automatická převodovka - kolísání otáček
Moderátor: Moderátoři
Re: automatická převodovka - kolísání otáček
tak pokud ti to kope tak to je opravdu na výměnu mechatroniku. Cena je bohužel šílená, já dával cca 35 tis. Kč, ale už si to nepamatuji přesně.
- Reklama
Re: automatická převodovka - kolísání otáček
tak pokud ti to kope tak to je opravdu na výměnu mechatroniku. Cena je bohužel šílená, já dával cca 35 tis. Kč, ale už si to nepamatuji přesně.
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08 srp 2018, 11:00
Re: automatická převodovka - kolísání otáček
Cena je ustrelená, ale OK. Otázka je do kedy to vydrží ? Koľko máš od výmeny? všetko ti ide ok ?
Re: automatická převodovka - kolísání otáček
od výměny mám najeto cca 55 tis. km a zatím OK. Nutno podotknout, že jsem nenechal vyměnit lamely ve spojce a zkontrolovat/repasovat hydrodynamický měnič. To je totiž další podobná investice
Jinak mám nejeto nějaký 217 tis. celkově a už sem musel řešit i filtr pevných částic, což se vzhledem k nájezdu dalo čekat.
Jinak mám nejeto nějaký 217 tis. celkově a už sem musel řešit i filtr pevných částic, což se vzhledem k nájezdu dalo čekat.
Re: automatická převodovka - kolísání otáček
Darata, čo si prosím ťa musel riešiť na DPF "vzhledem k nájezdu" ?
Re: automatická převodovka - kolísání otáček
asi to není úplně sem k AT, ale musel sem ho nechat vyčistit (cca 4,5 tis. Kč) protože se pravidelně objevoval smrad při jízdě a někdy to šlo tak daleko že i kouř z pod kapoty. Šlo to právě z míst kde je ten filtr a i když se mi nechtělo věřit že to může dělat takové věci tak od jeho vyčištění a přetěsnění je klid. Někdo říká že ten filtr se ucpe už při nájezdu přes 100 tis., hodně záleží na způsobu jízdy, kvalitě paliva atd.
Re: automatická převodovka - kolísání otáček
upchatie filtra po určitom nájazde kilometrov je čistý nezmysel a legenda z čias 90-tych rokov keď DPF začínali. to nie je papierová vložka ako vo vysavači, ktorá sa používaním ucpe a treba ju vyhodiť. Filter sa pravidelne vypaľuje a bordel zachytený vo filtri zhorí, filter je opäť priepustný. Životnosť filtra = životnosť auta.
Upchanie filtra nastane keď niekto viackrát za sebou vypne motor pri regenerácii filtra - to sa môže stať pretože regenerácie nie je nijako signalizovaná a spoznáš ju len vysokou spotrebou paliva pri voľnobehu resp. po vypnutí motora tým, že sa spustí ventilátor ktorý chladí DPF.
Rovnako ucpanie môže nastať tak, že jazdíš s nejakou poruchou (žltá signálka motora alebo výfukového systému) aj keď sa neprejavuje poklesom výkonu motora, regenrácia DPF sa nespustí.
Upchatý filter u Insignie je signalizovaný žltou signálkou DPF - viď návod.
Vyčistenie filtra pokiaľ si nejazdil desiatky kilometrov s upchatým filtrom urobí servis aktiváciou regenerácie cez diagnostiku a trvá ca 30min. Stojí cenu za prácu diagnostikou.
tvoj čmud z pod kapoty bol spôsobený najpravdepodobnejšie netesnosťou výfukového potrubia. Bolo treba vymeniť tesnenia pred a za DPF.
Upchanie filtra nastane keď niekto viackrát za sebou vypne motor pri regenerácii filtra - to sa môže stať pretože regenerácie nie je nijako signalizovaná a spoznáš ju len vysokou spotrebou paliva pri voľnobehu resp. po vypnutí motora tým, že sa spustí ventilátor ktorý chladí DPF.
Rovnako ucpanie môže nastať tak, že jazdíš s nejakou poruchou (žltá signálka motora alebo výfukového systému) aj keď sa neprejavuje poklesom výkonu motora, regenrácia DPF sa nespustí.
Upchatý filter u Insignie je signalizovaný žltou signálkou DPF - viď návod.
Vyčistenie filtra pokiaľ si nejazdil desiatky kilometrov s upchatým filtrom urobí servis aktiváciou regenerácie cez diagnostiku a trvá ca 30min. Stojí cenu za prácu diagnostikou.
tvoj čmud z pod kapoty bol spôsobený najpravdepodobnejšie netesnosťou výfukového potrubia. Bolo treba vymeniť tesnenia pred a za DPF.
Re: automatická převodovka - kolísání otáček
tak k tomu můžu říct jen své vlastní zkušenosti. Problém s filtrem se stupňoval a jízdy jsem měl často i dálnici nějakých 180km v kuse takže na vypálení naprosto dostatečné. Jen taková technická, když spálíš ty saze tak ten popel někam padá ne? A diagnostika oplu také ukazuje zaplnění filtru. Asi né jen tak pronic zanic. Nechci se přít, vím co to dělalo a dost jsem se kolem toho naběhal a téměř všichni šli jako první po filtru a já jim říkal že to je blbost. A nakonec všechny problémy přestaly takže jsem spokojený
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08 srp 2018, 11:00
Re: automatická převodovka - kolísání otáček
Vrátim sa k automatu. OK a tu opravu si si dával robiť v normálnej firme/servise čo s tým robí? Alebo u nejakého majstra v garáži ?
Re: automatická převodovka - kolísání otáček
opravu sem nedělal v "autorizovaném" servise, protože když sem tam přijel na začátku svých problémů tak mi jen suše sdělili, že v AT se olej nemění, že to je doživotní náplň. Nechť si tedy každý udělá sám obrázek o kvalitě jejich služeb.
Nechal sem to dělat u firmy z Blučiny, nedělají nic jiného než AT převodovky takže sem předpokládal díky specializaci jistou kvalitu.
Nechal sem to dělat u firmy z Blučiny, nedělají nic jiného než AT převodovky takže sem předpokládal díky specializaci jistou kvalitu.