Koupě Opel Insignia combi 118kw aut.2013
Moderátor: Moderátoři
Koupě Opel Insignia combi 118kw aut.2013
Ahoj,jsem tu nový a tak sem se chtěl zeptat na vaše zkušenosti s tímto motorem,na co si dát třeba pozor apd. Opel,který chci koupit je v plné výbavě krom panoram.střechy. Při nastartování studeného motoru na pár minut kolísají otáčky.Snad je to jen tím,že auto delší dobu stálo s rezervou v nádrži. Nebo je to normální? Dáte mi pár rad a nápadů. Děkuji
- Reklama
Re: Koupě Opel Insignia combi 118kw aut.2013
A/ aby sme to nemuseli všetci znova a znova prepisovať, tu niekoľko tipov:
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... 65&start=0
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=73&t=6957
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=73&t=7121
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=73&t=7064
https://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?f=55&t=47402
B/ síce píšeš MY13 ale podľa motora - pokiaľ máš správne info - mi to príde ako verzia pred FL. Motory po FL boli 120kW a neskôr 125kW. Každý z motorov má niečo vylepšené - napríklad bola typická závada regulátor turba. U nových verzíí je iný a je tým odstránený typický brum a rezonácia regulátora.
Potom je zásadný skok a rozdiel medzi EURO6 motor a predchádzajúce motory.
zotrvačník je typická závada u šoférov ktorí fungujú pri jazde na 1000 otáčkach/min - to je závada šoféra, nie auta.
Inak neexistuje ďalšia "typická závada" na ktorú si dať pozor ako boli niekedy prehrdzavené predné blatníky u žigulíka. Insignia nie je ideálne auto (ktoré ale je?) ale u mňa v zásade bezporuchové.
Kolísanie otáčok nie je typické.
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... 65&start=0
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=73&t=6957
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=73&t=7121
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=73&t=7064
https://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?f=55&t=47402
B/ síce píšeš MY13 ale podľa motora - pokiaľ máš správne info - mi to príde ako verzia pred FL. Motory po FL boli 120kW a neskôr 125kW. Každý z motorov má niečo vylepšené - napríklad bola typická závada regulátor turba. U nových verzíí je iný a je tým odstránený typický brum a rezonácia regulátora.
Potom je zásadný skok a rozdiel medzi EURO6 motor a predchádzajúce motory.
zotrvačník je typická závada u šoférov ktorí fungujú pri jazde na 1000 otáčkach/min - to je závada šoféra, nie auta.
Inak neexistuje ďalšia "typická závada" na ktorú si dať pozor ako boli niekedy prehrdzavené predné blatníky u žigulíka. Insignia nie je ideálne auto (ktoré ale je?) ale u mňa v zásade bezporuchové.
Kolísanie otáčok nie je typické.
Re: Koupě Opel Insignia combi 118kw aut.2013
Ano jde o motor 118kw,rok výroby 2013. Děkuji za info.
Koupě Opel Insignia combi 118kw aut.2013
To kolisanie je “normalne” nikto nevie preco ...
Re: Koupě Opel Insignia combi 118kw aut.2013
Niektoré autá to maju takto z výrobi a akákolvek zmena proti-aby bol volnobeh stabilný vedie k chybám v riadení motora.
Re: Koupě Opel Insignia combi 118kw aut.2013
hm, tak som asi nevšímavý k svojim autám, ale kolísanie otáčok som si nikdy nevšimol. u terajšej 125kW ale určite nič nekolíše, motor ide na vyššie otáčky a úplne pravidelne v pohode.
No ale aj keby - ix330 kuckala vždy dobrých 10 minút a vraj tiež to bolo normálne...a všetci okolo ju závideli aj tak.
No ale aj keby - ix330 kuckala vždy dobrých 10 minút a vraj tiež to bolo normálne...a všetci okolo ju závideli aj tak.
Koupě Opel Insignia combi 118kw aut.2013
Ja zasa poznam veeela ludi co im to kolise az trha. Ale auto jazdi v norme ...