Ceny který mi účtovali v autorizáku a se slevou ve VIP jsou natolik příznivé, že si tam raději budu jezdit s jistotou ohledně kvality práce a záruky. Jezdil jsem parkrát (ne s Astrou) různé neatorizované servisy a v podstatě se to nevyplatí, díly z druhovýroby jsou problematické, technici se často mění a nemají dostatečné znalosti a ani přístup k informacím sdíleným od výrobce. Pokud nebudu jezdit ke kámošovi co dělá přes den v autorizáku a večer melouchy doma, můžu mu věřit, pak je pro mě autorizák nejlepší volba.
Co se týká mytí zdarma, to je fajn, ale není to generálně součástí VIP programu, což je a není výhoda. Někdo si auto rád omyje kvalitně sám.
VIP
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
- Reklama
Re: VIP
majušenko - co se záruky týče, mrkni na tenhle dokument. Dle řeči soudím, že je to z tvé domoviny
http://www.antimon.gov.sk/data/att/1886.pdf
http://www.antimon.gov.sk/data/att/1886.pdf
Zafira C Innovation 2017, 1,4T 103 kW MT
Re: VIP
Paja: Pekné, platí to aj pre ČR, resp. udialo sa také niečo aj v ČR? Zaujímalo by ma, či je to čisto kvôli zmluvným podmienkam Oplu, alebo takýto príkaz dostali všetky automobilky.
Ja som nevravel, že záruka padne, ale jedna vec je dokument a druhá vec je realita. Viz problémy s trhaním motoru a prístupom servisov. A to sa servisovali autá priamo v autorizáku a nechceli plniť záväzky. Osobne s neutorizovanými servismi mám také.. zvláštne skúsenosti. Pri bežných veciach ok, ale len trochu zložitejší problém a už mi menili kde čo (viz vlákno insignia - padá do núdzáku). Ja jednoducho nemám nikoho o kom viem, že mi to auto opraví dostatočne kvalitne mimo autorizák, ako možno niektorí majú. A autorizáky som neriešil, tak to skúsim
A môj príspevok iba nadväzoval na to, že niektorí mali umývanie auta "vždy, keď sa im zachce", niektorí zase za poplatok, tak som pridal svoj príspevok ako to potenciálne bude u mňa. Určite nemám ambíciu tu rozvíjať tému kvality servisov. NA to je iné vlákno a bohužiaľ som sa z neho príliš veľa nedozvedel, resp. dozvedel som sa veľa ale o kvalite servisov nič moc
Ja som nevravel, že záruka padne, ale jedna vec je dokument a druhá vec je realita. Viz problémy s trhaním motoru a prístupom servisov. A to sa servisovali autá priamo v autorizáku a nechceli plniť záväzky. Osobne s neutorizovanými servismi mám také.. zvláštne skúsenosti. Pri bežných veciach ok, ale len trochu zložitejší problém a už mi menili kde čo (viz vlákno insignia - padá do núdzáku). Ja jednoducho nemám nikoho o kom viem, že mi to auto opraví dostatočne kvalitne mimo autorizák, ako možno niektorí majú. A autorizáky som neriešil, tak to skúsim
A môj príspevok iba nadväzoval na to, že niektorí mali umývanie auta "vždy, keď sa im zachce", niektorí zase za poplatok, tak som pridal svoj príspevok ako to potenciálne bude u mňa. Určite nemám ambíciu tu rozvíjať tému kvality servisov. NA to je iné vlákno a bohužiaľ som sa z neho príliš veľa nedozvedel, resp. dozvedel som sa veľa ale o kvalite servisov nič moc
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009
https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
Re: VIP
Na základě tzv. blokové výjimky EU nehrozí ztráta záruky při návštěvě "neautorizovaného" servisu nikde v Evropě, nehledě na to co si napíšou v návodu, nebo servisní knížce. Pojem "Autorizovaný servis" totiž v EU právním řádu neexistuje.
Pokud jsem to dobře pochopil, tak na Slovensku je navíc někdo zažaloval právě kvůli textu v servisní knížce, nebo podmínkám připojištění Car Garantie a antimonopolní úřad je donutil obeslat zákazníky textem, kde již návštěvu autorizovaného servisu nepožadují.
Pokud jsem to dobře pochopil, tak na Slovensku je navíc někdo zažaloval právě kvůli textu v servisní knížce, nebo podmínkám připojištění Car Garantie a antimonopolní úřad je donutil obeslat zákazníky textem, kde již návštěvu autorizovaného servisu nepožadují.
Zafira C Innovation 2017, 1,4T 103 kW MT