce posledných Oplov,mal by sa poponáhlat.
Eisy
Příspěvky: 483
Registrován: 20 srp 2012, 20:11

INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Eisy »

BSR mavaju akcie okolo 20% aj viackrat pocas roka. Vaham uz 2r. :)
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

BiTurbo EURO6 si už môžeš kúpiť - je v cenníku a dá sa normálne objednať.
To, že je tam 2.0DTH neznamená, že EDS/BSR čipujú tieto motory v modelových radoch FL a InsiB. Motor je motor, ale RJ je iná s ochranou proti prehratiu SW.
elektronika u nových oplov už je vraj pod PSA...
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Tak to abych si svoji Inu 2009 hyckal, co to pujde. Ale chapu vyrobce, ze chce, aby lidi uvalili o 5000€ vice za vyssi vykon, ktery spociva v jinem SW v jednotce. To by tak hralo, aby si to udelali sami a za min...
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

nazdar Izer. Rád počujem že ti to stále fičí s chipom. Ja pitomec som kúpil predposlednú Insu s 130k motorom že z toho urobím rovnako ako ty BSRáckych 190. dokonca som špekuloval ako nakonfigurovať 110k ale našťastie sa nedali niektoré príplatky do tohto motora, tak som musel "priplatiť" za 130k a vybabral som so sebou. Dva roky s týmto leňochom, predbehnúť kamion stres, každý kopec rozbiehať na D1 na štvorke :(
Bol to totiž FL a síce motor rovnaký ale RJ iná, ktorú nedokážu preprogramovať. Po niekoľkých mejloch som to vzdal.
teraz som sa vrátil k DTH a musím povedať že EURO6 s adblue je o inom než predošlé DTH motory. Ticho, spotreba reálne o liter menej (!), aktívne brzdí motorom, nemá bzučiak-regulátor tlaku turba, konečne aj mierka oleja "funguje". Takže ďalšiu dúfam ešte stihnem zase s týmto motorom.
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Tuning a styling“