Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Moderátor: Moderátoři
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
je to jen primej stejne jako 1.4tsi
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Tak Insignie je doma. Přebíral jsem ji v pátek u dealera. Zatím zkušenosti veskrze pozitivní. Jen si musím zvyknout, že turbo zapíná tak kolem 2500 ot/min a že auto nemám zatím vytáčet výš než 3400 ot/min. Tankovat budu Vervu 100. Při najetých 500km spotřeba zatím kolem 7 litrů, ale bez dálnice a možná trochu ostřejším tempem. Asi budu mít docela problém dodržovat 90 km/h mimo obce
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Vypada pekne..tak snad bude slouzit a hlavne motor..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Neznám teda turbomotor, u kterého by turbo zapínalo až u 2500ot. Nepřeklepnul ses v psaní a nechtěl jsi napsat 1500ot?
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Nevím jestli turbo zapíná na 1500 ot/m, ale zátah auta je znát až od těch 2500 ot/m a od 3000 ot/m je to docela raketa, ale auto s turbem mám poprvé, tak se učím, jak s ním jezdit. Přeci jen můj starý Golf je atmosféra 1.6 a ta táhne od 2000 ot/m tak nějak konstantně bez větších výkonových skoků.
Nova insignia 1.5 turbo 122kw
budeš musieť podradiť ...
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Ano, převodovka v autě není pro srandu králíkům...
http://www.autoforum.cz/technika/co-nej ... -internetu
http://www.autoforum.cz/technika/co-nej ... -internetu
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
colommbo, díky za výborný link.
A teraz by som rád vedel, ako ide dohromady 1.5T u Insignie s AT. Pri akých otáčkach radí? Mal som možnosť s touto kombináciou prejsť len ca 20km a zdalo sa mi to strašné.
Teraz mám možnosť mesiac Superb TDI s DSG - síce to nie je downsizovaný motor, ale ráno naštartujem studený motor, okamžite v obci pri 50kmh zaradená 5 na 1050ot a na prvej križovatke samozrejme SS zhasne motor. Myslíte, že DSG s benzinom 1.4TSI bude radiť inak? Pritom DSG má aspoň režim D a S, u Insignie nič podobného nie je.
Takže som spokojný za objednávku na nové auto opäť s manuálom
A teraz by som rád vedel, ako ide dohromady 1.5T u Insignie s AT. Pri akých otáčkach radí? Mal som možnosť s touto kombináciou prejsť len ca 20km a zdalo sa mi to strašné.
Teraz mám možnosť mesiac Superb TDI s DSG - síce to nie je downsizovaný motor, ale ráno naštartujem studený motor, okamžite v obci pri 50kmh zaradená 5 na 1050ot a na prvej križovatke samozrejme SS zhasne motor. Myslíte, že DSG s benzinom 1.4TSI bude radiť inak? Pritom DSG má aspoň režim D a S, u Insignie nič podobného nie je.
Takže som spokojný za objednávku na nové auto opäť s manuálom
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Je to tak, jak píšeš, příteli. Bohužel... Velmi často (téměř všude) se píše, jak by se lidi za volantem měli ke svému vozu/motoru chovat, kdy řadit, resp. v jakém pásmu udržovat otáčky motoru atd., ale "moderní" systémy (DSG a AT) jim to neulehčí, ve většině případů neumožní. Řidič je odsouzen ke šlapání na plyn a točení volantem. Zaplaťpánbu za manuální převodovku, tam ještě motor může pracovat, jak chce řidič...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
Mas pravdu, i v tomto testu se pise o max. tocivem momentu dostupnem az od 2000ot/min, pocitove ale az od dalsich 500 vyse.
http://www.auto.cz/test-opel-insignia-s ... vlastnosti
http://www.auto.cz/test-opel-insignia-s ... vlastnosti
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015