Každá ECU si pamatuje počet přehrání software. A to by měl v záruce dělat jen autorizák a zaznamená to vždy do digitální servisní knížky. Pokud ECU bude mít 4x přehrání software a autorizák dělal jen jedno, je jasné, že něco nehraje.
Myslím si, že kdyby oprava měla stát stovky tisíc, bude zkoumat i importér.
A jinak u nás se to neřeší, ale v Německu úprava ECU (bez TUV autorizace) = auto nemá homologaci = trestný čin = pojišťovna neplní. A když je tam zranění či smrťák, je to i na vězení. Není to úplně sranda, i když je to blbost jako "přidej mi tam 15hp".
---
Nicméně, v praxi se asi nic takového nestane, jen je dobré, když si člověk už tu úpravu udělá, být připraven i na variantu, že v případě potřeby záruka fakt nebude uznána, i když tam nahraje zpět originální sofware.
Motor 2.0 T 191kw
Moderátor: Moderátoři
Re: Motor 2.0 T 191kw
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
- Reklama
Re: Motor 2.0 T 191kw
mne ten sw prehravali kvuli trhani tolikrat, ze vedi hovno. a ja uz to prehral taky tolikrat, ze kdyby tam nahodou pocitadlo bylo, tak to bude v desitkach to by se drbali na palicich. kdyz sem byl v tom autorizaku tak v jednu chvili stalo u toho auta asi 5 lidi, tak sem si myslel, ze na to prisli, ale nic. ted sem stejne nebyl na 3. prohlidce takze mi asi 5leta zaruka padla. resp. bych se musel asi soudit, pac sem vse co se na ni dela vymenil jinde
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW