trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

blesk píše:
risar píše:
EGR je kokotina jak traky. Brusel tlaci na emisie, automobilky uz nevedia co robit. Automobilky vymyslaju picoviny
Vobec to nie je kokotina, lebo emisie musis nejako cistit - ak mas iny nazor, pricuchni si k motorke, felici alebo "tdicku". Takze dnes sa pouziva EGR (klasicky, ventilovy, dvojcestny,...), aby sa trochu ulavilo DPFku od sadzi. Pripadne predtym este DPFka neboli a sadze riesil len EGR.
Zaslepovanie EGR bolo moderne v tej dobe bez DPF, ludia zili v nazore, ze oni si motor zasierat nebudu, ale pustia ten smrad niekomu inemu do hlavy na precistenie alebo to nasaje motor iduci za nimi a precisti to on. Ignorancia a sebectvo.
Ignoracia a sebectvo?
Keby to vyriesil vyrobca inak tak to beriem. Myslim aby na to nedoplacal motorista.
pozri sa na znecistovanie ovzdusia u fabrik,lokomotiv,kamionov a starych dieslov nakladnych aj osobnych co este jazdia.
Amerika serie na to. Ameriku nikto nedonuti nieco riesit. Oni ani emisne kontroly neriesia. Ved na planete mame predsa spolocne ovzdusie.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Reklama
 

Uživatelský avatar
majusenko
Příspěvky: 233
Registrován: 10 lis 2017, 09:40

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od majusenko »

jasné, ameriku nikto nedonúti, tak na to kašlime všetciiii :D A spoločné ovzdušie síce máme, ale nie som si úplne istý, či sa spad z Karvinských dolov, prípadne čínskych baní dostane do centra Bratislavy... Asi nie, že? Takže čo tu robí bordel v ovzduší? Autá, továrne apod... Preto je logické, že sa tlačí na čo najmenšie emisie.

Ok, nevravím, že je to najsprávnejšia cesta downsizingom a dostávaním sa na hranicu fyzikálnych možností. Ale preto, že nedonútiš celý svet, aby bol lepší, znamená to, že aj ty sa budeš chovať ako idiot?

A hlavne je to od základu nelogické... Jeden sa vyhovára na druhého, druhý na tretieho. A kedy teda niekto tento infinitive circle prerazí a začne niečo robiť, keď reakcia je vždy - Ale Jožko Mrkvička z Indie aj tak hádže odpadky do vody. Prečo nemôžem ja.
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009

https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

majusenko píše:jasné, ameriku nikto nedonúti, tak na to kašlime všetciiii :D A spoločné ovzdušie síce máme, ale nie som si úplne istý, či sa spad z Karvinských dolov, prípadne čínskych baní dostane do centra Bratislavy... Asi nie, že? Takže čo tu robí bordel v ovzduší? Autá, továrne apod... Preto je logické, že sa tlačí na čo najmenšie emisie.

Ok, nevravím, že je to najsprávnejšia cesta downsizingom a dostávaním sa na hranicu fyzikálnych možností. Ale preto, že nedonútiš celý svet, aby bol lepší, znamená to, že aj ty sa budeš chovať ako idiot?

A hlavne je to od základu nelogické... Jeden sa vyhovára na druhého, druhý na tretieho. A kedy teda niekto tento infinitive circle prerazí a začne niečo robiť, keď reakcia je vždy - Ale Jožko Mrkvička z Indie aj tak hádže odpadky do vody. Prečo nemôžem ja.
Neee nepochopili sme sa. Tak som to nemyslel. Samozrejme ze treba nieco robit pre ovzdusie a ist proti globalnemu oteplovaniu ale ja problem vidim v tom ze male rybky sa tu riesia a velke zraloky nie. da sa vsade co zlepsovat. Keby v Amerike zdrazel benzin urcite by ludia tiez kupovali maloobjemove motory a nie sa vyvazaju na 6 litrovych objemoch a k tomu sam v aute.
Dalsia vec. Naco vlastne mame STK a EK ? ked kazdy co ma znamost alebo podplati prejde tak ci tak? Este sa tu vytvara priestor pre korupciu. Ked vidim nakladaky autobusy a niektore aj osobaky ako poniektory cmudia z vyfuku,tak to je nieco strasne. Dychat za za nim neda. Hlavne ze ma EK. Skoda reci.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

Mame tu dalsie nove "skubani", tentokrat u VW a zase sa to bude riesit az po otestovani zakaznikmi:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ma ... atim-nema/
Stale plati, novy motor prve 1-2roky nekupovat.
Uživatelský avatar
risar
Příspěvky: 24
Registrován: 23 črc 2018, 17:25

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od risar »

blesk píše:Mame tu dalsie nove "skubani", tentokrat u VW a zase sa to bude riesit az po otestovani zakaznikmi:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ma ... atim-nema/
Stale plati, novy motor prve 1-2roky nekupovat.
Ted jsem to tu chtel hodit. Ne nadarmo jsi blesk.
Jinak podobne to ve sve Astre vnimam i ja. Za studena pri rozjezdu cuka a chvili trva nez se srovna a nebo ve specifickych situacich.

Mam vysledovano, ze kdyz se zahratym motorem např. sjizdim kopec bez plynu na treti stupen (cca 3.000ot), po sjezdu na rovince chci PLYNULE S CITEM pridat, dejme tomu na 4.500 - 5.000ot., tak motor sebou hned po pridani plynu jednou cukne. Pak uz jede plynule.
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc »

Za studena pry cuka bezne, je to pry ochrana turba.. Jinak jako jediny dobry a fungujici je asi ta optimalizace map od eds..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Uživatelský avatar
Cinda
Příspěvky: 690
Registrován: 01 srp 2015, 10:09

trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Cinda »

Rozdíl v přístupu WW a Opel je v tom, že WW problém přizná, ale OPEL z nás dělal dva roky debily.

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

Cinda píše:Rozdíl v přístupu WW a Opel je v tom, že WW problém přizná, ale OPEL z nás dělal dva roky debily.

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Hlavne ze si Wolsvagen nepriznal podvody z emisiami. Vseci klamu az sa prasi.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
Uživatelský avatar
XMira
Příspěvky: 203
Registrován: 06 lis 2017, 13:53
Bydliště: CB

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od XMira »

sladas opc píše:Za studena pry cuka bezne, je to pry ochrana turba..
To je dobrá metoda. Chránit turbo ničením spojky a setrvačníku :-)
XCEED GTline 1.5T-GDI DCT MY2023
prodáno: ASTRA 1.4 110kW AT MY2018
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc »

Vcera jsem se projel kia proceed 1.4tgdi 103kw..nechapal jsem jak nadherne a plynule tohle auto jede.. Astra je proti ni totalni kram.. Zkousel jsem marne navodit nejake priznaky cukani, proste vubec nikde problem..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“