Načipovanie motora
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Načipovanie motora
ja jezdim stale na 110kw. to je bezpecny na 100% pac je to stejnej motor jako 110kw verze.
obcas jezdim na 135kw ale to se uz trochu bojim. takze myslim 120-125 by mohl byt ideal
obcas jezdim na 135kw ale to se uz trochu bojim. takze myslim 120-125 by mohl byt ideal
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
Re: Načipovanie motora
Tak sem to dnes zase vratil na 110kw, radsi
A teda ten rozdil oproti 135kw je hned citit. Je to takove vydechle. Ale aspon se nebojim, ze to udela bum.
A teda ten rozdil oproti 135kw je hned citit. Je to takove vydechle. Ale aspon se nebojim, ze to udela bum.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Načipovanie motora
Hele, borci...
jak vás tu tak čtu - proč ste si nekoupili rovnou silnější motorizaci? Nebo něco úplně jiného? A teď tady "vaříte z vody" rozumy a dohady a až se vám to posere, tak budete víte kde?
Auta se konstruují na určité zadání a jízdní podmínky. Cca od roku 2005 přišel do automotiv trend snižování nákladů a zaměření na zisk, který mimo jiné vyprodukoval speciality, jako jsou
- jednoduchá řešení na úkor životnosti
- konstrukce komponent bez výrazné rezervy, mnohdy jen na limit požadavku
- snižování plánované životnosti komponent přesně na limit normy
- používání méně hodnotných materiálů (cena)
Takže to, že auto čipnete, znamená že si ho sami zničíte. Nic víc, nic míň. Myslím že je všem jasný, že ten motor 1.4 je na samý hraně možností a dolovat z něj výkon, kterej byl ještě nedávno doménou šestiválců, je cesta na vrakáč.
Good luck!
jak vás tu tak čtu - proč ste si nekoupili rovnou silnější motorizaci? Nebo něco úplně jiného? A teď tady "vaříte z vody" rozumy a dohady a až se vám to posere, tak budete víte kde?
Auta se konstruují na určité zadání a jízdní podmínky. Cca od roku 2005 přišel do automotiv trend snižování nákladů a zaměření na zisk, který mimo jiné vyprodukoval speciality, jako jsou
- jednoduchá řešení na úkor životnosti
- konstrukce komponent bez výrazné rezervy, mnohdy jen na limit požadavku
- snižování plánované životnosti komponent přesně na limit normy
- používání méně hodnotných materiálů (cena)
Takže to, že auto čipnete, znamená že si ho sami zničíte. Nic víc, nic míň. Myslím že je všem jasný, že ten motor 1.4 je na samý hraně možností a dolovat z něj výkon, kterej byl ještě nedávno doménou šestiválců, je cesta na vrakáč.
Good luck!
Sepp
Opel Signum 1,9 CDTi Sport / 110 kW
http://moje.auto.cz/--Sepp--/opel-signum.html
Opel Astra K ST Innovation 1,4 / 110 kW
https://photos.app.goo.gl/o3w53Hgg9WA6c84KA
Opel Signum 1,9 CDTi Sport / 110 kW
http://moje.auto.cz/--Sepp--/opel-signum.html
Opel Astra K ST Innovation 1,4 / 110 kW
https://photos.app.goo.gl/o3w53Hgg9WA6c84KA
Re: Načipovanie motora
Y26SE V6 132kW...Colbricon píše:..výkon, kterej byl ještě nedávno doménou šestiválců...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Načipovanie motora
tak ten chip z 92 na 110kw považuju za úplně safe, těch 135kw už úplně ne, ale snažím se na to nedupat uplně moc.
na druhou stranu, co očekáváš, že se posere? převodovka je do 320nm, tam nic, předpokládám, že poloosy budou stejný jako na 1.6CDTi, který maj všechny vyšší Nm. takže zbývá turbo a písty/ojnice. no a v tom prostě musím věřit
jinak já si to kupoval jako svý první auto bez nějakýho většího přemýšlení, dnes bych už kupoval určitě jinak, ale Astru si ještě chci nechat nějakou dobu
na druhou stranu, co očekáváš, že se posere? převodovka je do 320nm, tam nic, předpokládám, že poloosy budou stejný jako na 1.6CDTi, který maj všechny vyšší Nm. takže zbývá turbo a písty/ojnice. no a v tom prostě musím věřit
jinak já si to kupoval jako svý první auto bez nějakýho většího přemýšlení, dnes bych už kupoval určitě jinak, ale Astru si ještě chci nechat nějakou dobu
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: Načipovanie motora
Kazdy auto ma sve vykonove rezervy, ktere se daji navysit, ale s rozumem...myslim ze i tech 135kw by v pohode sneslo.. Pokud budes menit olej max po 10ti,dochlazovat turbo atd tak myslim ze v pohode vydrzi.. Cetl jsem od firmy mahle ktere dodavaji pisty do motoru atd ze tyto maloobjemove motory vydrzi az kupodivu extremne moc
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: Načipovanie motora
Posun 92kW ->110kW musí být naprosto v pohodě.
