Nazor na DPF

Moderátor: Moderátoři

Uvazovali ste o nahradeni DPF emulatorom ?

Ano, zvazujem montaz
1
20%
Nie, je mi predne zivotne prostredie
2
40%
emulator uz mam
0
Žádná hlasování
neviem co je emulator dpf
2
40%
 
Celkem hlasů: 5

Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Nazor na DPF

Příspěvek od Sunman »

Marek L píše:Jen mě to tak zajímá...
1/ Benzíny přece jen trochu víc točíme do otáček
ja by som to otočil, nafťáky niektorí točia menej do otáčok. som presvedčený o tom, že moja dizlová Insignia jazdí v priemere na vyššie otáčky než kdejaký benzíňák. Myslím, že okrem DSG, ktoré radí pri 1050ot/min je pocit že nafťáky jazdia s nízkymi otáčkami mylný.

2/ Má už někdo zkušenosti s DPF v benzínu?
kolega vyššie ti píše že u Pežotu to začalo v septembri. Takže u Opla to bude možno rýchlo nasledovať

3/ Bude se to týkat i atmosfér, nebo jen oturbených benzínů, anebo je to dáno normama bez rozdílu technologie?
Bude sa to týkať direct injection motorov, kde je vstrek a horenie paliva zrejme obdobné.

4/ Má už někdo zkušenosti s DPF v benzínu? Bude se to chovat prakticky stejně jako u dieselu?
(zvýšené otáčky při reg, nutnost projetí apod - může v tom být rozdíl?).
máš skreslené informácie. zvýšené otáčky sú nebadateľné a len pri zastavení. Nutnost projetí je len v tom prípade, keď tvoje ďalšie jazdy budú krátke. Ja jazdím minimálne vzdialenosti 40km a nesledujem či beží regenerácie pred vypnutím motora, takže ho občas vypnem. zistím to až tým, že zapne ventilátor, ktorý chladí horúci DPF.
rozdíl v tom asi nemá byť prečo.

5/ Nebude to fungovat lépe?
čo by malo ešte fungovať lepšie? doby keď sa filtre upchávali a bolo ich treba meniť sú dávno preč. Je to rovnako spoľahlivá technológia ako hocičo iné v aute.
Reklama
 

Uživatelský avatar
palecNR
Příspěvky: 109
Registrován: 20 pro 2016, 23:30
Bydliště: Nitra

Re: Nazor na DPF

Příspěvek od palecNR »

DPF ma ventilator? To som nevedel.
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Nazor na DPF

Příspěvek od Sunman »

DPF je umiestneny na zaciatku vyfukoveho potrubia medzi blokom motora a prednym celom v ktorom je umiestneny naporovy chladic chladiacej kvapaliny motora. v konstrukcii predneho cela su tiez umiestnene dva velke ventilatory.
v pripade ze vypnes motor pocas regeneracie DPF vyfukove plyny, ktore mali cez 600stC ohriali cele okolie dpf na vysoku teplotu,ktora nema sancu klesnut kedze kapota brani uniku tepla. aby ti auto nezhorelo alebo aby sa ti nevypalila diera v laku kapoty zapnu na ca 5min oba ventilatory a chladia dpf. ok?
Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 443
Registrován: 20 črc 2016, 06:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Nazor na DPF

Příspěvek od Joska »

měl jsem z toho strach, mám za sebou 32 km a první rok za dveřmi. o DPF nevím vím, že je to málo, ale kdo si koupí diesel aby jezdil 5km...pak asi asi není divu, že DPF nefunguje.
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Uživatelský avatar
palecNR
Příspěvky: 109
Registrován: 20 pro 2016, 23:30
Bydliště: Nitra

Re: Nazor na DPF

Příspěvek od palecNR »

Sunman píše:DPF je umiestneny na zaciatku vyfukoveho potrubia medzi blokom motora a prednym celom v ktorom je umiestneny naporovy chladic chladiacej kvapaliny motora. v konstrukcii predneho cela su tiez umiestnene dva velke ventilatory.
v pripade ze vypnes motor pocas regeneracie DPF vyfukove plyny, ktore mali cez 600stC ohriali cele okolie dpf na vysoku teplotu,ktora nema sancu klesnut kedze kapota brani uniku tepla. aby ti auto nezhorelo alebo aby sa ti nevypalila diera v laku kapoty zapnu na ca 5min oba ventilatory a chladia dpf. ok?
Aha a zas som o nieco mudrejsi. ;) :)
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Nazor na DPF

Příspěvek od Sunman »

Joska píše:měl jsem z toho strach, mám za sebou 32 km a první rok za dveřmi. o DPF nevím vím, že je to málo, ale kdo si koupí diesel aby jezdil 5km...pak asi asi není divu, že DPF nefunguje.
a tebe nefunguje? alebo komu nefunguje?
Pokiaľ jazdíš 5km tak je ideálny bicykel alebo prípadne drahšia verzia elektromobil. Takou krátkou jazdou trpí motor ako celok, pretože všetky súčiastky sa neustále ohrievajú a chladnú, nikdy nejdú v ideálnom stave tolerancií ohriateho motora.
Odpovědět

Zpět na „Pokec“