Vrzání interiéru
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Vrzání interiéru
Po dlouhém laborování s tlakem v pneu jsem skončil na 2,2 všude (kompromis spotřeba/komfort). Doporučovaných 2,8 je nesmysl. To bychom mohli dát zrovna kola od trakaře...
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
- Reklama
Re: Vrzání interiéru
Ahoj,
Začal mi vrtat interiér v zadní části auta (kombi). Když jsem byl. V servisu, tak mi řekli, ze to je jak se odmítat ten vinyl (nebo co to je za imitací kůže) o plasty. Nějak se mi tomu nechce věřit, protože to rok a půl nedělalo. Nejvíce je to slyšet při křížení náprav (parkující na chodníku předními koly)
Díky.
Začal mi vrtat interiér v zadní části auta (kombi). Když jsem byl. V servisu, tak mi řekli, ze to je jak se odmítat ten vinyl (nebo co to je za imitací kůže) o plasty. Nějak se mi tomu nechce věřit, protože to rok a půl nedělalo. Nejvíce je to slyšet při křížení náprav (parkující na chodníku předními koly)
Díky.
Re: Vrzání interiéru
Oživuji toto téma. Došla mi trpělivost s rezonancemi, které v mém případě způsobovalo obložení dveří. Plast, který nedoléhal a rezonoval o kovový rám dveří. Po úpravě PP, PZ a LZ jsem nevěřil vlastním uším. Klid, klid a znovu klid. Dveře jsem rozebral a po obvodu podložil těsněním. Podlepil jsem rovněž plastové příchytky. Bohužel jsem fotil až zadní dveře. Nicméně budu ještě dodělávat PL dveře, tak pak nafotím. Pokoušel jsem se odstranit i vrzání černé lišty na madle v předních dveřích, ale zatím bez úspěchu. Čekám, až dorazí plsťová páska z Aliexpresu.
Samozřejmě, ticho ve voze je u Astry relativní pojem, protože teď mi za uchem jemně cvrliká mechanika bezp. pásů. Dále jsem zjistil vrzání a loupání dveří kolem těsnění, 100% pomohlo promazání jak gumového těsnění, tak hlavně toho plsťového co je na nahoře na dvěřích. Stejný neduh se objevoval i u Š. Rapid, kde jsem to řešil stejným způsobem.
Samozřejmě, ticho ve voze je u Astry relativní pojem, protože teď mi za uchem jemně cvrliká mechanika bezp. pásů. Dále jsem zjistil vrzání a loupání dveří kolem těsnění, 100% pomohlo promazání jak gumového těsnění, tak hlavně toho plsťového co je na nahoře na dvěřích. Stejný neduh se objevoval i u Š. Rapid, kde jsem to řešil stejným způsobem.
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
Re: Vrzání interiéru
další foto...
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
Re: Vrzání interiéru
Možná by puštění rádia trochu víc nahlas, ušetřilo dosti práce a peněz. To, co tady píšeš mám dávno za sebou. Po krátkodobém zlepšení se zvuky začaly objevovat znovu. Já jsem to vzdal!
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: Vrzání interiéru
Zatim spokojenost. Ticho i bez radia. Pokud se nejake vibrace objevi, (viz. mechanika bezp. pasu), tak to urcite nemudou ty ze dveri. Tam to mam vyreseno.Cinda píše:Možná by puštění rádia trochu víc nahlas, ušetřilo dosti práce a peněz. To, co tady píšeš mám dávno za sebou. Po krátkodobém zlepšení se zvuky začaly objevovat znovu. Já jsem to vzdal!
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
- yggdrasilsk
- Příspěvky: 164
- Registrován: 28 dub 2016, 14:20
Re: Vrzání interiéru
Chlapi všetci čo nadávate na Astru, skúste si najprv prečítať niečo o najlepšom aute na svete
https://forum.skodahome.cz/topic/125248 ... i%C3%A9ru/
https://forum.skodahome.cz/topic/125248 ... i%C3%A9ru/
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Re: Vrzání interiéru
Insignia Z-B je na tom s vrzáním podobně. Dveře jsem udělané fakt mizerně, pár drátků je tam volně položených, a při hlasitější hudbě to rezonuje celé, plast na kov.
Toto pomohlo - v autě krásné ticho a audio hraje i na vysokou hlasitost mnohem lépe:
xxxx
EDIT mattone: smazal sem link, vypadá to spíš jako reklama
Toto pomohlo - v autě krásné ticho a audio hraje i na vysokou hlasitost mnohem lépe:
xxxx
EDIT mattone: smazal sem link, vypadá to spíš jako reklama
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Vrzání interiéru
S reklamou to nemá co dělat.. Jsem spokojený zákazník. BSAuto / dealer mi doporučil, ať si to zajistím sám u speciálky, když jsem zmínil potřebu "vytlumení dveří" kvůli vrzání, protože se na to nespecializují a spíše to nevezmou jako záruční opravu (v rozsahu co jsem požadoval...), ale placeně. Tak jsem hledal speciálku, objednal, sem napsal odkaz na firmu, co to dělala, a kde je dalších 10 fotek. Kdo chce, najde si. Není to jediná firma, je jich 5 až 6 dobrých po republice.
Je to inspirace pro další, jak problém vyřešit. Já jsem velmi spokojen.
U auta za 1 mil Kč si to nebudu dělat sám, necelých 9.000 Kč za 4 dveře (práce + materiál) je super cena.
Pokud o tom někdo uvažuje, má rád ticho či chce zlepšit hudbu, dává to smysl, i pro Astru. V každých dvěřích jsou tři úrovně tlumení, je oblepený vnitřek i vnějšek, veškeré komponenty co mohou drnčet jsou omotané, mezi plastem a plechem je páska, přidalo se (odhadem) 3-4kg tlumících hmot na každé dveře. Dá se koupit jen materiál a udělat si to sám, ušetřit polovinu, ale já bych do toho nešel.
Jinak mým hlavním cílem bylo zabráním jakýmkoliv vibracím, které bohužel i u auta za 1 mil Kč tam jsou Povedlo se, a je to znát i na kvalitě audia, ty dodávané "papírové" (membrána) reproduktory s Bose audio brandingem mají lepší přednes, pevné basy, lepší jsou i středy.
Mluvím o basech co zahrají dveře, dedikovaný basák a zsilovač je pak v kufru místo rezervy.
Laminovaná skla jsou u Insignie v základu a s touto úpravou to je příjemně tichá limuzína. Navýšení ceny auta nepatrné. Mohl by to takto umět přímo výrobce
Je to inspirace pro další, jak problém vyřešit. Já jsem velmi spokojen.
U auta za 1 mil Kč si to nebudu dělat sám, necelých 9.000 Kč za 4 dveře (práce + materiál) je super cena.
Pokud o tom někdo uvažuje, má rád ticho či chce zlepšit hudbu, dává to smysl, i pro Astru. V každých dvěřích jsou tři úrovně tlumení, je oblepený vnitřek i vnějšek, veškeré komponenty co mohou drnčet jsou omotané, mezi plastem a plechem je páska, přidalo se (odhadem) 3-4kg tlumících hmot na každé dveře. Dá se koupit jen materiál a udělat si to sám, ušetřit polovinu, ale já bych do toho nešel.
Jinak mým hlavním cílem bylo zabráním jakýmkoliv vibracím, které bohužel i u auta za 1 mil Kč tam jsou Povedlo se, a je to znát i na kvalitě audia, ty dodávané "papírové" (membrána) reproduktory s Bose audio brandingem mají lepší přednes, pevné basy, lepší jsou i středy.
Mluvím o basech co zahrají dveře, dedikovaný basák a zsilovač je pak v kufru místo rezervy.
Laminovaná skla jsou u Insignie v základu a s touto úpravou to je příjemně tichá limuzína. Navýšení ceny auta nepatrné. Mohl by to takto umět přímo výrobce
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Vrzání interiéru
zdravím taky mi vrže gumové těsnění na dveřích..namazal jsem nějakým přípravkem z lídlu w5 a vrže pořád stejně...čím jste mazali tyto těsnění na dveřích aby to nevrzalo díky za rady....