I těch 135kW, pokud s tím člověk nejede do Mostu a hodiny v létě nezávodí.
Naopak budou větší problém řidiči, co jezdí všude max na 2.000 rpm, těm se to zakarbonuje za měsíc, než ti co párkrát zrychlí razantněji na dálnici s vyšším výkonem.
I těch 135kW, pokud s tím člověk nejede do Mostu a hodiny v létě nezávodí.
Naopak budou větší problém řidiči, co jezdí všude max na 2.000 rpm, těm se to zakarbonuje za měsíc, než ti co párkrát zrychlí razantněji na dálnici s vyšším výkonem.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Načipovanie motora
Jen jsem chtěl poukázat na takový nešvar, co se nám tu rozmohl. Dělat z něčeho něco, co není
Už samy maloobjemové motory foukané turbem jsou hnané na samou hranu možností. Nicméně - jasně, ono to neodejde hned. Ale běžně ti turbo klekne na 120k km, tady si budeš drbat hlavu, proč už na polovině. Ojnice, klikovka, spojka, ložiska. Všechno, co se v autě potká s tím navýšeným výkonem. Ne nutně pouze věci "co se točí", ale třeba tepelný namáhání, zavěšení, brzdy...
110kW bude u varianty 92kW asi v pohodě, pokud jsou tam shodný komponenty. Ale na víc bych si netroufl. Oni to kluci v Rüsselsheimu nepočítali jen tak z plezíru.
Sám mám 110kW a myslím si, že to je na tenhle objem a tuhle konstrukci motoru a uvažovanou životnost tak na hraně. Čip bych uvažoval jen pro individuální vyhlazení mapy a odstranění mikrocukání, ale opel to má zamknutý přes OP COM, takže nic nebude.
Už samy maloobjemové motory foukané turbem jsou hnané na samou hranu možností. Nicméně - jasně, ono to neodejde hned. Ale běžně ti turbo klekne na 120k km, tady si budeš drbat hlavu, proč už na polovině. Ojnice, klikovka, spojka, ložiska. Všechno, co se v autě potká s tím navýšeným výkonem. Ne nutně pouze věci "co se točí", ale třeba tepelný namáhání, zavěšení, brzdy...
110kW bude u varianty 92kW asi v pohodě, pokud jsou tam shodný komponenty. Ale na víc bych si netroufl. Oni to kluci v Rüsselsheimu nepočítali jen tak z plezíru.
Sám mám 110kW a myslím si, že to je na tenhle objem a tuhle konstrukci motoru a uvažovanou životnost tak na hraně. Čip bych uvažoval jen pro individuální vyhlazení mapy a odstranění mikrocukání, ale opel to má zamknutý přes OP COM, takže nic nebude.
Sepp
Opel Signum 1,9 CDTi Sport / 110 kW
http://moje.auto.cz/--Sepp--/opel-signum.html
Opel Astra K ST Innovation 1,4 / 110 kW
https://photos.app.goo.gl/o3w53Hgg9WA6c84KA
Opel Signum 1,9 CDTi Sport / 110 kW
http://moje.auto.cz/--Sepp--/opel-signum.html
Opel Astra K ST Innovation 1,4 / 110 kW
https://photos.app.goo.gl/o3w53Hgg9WA6c84KA
Re: Načipovanie motora
Jo, všeho s mírou
To je asi hlavní.
Ale co dělá @mattonecz, tedy posun 1.4l na 110kW bych udělal taky, mít tu jeho verzi Možná i 135kW, mít tu možnost, ale sakra bych pamatoval při jízdě na to, co jsem udělal, a že dávat tomu pořád záhul nemusí být dobré pro životnost auta. Použít maximum občas? No proč ne. A co sem píše, tak to chápe. Nezáleží ani co tam nahraje, ale JAK s tím pak jede.
To je asi hlavní.
Ale co dělá @mattonecz, tedy posun 1.4l na 110kW bych udělal taky, mít tu jeho verzi Možná i 135kW, mít tu možnost, ale sakra bych pamatoval při jízdě na to, co jsem udělal, a že dávat tomu pořád záhul nemusí být dobré pro životnost auta. Použít maximum občas? No proč ne. A co sem píše, tak to chápe. Nezáleží ani co tam nahraje, ale JAK s tím pak jede.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Načipovanie motora
ten chip na 135 je na 1/2 omezený v krouťáku, takže to je slabší, ale pak to letí. a to když s tím natrhnete většinu bmw/audi/passatů/superbů, ochcávku rs v tdi atd je k nezaplacení
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW