Skladový vůz 1.6T co myslíte

Pokud kupujete nebo už jste koupili Opel Astra K, podělte se o zkušenosti.

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte

Příspěvek od mattonecz »

ale co na snehu? :twisted:
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Reklama
 

Uživatelský avatar
westler
Příspěvky: 298
Registrován: 08 dub 2018, 10:46

Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte

Příspěvek od westler »

Ono uplne staci podelny parkovani do tesnyho mista v prudsim kopci = zlata manualni rucka :mrgreen: Nemluve o vybite baterce, nakladnejsich opravach, na UK foru resili i nejaky problem s destickama u aut. rucky...
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Volfik
Příspěvky: 160
Registrován: 31 říj 2018, 21:19

Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte

Příspěvek od Volfik »

Já bych doporučil jít do rok staré Insignie, pár desítek tisíc km, s automatem.
Mnohem lepší komfort jízdy než s manuální Astrou a auto akorát zajeté.

http://www.bsauto.opeldealer.cz/vozy-k- ... /car.xhtml
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Uživatelský avatar
palecNR
Příspěvky: 109
Registrován: 20 pro 2016, 23:30
Bydliště: Nitra

Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte

Příspěvek od palecNR »

westler píše:Ono uplne staci podelny parkovani do tesnyho mista v prudsim kopci = zlata manualni rucka :mrgreen: Nemluve o vybite baterce, nakladnejsich opravach, na UK foru resili i nejaky problem s destickama u aut. rucky...
To parkovanie je ciste o zvyku. Neviem co mate na mysli vybita bateria,mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi? Nie,elekricke motorceky zatiahnu zavity,cim sa dotiahnu dosticky na kotuce na urcity tlak a motorceky sa vypnu tam nie je ziadny unik el.energie. Brzdu treba zatahovat pri pustenom motore. No ked sa vybije bateria pri zabrzdenej brzde,autom nik nepohne.
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016
Uživatelský avatar
palecNR
Příspěvky: 109
Registrován: 20 pro 2016, 23:30
Bydliště: Nitra

Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte

Příspěvek od palecNR »

palecNR píše:
westler píše:Ono uplne staci podelny parkovani do tesnyho mista v prudsim kopci = zlata manualni rucka :mrgreen: Nemluve o vybite baterce, nakladnejsich opravach, na UK foru resili i nejaky problem s destickama u aut. rucky...
To parkovanie je ciste o zvyku. Neviem co mate na mysli vybita bateria,mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi? Nie,elekricke motorceky zatiahnu zavity,cim sa dotiahnu dosticky na kotuce na urcity tlak a motorceky sa vypnu tam nie je ziadny unik el.energie. Brzdu treba zatahovat pri pustenom motore. No ked sa vybije bateria pri zabrzdenej brzde,autom sa neda pohnut.
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016
Uživatelský avatar
westler
Příspěvky: 298
Registrován: 08 dub 2018, 10:46

Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte

Příspěvek od westler »

palecNR: "mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi?" ne, princip znám, šlo mi o případ že je potřeba pohnout s autem při zcela vybité baterii. Aut.ručka tak jak je naladěná v astře - drží, drží a pak zcela pustí a auto se (při popsané situaci, tedy podélné parkování do malé mezery v kopci) pohne z místa až příliš, takže je potřeba ho držet na spojce a nebo necitlivě "cukat" vpřed/vzad. U koncernu VAG mi přišla aut.ručka naladěná (respektive bod "puštění") o trochu lépe.
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Uživatelský avatar
palecNR
Příspěvky: 109
Registrován: 20 pro 2016, 23:30
Bydliště: Nitra

Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte

Příspěvek od palecNR »

westler píše:palecNR: "mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi?" ne, princip znám, šlo mi o případ že je potřeba pohnout s autem při zcela vybité baterii. Aut.ručka tak jak je naladěná v astře - drží, drží a pak zcela pustí a auto se (při popsané situaci, tedy podélné parkování do malé mezery v kopci) pohne z místa až příliš, takže je potřeba ho držet na spojce a nebo necitlivě "cukat" vpřed/vzad. U koncernu VAG mi přišla aut.ručka naladěná (respektive bod "puštění") o trochu lépe.
Ok,tak to sme si nerozumeli v tomto je mechanicka lepsia. :) :)
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016
Papagaj
Příspěvky: 4
Registrován: 03 led 2019, 23:36

Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte

Příspěvek od Papagaj »

Volfik píše:Já bych doporučil jít do rok staré Insignie, pár desítek tisíc km, s automatem.
Mnohem lepší komfort jízdy než s manuální Astrou a auto akorát zajeté.

http://www.bsauto.opeldealer.cz/vozy-k- ... /car.xhtml

díky za poznámku, nevím proč mě něco takového nenapadlo, jdu se hned mrknout do porovnání, jenže to už je pro mě limuzína takže za mě jedině "sedan", ale vůbec mě to nenapadlo a to by se mi zrovna i líbilo v 2l naftě a těch 125kW je ideálních, děkuju
mia
Příspěvky: 201
Registrován: 25 říj 2016, 11:13

Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte

Příspěvek od mia »

westler píše:palecNR: šlo mi o případ že je potřeba pohnout s autem při zcela vybité baterii.
Koľko takýchto prípadov nastane? Mám už najazdených cez milión km a takýto prípad napamätám, ale môže sa stať, potom všade v okolí sú auta - štartovacie káble, alebo výmena baterii.
westler píše:palecNR:Aut.ručka tak jak je naladěná v astře - drží, drží a pak zcela pustí a auto se (při popsané situaci, tedy podélné parkování do malé mezery v kopci) pohne z místa až příliš, takže je potřeba ho držet na spojce a nebo necitlivě "cukat" vpřed/vzad. U koncernu VAG mi přišla aut.ručka naladěná (respektive bod "puštění") o trochu lépe.
Skús pred pohnutím dvakrát ťuknúť na plyn. Apropo v takom prípade (v kopci) ja radšej ostávam na brzdách - ich funkcia podržania v kopci nahrádza ručnú
Volfik
Příspěvky: 160
Registrován: 31 říj 2018, 21:19

Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte

Příspěvek od Volfik »

Papagaj píše:díky za poznámku, nevím proč mě něco takového nenapadlo, jdu se hned mrknout do porovnání, jenže to už je pro mě limuzína takže za mě jedině "sedan", ale vůbec mě to nenapadlo a to by se mi zrovna i líbilo v 2l naftě a těch 125kW je ideálních, děkuju
A zeptal bych se i na záruku, zda je prodloužená.
Není to nutnost, ale výhoda určitě.
Standardní tovární garance jsou 2 roky, ale dá se prodloužit až na 5 let.
Musí se to ale udělat během prvního roku po prvotní registraci.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Astru K“