trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
To moc neposoudim pac mam stale chipnuto na 150 nebo vice koni. Ale zadnej zazrak teda, cukalo to furt tak sem hned chipnul. Myslim, ze je jeste dalsi verze sw, tak jestli pojedu na 3 prohlidku do autorizaku, necham si to zas prehrat. Pac z ty novejsi verze sw zas muzu mit novejsi verzi chipu
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
mattone, riadiacu jednotku si sám programuješ pomocou IPF?
Re: trhnutie pri akceleracii
jj. zrovna sem si to dnes vzal do práce a připravím si to na chip na 185, večer to tam fouknu. když už mám v nádrži 100 oktan
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Mne tiez po novom softe ide lepsie ale motor uz nema taku odozvu na plyn. Tipujem ze par konikov islo dole. Dalo by sa zistit mozno na skusobnej brzde a napadnut predajcu zaco som platil 150 konovu verziu ked auto tolko koni nema. Potom zase trochu pomohol novy olej DX1 a nakoniec nove sviecky asi najviac pomohli + aditivum do benzinu. To vsetko mi vyriesilo problem z LSPI asi tak na 98 percent. Takze zatial O.K. len som tak trochu nasraty alebo kurevsky nasraty ze tie veci nedotiahol vyrobra ale si to musi riesit zakaznik.polyaa píše:A jak se ti to zdá po přehrátí softwaru? Mi to už necuká, ale auto je po změně softu línější. Nemůžu si pomoct, ale je to tak. Má to též logiku, že s tou změnou mapy to trošku umrtvili.mattonecz píše:Porad mam pocit, ze po vymene oleje to jede lip. Cukani tam furt obcas je, ale treba dnes rano to jelo studeny uplne v pohode, nebylo tam citit, ze je pulka vykonu pryc pri studenym motoru. Mam tam teda od soboty Vervu.
Nevim jestli je to olejem Liqui Moly, nebo proste novym olejem
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Re: trhnutie pri akceleracii
Na YT je take video od inziniera Meyle, ktory asi robil predtym u par automobiliek v D. Hovori: Predtym, sme vsetko testovali 4-5rokov, v zime, v lete, vsetky podmienky, aby sme si boli isti, nez to pustime na trh. Potom prisli Azijci a museli sme zrychlit vyvoj a preniest testovanie na zakaznika.
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Prodejce s vykonem nenapadnes nebot je vseobecne znamo kazdy auto ma jinej vykon nektere vice nektere mene a soudit se by stejne nemelo smysl.. Co se tyce ubrani vykonu tak je to mozny museli snizit plnici tlak v nizkych otackach cim se vyhnou hlavne lspi.. Ja resil stejnej problem nakonec jsem nechal cipnout ve firme camp performance a uplna pohoda auto jede luxusne a zatim musim rict ze bez problemu.. Svicky taky udelali hodne jina tepelna hodnota
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
Já už jsem to tu dřív psal - po novém SW mi to taky přišlo znatelně línější. To bylo někdy na jaře (zároveň s novým olejem). Od té doby jsem ještě vyměnil vzduchový filtr a nové svíčky a auto se postupně rozjezdilo, teď už jezdí úplně v pohodě a navíc bez sebemenšího náznaku trhání (na vervu 100).
Astra K HB 1,4T 110kW, Innovation, 02/2016
Re: trhnutie pri akceleracii
Spočiatku sa u mňa prejavovali kovové zvuky, aj trhanie pri akcelerácií. Potom som skúsil olej Millers, prestalo to, tankoval som len 100 oktánový benzín. Potom som bol na výmenu oleja v Opli, dali tam Dexos1g2, ja som začal skúšať čoto spraví na 95 oktáne...občas trhlo. Teraz je v aute D1g2 od Oplu, vymenené sviečky, vzduchový filter, tankujem 95 len, trhanie nebolo už skoro 20 000km, aktuálny nájazd mám 61 000 aj nejaké drobné. Je tam aj aktualizácia toho softvéru, spočiatku bolo auto o trošku lenivšeie, po vyjazdení pár nádrží sa to zlepšilo, a ide čisto, bez trhania. Pracujem s autami, hlavne VW group, skúšal som rôzne benzíny, ale Astra proste nemá tak hladký a lineárny chod.
Re: trhnutie pri akceleracii
Zdravim.
Astru K mam rok, uz ma 42 000km, jazdi na nej zena do prace denne po dialnici 150km/den.
Bola na druhej vymene oleja, pribalili jej 2x aditiva, samozrejme to nauctovali do faktury.
Pozeral som na tie plechovky, nie je tam navod kolko sa ma naliat do nadrze. Neviete nahodou?
