EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Moderátor: Moderátoři
EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Máte někdo zkušenosti s EDS?
https://www.eds-motorsport.de/product_i ... t-ltg.html
Konkrétně tato úprava řídící jednotky. Je pak potřeba tankovat vysokooktanový benzín, ale to není problém.
Otázkou, jak se k tomu postaví zbytek auta, převodovka, vzadu čtyřkolka, zda to +35hp rozumně zvládne.
S EDS by tam měl jít případně nahrát i původní software, před servisem.
https://www.eds-motorsport.de/product_i ... t-ltg.html
Konkrétně tato úprava řídící jednotky. Je pak potřeba tankovat vysokooktanový benzín, ale to není problém.
Otázkou, jak se k tomu postaví zbytek auta, převodovka, vzadu čtyřkolka, zda to +35hp rozumně zvládne.
S EDS by tam měl jít případně nahrát i původní software, před servisem.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
- Reklama
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Myslim, ze pro 2.0T je +35k nic. Spis je to optimalizace nez velky narust. Ma to jeden clovek na autoforu.cz a chvali si to. Ja mam u 1.4T 125+185 a zatim taky v poho, i kdyz na to mam jen tak 2tis km, jinak vetsinou jezdim na 150ps.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
si zrejme jediný majiteľ GSI 2.0T v ČR/SR a s najväčšou pravdepodobnosťou keďže tento motor skončil aj posledný. No bude vás zrejme do 10ks pretože tu na dvore u predajcu parkuje GSI-čko a jedno OPC 2.0T ale skúsenosti s touto kombináciou tu lokálne určite nulové.
čo na to borci z EDS ?
čo na to borci z EDS ?
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
2.0T se nedávalo jen do GSi.
Ale moc nás nebude, to je fakt, taky bych to viděl do 10 ks aut
To auto je skvělé, ale 0-100 za cca 7.5s je relativně pomalé. Prý kvůli emisím. Na to kašlu, a EDS by to mělo řešit, prostě to omezení vyjmou. Pocitově GSi zrychluje lépe z 100 -> 200km/h než 0 - 100 km/h. Ne, že by to bylo špatné z 0-100, ale vzhledem k motoru by to mohlo být ještě lepší.
Ta idea s uměle přiškrceným výkonem se mi zdá reálná. A EDS to prý řeší.
Ale moc nás nebude, to je fakt, taky bych to viděl do 10 ks aut
To auto je skvělé, ale 0-100 za cca 7.5s je relativně pomalé. Prý kvůli emisím. Na to kašlu, a EDS by to mělo řešit, prostě to omezení vyjmou. Pocitově GSi zrychluje lépe z 100 -> 200km/h než 0 - 100 km/h. Ne, že by to bylo špatné z 0-100, ale vzhledem k motoru by to mohlo být ještě lepší.
Ta idea s uměle přiškrceným výkonem se mi zdá reálná. A EDS to prý řeší.
Naposledy upravil(a) Volfik dne 13 lis 2018, 11:41, celkem upraveno 1 x.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Ja myslim, ze upravuji i razeni toho automatu, Shr3k na autoforum.cz to ma no, tak jedine zkusit jeho
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Napíšu mu, díky
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
to mi napsal Shr3k k uprave automatu, tak to asi neHele Arno něco s převodovkou dělá, ale nemá to ještě hotový. Ukazoval mi, když jsem tam byl, jak si zničil svoje nový dieselový GSI, měl ho tam pod plachtou ve vedlejší garáži, než co má brzdu... že prý blbě spočítali nějaké checksumy, v převodovce zachrastilo a bylo vymalováno. Byl jsem tam v červenci a to mi říkal, že novou musel objednat ze Států z Buicka, protože u Opelu měl dodací lhůtu někdy září. Co jsem sledoval na FB, tak už umí nastavit body řazení, ale oficiálně to ještě neprodává, asi ví proč.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Už vyřízeno. Jen takový detail, žádný B20NFT resp. GM LTG spojený s převodovkou AWF8F35/AF50-8 nemá tovární výkon (ten má možná tak odpojený na motorové brzdě). Na Natural 95 tomu zpravidla naměří v sérii 210 koní na 7. Na stovku to má cca 225. EDS z toho umí udělat min. 260 na stovku a udělat z dieselové charakteristiky (vrchol momentu mezi 3000-4000, vrchol výkonu 4000-5500) alespoň trochu benzínovou. Mimochodem, B20NFT má stejné převody jako B20DTR (biturbo diesel), jen okamžiky řazení jsou upravené.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red - prodána
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
Fantastické, moc děkuju za super podrobné info!
Z toho co píšeš mi dává smysl do toho jít. Napíšu ještě EDS, zda se GSi software řídící jednotky nějak liší, ale nemyslím si to, je to spíš optický kit než jiné úpravy. A snížené auto.
Z toho co píšeš mi dává smysl do toho jít. Napíšu ještě EDS, zda se GSi software řídící jednotky nějak liší, ale nemyslím si to, je to spíš optický kit než jiné úpravy. A snížené auto.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: EDS úprava 2.0T: 191 -> 215 kW - zkušenosti?
To omezení u 0-100 nemusí být jen kvůli emisím, ale i pro zvýšení životnosti převodovky... Dle https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/af50-8.html má omezení na 400nm, což je zároveň max.točivý moment motoru B20NFT, tam už není prostor kam jít výš. Potom co mi odešla 6T45, tak bych Aisinu moc nevěřil
Jinak další počtení o af50-8 např. tu https://www.opel-blog.com/tag/af50-8/ a https://en.wikipedia.org/wiki/AWF8F35
Jinak další počtení o af50-8 např. tu https://www.opel-blog.com/tag/af50-8/ a https://en.wikipedia.org/wiki/AWF8F35
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic