Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Moderátor: Moderátoři
Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Ahoj, řešil jste někdo senzory do zimních pneu? Prý fungují pouze orig. zakoupené u prodejce Opel cena 2.000 kus = 8k
Pokud je nedám, bude na mě celou zimu blikat na palubce chyba...
V Insignii 2009 jsem je neměl a auto tak poznalo, že mám zimáky a bylo v pohodě. Holt Innovation.
Co s tím? D
Pokud je nedám, bude na mě celou zimu blikat na palubce chyba...
V Insignii 2009 jsem je neměl a auto tak poznalo, že mám zimáky a bylo v pohodě. Holt Innovation.
Co s tím? D
Insignia 1.5 GS MY20
- Reklama
Re: Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Aha, tak odpověď jsem našel v Astra fóru. Jen senzor je 13597645.
Pokud je tu někdo, kdo aplikoval oranž. krabičku a senzory z ebay na novou Insignii, jak to dopadlo?
pěkný den
Pokud je tu někdo, kdo aplikoval oranž. krabičku a senzory z ebay na novou Insignii, jak to dopadlo?
pěkný den
Insignia 1.5 GS MY20
Re: Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Asi nepomozem , ale. Mam 2016 este starsiu ale tu som kupoval senz. z www.opel-shop.sk
Skus sa informovat tam.
Skus sa informovat tam.
Re: Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Já jsem použil Schradery 3025, jsou to ty samé, co originální. https://www.carspneu.cz/doplnky/ventile ... -13597645/
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red - prodána
Re: Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Tak jsem nakonec koupil z eBay.de kovové originály, černý elox (krásné pasují k tmavým elektronům) za 500Kč/kus. Plus programovací krabička za kilo.
Úspora 6 tisíc.
Úspora 6 tisíc.
Insignia 1.5 GS MY20
Re: Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Nieco je aj na Ali https://www.aliexpress.com/item/4000118604778.html
Insignia GS Exclusive (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT) Onyx Black
Re: Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Mám Insignii Country Tourer 2.0 CDTi, rok 2018. Na letních byla obutá, takže tam jsou senzory tovární. Zimní kola jsem kupoval originály Opel a to komplet (ráfky + pneu), ale ne u značkového prodejce. Dvě sezony vše fungovalo bez problémů, stačilo jakkoliv nasadit kola a po ujetí několika km stabilnější rychlostí se to spárovalo a nebylo třeba nic řešit (jak letní, tak zimní). Teď jsem měnil na zimní a dvě čidla na pravé straně byla i po ujetí cca 15 km neaktivní. Takže jsem řešil co s tím, říkal jsem si, že asi ta kola někde ležela nějaký čas a vybila se baterka (je to model disků 2017, DOT pneu taky 2017, takže 3-4 roky, skladováno v netemperované garáži...). No ale pak jsem vyrazil znova a po 3 km mi to naskočilo. Jenže jsem už zariskoval a mám objednaná 4 TPMS čidla s ventilky (Schrader) z Číny dle odkazu výše a jsou někde na cestě... Kdyby někdo chtěl, se zárukou vrácení peněz, protože by bylo lepší je nasadit, vyzkoušet a kvůli životnosti baterky používat asi co nejdřív... Minimálně bude jasné a užitečné vědět, jestli tahle "čínská cesta" je řešením (cena 600 Kč za všechny).
Re: Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Ahoj.
Lze u Insignie B vyměnit jen baterku v TMPS?
Lze u Insignie B vyměnit jen baterku v TMPS?
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Ahoj.
Řešil jsem delší dobu nefunkční senzor na MY 2018. Jelikož jsem do toho víc zabředl a zjišťoval, co a jak, chci se zeptat. Mohl by si zde dát odkaz na tu krabičku, postup jak si to dělal a vlastně výsledek, zda se to povedlo? Koupil si tzv. čisté nenaprogramované čidlo, klonoval si originální čidlo do toho z Ebay, nebo koupil natvrdo předprogramované? Možná se to zdá jako hloupé dotazy, ale prozatím mi příjde výměna čidel na Insignii B jako loterie, tápání a náhoda.
Já jsem koupil ty z Aliexpresu, co jsou v odkazu výš. Popis a konstrukce naprosto shodná s originálem Schrader 433 MHz. Jsou ale předprogramované.
Insignia si má po ujetí pár kilometrů načíst senzor sama. To se nestalo!
...mimochodem na google play je aplikace schrader TPMS, kde se dá dočíst, jak postupovat pro načtení ventilku. Jezdit rychlostí aspoň 30 km/h až 20 min. To je šílené, toho se nedá někdy ani docílit.
Tak jsem jel do pneuservisu, kde mi ten senzor načetli přes OBD do jednotky auta. Tzn, načetli kód nového čidla a zrušili ten starý.
Zase jsem poměrně dlouho jezdil a nic. Desítky kilometrů v kuse a NIC...
Potom se zničeho nic čidlo chytilo. Ale po dvou dalších startech zase vypadlo. Takto se to opakovalo pořád dokola. Cca 50 km nejelo a 10 km jelo pořád dokola. Tak jsem si řekl, že jsem asi nesplnil podmínky pro načtení, ale bylo mi to divné. Je samozřejmě možné, že bylo nějak vadné.
Znovu jsem jel do pneuservisu a nechal načíst kódy. Všechny originální kódy začínaly 1073996....ale ten z číny začínal 137....bohužel nemám vyfoceno, ale věřte. Chlapi mi tam říkali, že ty předprogramované nelze přeprogramovat a nabídli mi pro příště variantu koupě čistého nenaprogramovaného, do kterého se dá prý opakovaně nahrávat. Cena cca 1000,-.
Tak si říkám a prosím o váš názor, zda náhodou Insignie nemá natvrdo dané kombinace párovacích kódů v jistém rozmezí, proto neveme kde co...
a zdá se dá a pomoci čeho klonovat originální čidlo do čistého nového, nebo vlastně jak na to? Krabiček je na netu tři pr..le, ale nevím, kterou.
Každopádně jsem to nevzdal a opravil původní senzor, byla to pouze vybitá baterie za 30 kč, nechal zpět načíst jeho kód do jednotky a ten senzor se okamžitě chytil po ujetí asi 200 m.
Přikládám fotku po finálním načtení originálních senzorů. Nevím zatím, kde je vlastně pravda. Pokud někdo víte víc, podělte se o info.
Já půjdu nejspíš cestou koupě jednoho originálního čidla pro okamžitou výměnu a opravím vždy to nefunkční. Popíšu v dalším příspěvku.
Díky. M.
PS: No a po třech dnech mi odešlo další jiné čidlo... Díval jsem se víc do podrobností na aliexpresu a někde jsem vyčetl ve specifikaci, že tato konstrukce čidla má životnost 3 - 4 roky. Takže to by cca odpovídalo. Např na Astře J píšou 6 a více let.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Senzory tlaku v pneu Insignie 2018
Ahoj.
Odpovím si sám na svůj dotaz. Ano, lze vyměnit baterii v senzoru tlaku, co má Insa B. Aspoň v tomto typu Ano. Senzor je k ventilku přišroubován.
Ventilek samotný se vyndávat "nemusí". Senzor se dá velmi jednoduše " rozkrojit lámacím nožem. Opatrně, pozor na poškození elektroniky uvnitř a ať neztratíte takové malé těsnění kolem dírky, která je nad senzorem. Vyměnil jsem baterii CR 2032 a slepil na první zkoušku dvousložkovým epoxidem. Jede už měsíc bez problémů. Na fotce je omylem destrukčně rozdělaný původní obal, příště už to bude brnkačka. Použil jsem obal z čínského čidla, které mi nechtělo fungovat, viz příspěvek výše. Nesehnal jsem ve svém okolí baterii se stejným typem nožiček, proto jsem přizpůsobil jiný typ. Ale sehnat to určitě jde. Ani jsem neřešil nabodování nožiček přímo na baterii, ale taky to někdo určitě dělá. V mých domácích podmínkách to ale nehrozí. Určitě jsem nechtěl baterii zahřívat a pájet na ni ty nožky. Může zahřátím "bouchnout"!!!, nebo bych přehřátím zbytečně snížoval kapacitu.
Dávám pár fotek. Není to prosím žádný natvrdo doporučený postup. Jak se říká, kdo nechce, nemusí. Na poprvé jsem spíš hledal cestu, jak na to.
Zvažuji koupi jednoho "opravdu funkčního čidla" navíc pro okamžitou výměnu, ať nemusím dvakrát shazovat a platit kolo. Samozřejmě můžu koupit origo za 1500 - 2000,- nebo výše doporučený Schrader za cca 1000,- nebo laborovat z Číny. To ještě nevím.
Odpovím si sám na svůj dotaz. Ano, lze vyměnit baterii v senzoru tlaku, co má Insa B. Aspoň v tomto typu Ano. Senzor je k ventilku přišroubován.
Ventilek samotný se vyndávat "nemusí". Senzor se dá velmi jednoduše " rozkrojit lámacím nožem. Opatrně, pozor na poškození elektroniky uvnitř a ať neztratíte takové malé těsnění kolem dírky, která je nad senzorem. Vyměnil jsem baterii CR 2032 a slepil na první zkoušku dvousložkovým epoxidem. Jede už měsíc bez problémů. Na fotce je omylem destrukčně rozdělaný původní obal, příště už to bude brnkačka. Použil jsem obal z čínského čidla, které mi nechtělo fungovat, viz příspěvek výše. Nesehnal jsem ve svém okolí baterii se stejným typem nožiček, proto jsem přizpůsobil jiný typ. Ale sehnat to určitě jde. Ani jsem neřešil nabodování nožiček přímo na baterii, ale taky to někdo určitě dělá. V mých domácích podmínkách to ale nehrozí. Určitě jsem nechtěl baterii zahřívat a pájet na ni ty nožky. Může zahřátím "bouchnout"!!!, nebo bych přehřátím zbytečně snížoval kapacitu.
Dávám pár fotek. Není to prosím žádný natvrdo doporučený postup. Jak se říká, kdo nechce, nemusí. Na poprvé jsem spíš hledal cestu, jak na to.
Zvažuji koupi jednoho "opravdu funkčního čidla" navíc pro okamžitou výměnu, ať nemusím dvakrát shazovat a platit kolo. Samozřejmě můžu koupit origo za 1500 - 2000,- nebo výše doporučený Schrader za cca 1000,- nebo laborovat z Číny. To ještě nevím.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW