Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
Moderátor: Moderátoři
Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
Zdravím klubáci, veľmi uvažujem nad kupou novej Insignii 2.0 Turbo 4x4 rok 2018 najazdené cca 20-30 tisíc km. Auto má 191kw, AT8. Chcel by som sa viac dozvedieť o tom aute či sa to vôbec oplatí kúpiť tento motor, akú má spotrebu atď. pripadne či je lepšou voľbou 1.5 Turbo. Auto chcem mat na dlhu dobu min do 200 tisíc km tak preto sa chcem poradiť aby som neurobil chybu lebo pri predaji auto klesne na cene a už sa neoplatí ho predať.
Ďakujem za odpoveď
Ďakujem za odpoveď
- Reklama
Re: Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
zalezi taky za kolik. mrkni i na skladovky, jeste jich par je a je na ne velka sleva. s 1.5T to vubec nejde srovnavat, sel bych do toho
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
Za 27000€ je jedna v ponuke OPC line. Tak teda neviem či ísť so toho či to bude spoľahlivé na dlhé trate a nebudem s tým vždy v servise.
Re: Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
tak na dlouhy trate by se hodil spis 2.0CDTI nebo biturbo ne? za ty prachy by bylo novy taky. myslim z pohledu spotreby, jinak bych se nebal. 191kw na 2.0T dnes neni nic zvlastniho, spis malo
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
A nevlastní ho nik kto by vedel ohodnotiť ten motor a nejaké skúsenosti či sa to nekazí ?
Re: Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
Motor je upravený Ecotec LTG od GM (191kW):
http://gmauthority.com/blog/gm/gm-engines/ltg/
Těch v Opelu se moc neprodá, ale jinak je považován za spolehlivý.
Spotřeba je cca 10l při normální jízdě, při sportovní klidně 11.5l / 100 km.
Fakt dost, ale zase je auto tichoučké a velmi výkonné.
Dle mého dobrá volba.
V podstatě jediná, pokud člověk chce AWD a AT8, protože 1.6T se s tím nedělá.
Ale je to tak na nájezd 15 tisíc km ročně, jinak se asi vyplatí BiTurbo diesel (154kW).
http://gmauthority.com/blog/gm/gm-engines/ltg/
Těch v Opelu se moc neprodá, ale jinak je považován za spolehlivý.
Spotřeba je cca 10l při normální jízdě, při sportovní klidně 11.5l / 100 km.
Fakt dost, ale zase je auto tichoučké a velmi výkonné.
Dle mého dobrá volba.
V podstatě jediná, pokud člověk chce AWD a AT8, protože 1.6T se s tím nedělá.
Ale je to tak na nájezd 15 tisíc km ročně, jinak se asi vyplatí BiTurbo diesel (154kW).
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
Díky za odpoveď
Re: Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
Hele, za cca €27000 / cca 700t Kč je to fantastické auto.
Zde prostě není co řešit, výborné jízdní vlastnosti, čtyřkolka, skvělá sedadla.
Tovární záruka se dá prodloužit na 5 let, pak tě netrápí moc ani případné poruchy, a myslím, že zde nebudou.
Zde prostě není co řešit, výborné jízdní vlastnosti, čtyřkolka, skvělá sedadla.
Tovární záruka se dá prodloužit na 5 let, pak tě netrápí moc ani případné poruchy, a myslím, že zde nebudou.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
A ešte mala otázka tie 2.0T majú dpf ako 1.6T alebo nie ?
Re: Rada pri kúpe Insignia 2018 2.0 T 4x4
2.0T nemá DPF. Pro tebe jen dobře Proto asi skončil.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)