Načipovanie motora

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Volfik
Příspěvky: 160
Registrován: 31 říj 2018, 21:19

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od Volfik »

Hi Arne,
could you recommend a good oil for petrol Insignia GSi (2.0T)?

Would this one be safe to use?
https://www.millersoils-shop.co.uk/cfs- ... engine-oil
Original recommendation is 5W30 Dexos 1 Gen 2, with LSPI protection.

------------


Hi !

GM spend millions of $$$ to get rid of the LSPI problem that kills engines !

So I would not recommend any other oil then the Opel one ! No Joke !

Mit freundlichen Grüßen

Dipl. Ing. Arno Schindler

EDS Fahrzeugtechnik GmbH


------------

Neslyšel jsem, že by 2.0T trpělo LSPI, ale uvažoval jsem o Millers a už asi nebudu :)
Pokud teda ne zrovna Opel olej, tak zachovám Dexos 1 Gen 2 normu.
Arne z EDS toho o Opelech ví dost.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Reklama
 

sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od sladas opc »

Colommbo píše:Podle toho, co se kde všude píše, je LSPI obecný problém "moderních" (rozuměj nízkoobsahových a tím pádem foukaných) motorů, nejen oplích. Tedy odhlédneme-li od nejméně poloviční zásluhy obsluhy za volantem. A že by na něj byl zaručeným receptem právě jen olej GM se svými novými normami, se mi nějak nechce věřit... :?
Ja teda nevim, ale tento problem slysim jen u opelu.. Ja treba neslysel o vw ci skodovce a jinych ze by jim praskaly pisty ci treba problemy s mlacenim a cukanim motoru.zs to lspi muze i konstrukce motoru, software motoru, palivo i slozeni oleje..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od mattonecz »

Volfik píše:Hi Arne,
could you recommend a good oil for petrol Insignia GSi (2.0T)?

Would this one be safe to use?
https://www.millersoils-shop.co.uk/cfs- ... engine-oil
Original recommendation is 5W30 Dexos 1 Gen 2, with LSPI protection.

------------


Hi !

GM spend millions of $$$ to get rid of the LSPI problem that kills engines !

So I would not recommend any other oil then the Opel one ! No Joke !

Mit freundlichen Grüßen

Dipl. Ing. Arno Schindler

EDS Fahrzeugtechnik GmbH


------------

Neslyšel jsem, že by 2.0T trpělo LSPI, ale uvažoval jsem o Millers a už asi nebudu :)
Pokud teda ne zrovna Opel olej, tak zachovám Dexos 1 Gen 2 normu.
Arne z EDS toho o Opelech ví dost.
Ten Millers i Liqui moly tu normu samozřejmě plní
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Volfik
Příspěvky: 160
Registrován: 31 říj 2018, 21:19

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od Volfik »

Ten odkazovaný Millers ( https://www.millersoils.cz/cfs-5w401) tu normu neplní, to jen tento https://www.millersoils.cz/xf-longlife-lspi-5w30
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
mia
Příspěvky: 201
Registrován: 25 říj 2016, 11:13

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od mia »

sladas opc píše:Ja teda nevim, ale tento problem slysim jen u opelu.. Ja treba neslysel o vw ci skodovce a jinych ze by jim praskaly pisty ci treba problemy s mlacenim a cukanim motoru.
VW mal svojho času problémy s praskaním piestov a hlavne s trhaním rozvodov a to už po 30-40t km. Pravdepodobne dôsledkom toho bola investícia do vývoja nového motora 1,5T, ktorý išiel výkonom na jednonotu objemu dole oproti pôvodnej 1,4t
Marek.007
Příspěvky: 105
Registrován: 05 úno 2017, 14:33

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od Marek.007 »

Mattonecz mozes sem pridat aj moj graf. Ja ho sem neviem dat :-)
Astra K ,1.4T 92 kw
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od mattonecz »

kdyby nekoho zajimalo tak EDS ma 20% slevu
https://www.eds-motorsport.de/
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Uživatelský avatar
Ghofig
Příspěvky: 104
Registrován: 24 bře 2017, 20:24
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od Ghofig »

Čau pánové,
jezdil jsem teď delší dobu mou víkendovkou a před pár dny přesedl opět do Astry a prošlápnul málem podlahu :lol:
Tudíž bych rád něco taky udělal s výkonem a čipnul to. Mám 92kW verzi, optimálních by bylo z toho dostat 110kW.

Letmo jsem to tady proletěl, ale mimo EDS nebo pár odkazů z Prahy jsem toho moc nenašel.

Takže moje otázka zní, máte někoho osvědčeného, ke komu je bezpečné na čipnutí jet?
Ideálně v oblasti Moravy nebo v nějakém rozumném dojezdu. Do Prahy až v nouzi, pokud tady okolo nic nebude.

Rád bych se vyhnul různým garážníkům, uvítal bych následné změření na brzdě...
Google něco vyplivne, ale vyrobit si spoustu fejkových recenzí dnes zvládne každý, takže bych raději osobní zkušenosti.

Díky :)
Astra K 1,4T 92kW, Innovation
Dodge Challenger R/T V8 5,7 HEMI, 280kW
Uživatelský avatar
Mike
Příspěvky: 337
Registrován: 29 pro 2016, 14:36
Bydliště: Praha

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od Mike »

Byl jsem ve značkovém servisu Opel a ptal jsem se na verze 92 a 110 kW, technik potvrdil, že se jedná o shodnou techniku. Ptal jsem, se zda není možnost upravit mapu, přirozeně řekl že oni ne, ale že není problém si to nechat někde udělat. Ta samozřejmost se kterou to nadnesl mě překvapila. Z toho usuzuji že kvalitní čip není problém.

To EDS co má Mattone je zajímavé, nicméně mě neláká možnost to měnit a upravovat a cenově to pak není až tak výhodné. Takže do toho bych asi nešel.

Hledal jsem alternativu. Je hodně známých v firem, už tu byly ve vláknu zmíněné. Většinou se nabízí čip pro 92 verzi na 110 kW a 132 kW jako maximální.

Tady z toho vlákna jsem pochopil, že obojí jsou pro občasné využití výkonu bezpečné varianty, pro 110 je navíc motor a zbytek auta dimenzovaný.

Nejvíc mě zaujala nabidka od PowerTec, i tím že dělají měření na brzdě, navíc 118 kW mi přijde celkem tovární hodnota, protože většinou je tam o pár kW víc než udává výrobce. Četl jsem nějaké recenze nespokojených zákazníků, ale spíše na styl komunikace a to že zákazník měl střep který nešel čipnout a oni mu to nerozmluvili, na kvalitu práce stížnost nebyla. S komunikací z mojí zkušenosti bývá problém na obou stranách, takže to nemusí být objektivní.

Takže za mě tahle varianta:
https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... turbo-92kw

Otázka co si o tom myslíte a máte to někdo?

Taky by mě zajímalo, zda @mattone jezdí trvale na 132 nebo tu fixnutou 110 kW verzi, přeci jen je nějaký rok za námi a můžou být dlouhodobější zkušenosti.
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
Uživatelský avatar
shr3k
Příspěvky: 28
Registrován: 13 lis 2018, 11:44

Re: Načipovanie motora

Příspěvek od shr3k »

Dokázal bych ten silnější tovární software určitě naportovat... Výbavu ke stažení i flashnutí i k editaci na to mám.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red - prodána
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“