Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Moderátor: Moderátoři
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Problematika je tu jasná. Tento motor bude podľa môjho názoru u auta veľkosti a hmotnosti Insignie ťažké trápenie, zažil som to dva roky s 2.0CDTI 130k. Problém na diaľnici do kopca sa rozbehnúť. Kéď sa pozrieš na videa z linkom vidíš ako 1.5-ka postupne odchádza, majiteľa čaká teda časté podradenie, honenie vo vysokých otáčkach a s tým spojená spotreba benzínu.
Mnohé automobilky už prišli na to, že downsizing nie je to pravé orechové.
Toto nebolo o benzín vs nafta ako si to pochopil ty, ale o možnostiach ktoré ponúka cenník Insignie a tu sa ponúkajú bohužiaľ len dve možnosti - kto má financie na investíciu a potom na uživenie hladoša tak 2.0turbo, kto jazdí veľa a chce serióznu spotrebu 2.0CDTI 170k.
Je pravda, že v tejto 1.5-ke som nesedel, ale mal som možnosť odskúšať si v AstreJ 1.4T a v Insignii slabšiu naftu. Díky, nie. A to nemusím byť závodník ale potrebujem sa dopraviť z A do B bezpečne. S výnimkou že A=Šamorín a B=Bratislava a jazdím resp. stojím dennodenne v kolóne. Tu stačí 1.0 trojvalec.
P.S. ešte k potrebe radenia. U insignie "A":
2ka 20-80
3ka 40-130
4ka 70-180
potrebuje niekto radiť pri predbiehaní? Časy keď VW 1.9TDI zdochol pri 3200 otáčkach sú jednoducho preč. Tento hoax platil napr u Passat B5, tam bolo dvojité radenie pri predbiehaní nevyhnutné.
Mnohé automobilky už prišli na to, že downsizing nie je to pravé orechové.
Toto nebolo o benzín vs nafta ako si to pochopil ty, ale o možnostiach ktoré ponúka cenník Insignie a tu sa ponúkajú bohužiaľ len dve možnosti - kto má financie na investíciu a potom na uživenie hladoša tak 2.0turbo, kto jazdí veľa a chce serióznu spotrebu 2.0CDTI 170k.
Je pravda, že v tejto 1.5-ke som nesedel, ale mal som možnosť odskúšať si v AstreJ 1.4T a v Insignii slabšiu naftu. Díky, nie. A to nemusím byť závodník ale potrebujem sa dopraviť z A do B bezpečne. S výnimkou že A=Šamorín a B=Bratislava a jazdím resp. stojím dennodenne v kolóne. Tu stačí 1.0 trojvalec.
P.S. ešte k potrebe radenia. U insignie "A":
2ka 20-80
3ka 40-130
4ka 70-180
potrebuje niekto radiť pri predbiehaní? Časy keď VW 1.9TDI zdochol pri 3200 otáčkach sú jednoducho preč. Tento hoax platil napr u Passat B5, tam bolo dvojité radenie pri predbiehaní nevyhnutné.
- Reklama
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
tak dobre "slnečný muž", nechcel som už koment, pretože si myslím že by si mal robiť to čomu lepšie rozumieš (sorry žart ), ale urobím ešte výnimku.
Insignia Grand Sport 1.5 Turbo 165 hp MT6 FWD
0-100 9,2s vs (9,5s GPS)
0-160 21,8s
0-200 41,7s vs (51,1s GPS)
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Diesel 170 PS AT8
https://www.youtube.com/watch?v=fhdpWqBgeek
0-100 9,8
0-160 24s
0-200 42,2s
Na youtube sú videa v ktorých nafťák má aj horšie výsledky. Ale viacmenej sa k týmto porovnávaniam osobne staviam dosť rezervovane, pretože podmienky za ktorých sú robené nemusia byť a zvyčajne ani nie sú rovnaké
Za mňa: tento motor (benzín) má veľmi dobré predpoklady byť dobrým motorom aj v 1,5 tonovej Insignii
týmto postom si vlastne ukázal na "nezmyselnosť a nedôveryhodnosť" svojich tvrdení, pretože benzín motor v tomto tvojom porovnaní je na tom lepšie.Totižto akcelerácia v prvom videu (benzín 1,5T) je meraná v GPS rýchlosti (skutočná), kdežto v tom druhom videu v tacho rýchlosti. Keď uvediem oba porovnania v tacho rýchlostiach, výsledky budú asi takéto:Sunman píše: P.S. nezmyselnosť a nedôveryhodnosť tvrdení toho dokumentu čo si postol si ľahko overíš tu: akcelerácia s 1.5 165k motorom, otáčky točí cez 6000
https://www.youtube.com/watch?v=qtljtP09Wks
akcelerácia s 2.0CDTI 170k motorom. Pritom toto je ťažší kombík a automat ktorý točí len niekde k 4000ot.
https://www.youtube.com/watch?v=fhdpWqBgeek
rozdiel pri 200kmh je 10 sekund!!! horšia akcelerácia u 1.5 benzínu, pritom v tvojom dokumente je o nejaké sekundy lepšia. keď benzín tak 2.0turbo
Insignia Grand Sport 1.5 Turbo 165 hp MT6 FWD
0-100 9,2s vs (9,5s GPS)
0-160 21,8s
0-200 41,7s vs (51,1s GPS)
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Diesel 170 PS AT8
https://www.youtube.com/watch?v=fhdpWqBgeek
0-100 9,8
0-160 24s
0-200 42,2s
Na youtube sú videa v ktorých nafťák má aj horšie výsledky. Ale viacmenej sa k týmto porovnávaniam osobne staviam dosť rezervovane, pretože podmienky za ktorých sú robené nemusia byť a zvyčajne ani nie sú rovnaké
cca 4200 vs 6300 je to pekne vidieť na videách a potvrdzujú to aj charakteristiky motorovSunman píše: rozdiel v otáčkach je 5000 vs 6000.
Za mňa: tento motor (benzín) má veľmi dobré predpoklady byť dobrým motorom aj v 1,5 tonovej Insignii
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
zhruba za 6 tyzdnov budem zrejme objednavat novu, kedze na sucasnej mam 120t.
ak budu mat v predajni na pozicanie ten benzinovy zazrak tak ho vyskusam aby sme len neteoretizovali.
ak budu mat v predajni na pozicanie ten benzinovy zazrak tak ho vyskusam aby sme len neteoretizovali.
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
od leta bude 1.6T 147kw z astry, to bude ideal
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
no tak to bude super autíčko, za mňa najlepšie v EU v tejto (cenovej) kategórii
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
porovnanie v nafte so superbom na auto.cz:
Je to fakt škoda, že nejlepšího opelu za poslední roky se prodá pár desítek kusů měsíčně. A ne že bych chtěl malovat francouzské znáčky na zeď, ale aby to s tou koncernově sdílenou technikou a pořád větším důrazem na crossovery a SUV nebyl jeden z posledních klasických opelů… Kupujte si normální auta!
no francuzák to ešte není, ale pravdou môže byť to, že je to bude posledný klasický Opel GM
Je to fakt škoda, že nejlepšího opelu za poslední roky se prodá pár desítek kusů měsíčně. A ne že bych chtěl malovat francouzské znáčky na zeď, ale aby to s tou koncernově sdílenou technikou a pořád větším důrazem na crossovery a SUV nebyl jeden z posledních klasických opelů… Kupujte si normální auta!
no francuzák to ešte není, ale pravdou môže byť to, že je to bude posledný klasický Opel GM
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
bodaj by. Zrejme aj vo firme FOPEL (nemýliť si so SOPEL) prišlí na to, že tá 1.5 je v tomto aute tragika.mattonecz píše:od leta bude 1.6T 147kw z astry, to bude ideal
Len väčšinou v nemeckej konfigurácii vždy novinky predbiehali náš trh tak o polroka a na opel.de sa nedej nič.
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
je to kvuli filtru pevnych castic do benzinu. 1.5T konci 2.0T konci, bude jen ta 1.6T s filtrem. nevim co v astre 1.4T
a ta povinnost je prave az od pulky roku, takze posledni sance objednavat 1.5 a 2.0t
a ta povinnost je prave az od pulky roku, takze posledni sance objednavat 1.5 a 2.0t
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Ved ta 1.5 prave vysla a hned ju budu rusit?
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
ta 1.6 ale nie je direct injection,ked okrajovo sledujem debatu o trhani 1.4T. mam pravdu.
potom mozno DPF nepotrebuje.
potom mozno DPF nepotrebuje.