Dakujem.
Autom jazdim ja malo, ale cukanie som si nevsimol.
Astru K mam rok, uz ma 42 000km, jazdi na nej zena do prace denne po dialnici 150km/den.
Bola na druhej vymene oleja, pribalili jej 2x aditiva, samozrejme to nauctovali do faktury.
Pozeral som na tie plechovky, nie je tam navod kolko sa ma naliat do nadrze. Neviete nahodou?
Dakujem.
Autom jazdim ja malo, ale cukanie som si nevsimol.
Re: trhnutie pri akceleracii
Zdravím pánové, tak se přidávám do party. Koupeno jako předváděčka, vyrobeno září 2017, najeto cca 25 000 km 1,4 110kw turbo, automat. Zpočátku jsem si ničeho nevšiml, myslel jsem že cuká při řazení... v MyOpelu mi svítila svolávačka, v servise mi řekli, že se jedná jen o nějaké přehrání SW, že to na nic nebude mít vliv, jen se trochu sníží spotřeba. Po chvilce ježdění mi došlo, že cukání nezpůsobuje řazení automatu a narazil jsem na tohle vlákno. V servise jsem byl už 3x, nejprve samozřejmě tvrdili jak o ničem nic neví, musí poslat dotaz na centrálu, nakonec údajně vyměnili olej a dali nové svíčky, tak jak předepsal výrobce, jako nápravné opatření. Problém je v tom, že takové mikro trhání při akceleraci, tam zůstalo, o studeném motoru ani nemluvím, na zajeté auto je to děs.
V posledním vyjádření servisu se píše, že v autě jelo nezávisle na sobě 5 techniků, ani jeden nezaznamenal závadu. Diagnostika OK. Tlaky na válcích OK, kontrola spalovacího prostoru kamerou OK. DO jaké míry to provedli nemohu posoudit. Při pokusu vyvolat a předvést servisákovi, samozřejmě jelo auto tak jak má, a byl jsem za...
Nejsem žádnej profík, ale poznám, že auto akceleruje přerušovaně. Občas se trhání projeví občas ne. Vysledoval jsem ještě to, že když přecvaknu do manuálu na 3. a 4. stupeň, vytočím kolem 3000 ot. a pustím nohu z plynu, po chviličce z ničeho nic dojde k propadu otáček cca o 1000-1500, které se pak hned vrátí na původní hodnotu, jinak to nedělá, přijde mi to zvláštní. Dnes, aby toho nebylo málo, při zastavení na křižovatce auto poskakovalo na místě, jakoby furt chtělo jet, ale stál jsem na brzdě. Budiž stalo se to poprvé.
Najeto aktuálně 29 500 km. Průměrná spotřeba 8l/100km. Tankoval jsem 100 oktanu asi 4 nádrže, žádná změna, jinak tankuju 95 Efectu od Benziny a aditiva od WIF. Psal jsem do Opelu, jediné jejich doporučení je 1x ročně použít aditiva zakoupená od prodejce Opelu. Určitě budou zázračnější než ty od WIF.
Napadá někoho jak postupovat dál?
V posledním vyjádření servisu se píše, že v autě jelo nezávisle na sobě 5 techniků, ani jeden nezaznamenal závadu. Diagnostika OK. Tlaky na válcích OK, kontrola spalovacího prostoru kamerou OK. DO jaké míry to provedli nemohu posoudit. Při pokusu vyvolat a předvést servisákovi, samozřejmě jelo auto tak jak má, a byl jsem za...
Nejsem žádnej profík, ale poznám, že auto akceleruje přerušovaně. Občas se trhání projeví občas ne. Vysledoval jsem ještě to, že když přecvaknu do manuálu na 3. a 4. stupeň, vytočím kolem 3000 ot. a pustím nohu z plynu, po chviličce z ničeho nic dojde k propadu otáček cca o 1000-1500, které se pak hned vrátí na původní hodnotu, jinak to nedělá, přijde mi to zvláštní. Dnes, aby toho nebylo málo, při zastavení na křižovatce auto poskakovalo na místě, jakoby furt chtělo jet, ale stál jsem na brzdě. Budiž stalo se to poprvé.
Najeto aktuálně 29 500 km. Průměrná spotřeba 8l/100km. Tankoval jsem 100 oktanu asi 4 nádrže, žádná změna, jinak tankuju 95 Efectu od Benziny a aditiva od WIF. Psal jsem do Opelu, jediné jejich doporučení je 1x ročně použít aditiva zakoupená od prodejce Opelu. Určitě budou zázračnější než ty od WIF.
Napadá někoho jak postupovat dál?