Adaptivní tempomat + čtení značek
Moderátor: Moderátoři
Adaptivní tempomat + čtení značek
Zdravím,
na ofiko stánkách Oplu je v návodu Opel Insignia MY19 toto, strana 225:
Inteligentní adaptivní tempomat
Tato funkce je vylepšenou verzí adaptivního tempomatu. Pokud řidič zapomene přizpůsobit nastavenou rychlost, automaticky aktualizuje nastavenou rychlost na nejnovější detekovanou nejvyšší povolená rychlost. Tato funkce je určena
k použití především mimo města nebo obce. Používá informace poskytované asistentem dopravního značení 3 249.
V mém tištěném návodu toto chybí a zřejmě i nefunguje, nebo jsem si nevšiml, že by mi to po přečtení 50 nabídlo změnu tempomatu na 50km.
Narazil jste na to někdo?
Pavel
na ofiko stánkách Oplu je v návodu Opel Insignia MY19 toto, strana 225:
Inteligentní adaptivní tempomat
Tato funkce je vylepšenou verzí adaptivního tempomatu. Pokud řidič zapomene přizpůsobit nastavenou rychlost, automaticky aktualizuje nastavenou rychlost na nejnovější detekovanou nejvyšší povolená rychlost. Tato funkce je určena
k použití především mimo města nebo obce. Používá informace poskytované asistentem dopravního značení 3 249.
V mém tištěném návodu toto chybí a zřejmě i nefunguje, nebo jsem si nevšiml, že by mi to po přečtení 50 nabídlo změnu tempomatu na 50km.
Narazil jste na to někdo?
Pavel
Insignia 1.5 GS MY20
- Reklama
Re: Adaptivní tempomat + čtení značek
zatím bez odpovědi, otázka tedy zní, funguje to někomu? Grandland a Crossland to má a tam to frčí. Hledám, ale nikde jsem k tomuto tématu u Insignie nic nenašel.
díky za odpověď
díky za odpověď
Insignia 1.5 GS MY20
Re: Adaptivní tempomat + čtení značek
ty brďo, to tady není nikdo kdo má Insignii B? že bych byl na jiném fóru?
Insignia 1.5 GS MY20
Re: Adaptivní tempomat + čtení značek
Zdravím,
Taky řeším problém, že mi to nefunguje... Ve výbabě bych ho mít měl. Říkal jsem si ale, jestli to není tím, že mám manuál.
Taky řeším problém, že mi to nefunguje... Ve výbabě bych ho mít měl. Říkal jsem si ale, jestli to není tím, že mám manuál.
Re: Adaptivní tempomat + čtení značek
Ja mam aj kameru na citanie znaciek aj adaptivny tempomat s AT. Nastastie mi rychlost auta automaticky neprisposobuje maximalnej rychlosti podla znacnej.
Ta funkcia mozno bude fungovat az vo faceliftovanej insignii, ktora uz ma asi infotainment od PSA.
Ta funkcia mozno bude fungovat az vo faceliftovanej insignii, ktora uz ma asi infotainment od PSA.
Insignia B CountryTourer 2019 1,6 147kW AT6
Re: Adaptivní tempomat + čtení značek
chlapci, už ste videli - v Prahe je to na niekoľkých miestach - že sú napríklad zúžené pruhy alebo zatvorená odbočka alebo preložená odbočka kvôli stavbe novej cesty a je tam značka s preškrtnutým GPS ? divil som sa že čo je to za blbosť. Vysvetlil mi kolega, že niekoľko kamionov už zabočilo do bariéry pretože išli podľa GPS a nie podľa skutočnosti.
viem že IQ európanov pomaly klesá a tak EU robí všetko preto, aby sme sa tu nepozabíjali a nesušili naše mačky v mikrovlnkách. Automatickú prevodovku vymyslel starý Henry Ford aby dokázal predať auto aj vidlákom, ktorí by nikdy nedokázali pochopiť čo to je spojka. Pokiaľ sa niekto túži voziť bez toho aby musel stláčať plyn, brzdu, spojku a točiť volantom, vrele doporučujem namiesto blbostí používať to, čo tu už máme 100 rokov a overené - autobusovú dopravu! A ešte si môžete dať v pohode kafíčko, pospať, prečítať novinky a byť navyše eko.
viem že IQ európanov pomaly klesá a tak EU robí všetko preto, aby sme sa tu nepozabíjali a nesušili naše mačky v mikrovlnkách. Automatickú prevodovku vymyslel starý Henry Ford aby dokázal predať auto aj vidlákom, ktorí by nikdy nedokázali pochopiť čo to je spojka. Pokiaľ sa niekto túži voziť bez toho aby musel stláčať plyn, brzdu, spojku a točiť volantom, vrele doporučujem namiesto blbostí používať to, čo tu už máme 100 rokov a overené - autobusovú dopravu! A ešte si môžete dať v pohode kafíčko, pospať, prečítať novinky a byť navyše eko.
Re: Adaptivní tempomat + čtení značek
Mačkat spojku mělo smysl, když byly 3 či 4 stupňové automatické převodovky. Dnešní 8 či 9stupňové automaty jsou dalece nadřazené 6stupňovým manuálům A nejen pohodlím, ale i výkonem, tichem při 180km/h na dálnici.
Nakonec, ve Ferrari člověk manuál nenajde
Poslední auta s manuálem byla vyrobena v roce 2012, a našla si jen 3 zákazníky.
A rozhodně se nedá říci, že by by Ferrari nebylo "fun-to-drive".
Mačkat spojku je stupidní nudný proces, na kterém není nic zábavného, zvládne to cvičená opička či člověk s IQ 80+.
Je to historie.
Ta dělící hranice nejde mezi manuálem a automatem, ale mezi skvělým automatem (ten je vždy nadřazen), manuálem (tam není co zlepšovat), a mizerným automatem.
Nakonec, ve Ferrari člověk manuál nenajde
Poslední auta s manuálem byla vyrobena v roce 2012, a našla si jen 3 zákazníky.
A rozhodně se nedá říci, že by by Ferrari nebylo "fun-to-drive".
Mačkat spojku je stupidní nudný proces, na kterém není nic zábavného, zvládne to cvičená opička či člověk s IQ 80+.
Je to historie.
Ta dělící hranice nejde mezi manuálem a automatem, ale mezi skvělým automatem (ten je vždy nadřazen), manuálem (tam není co zlepšovat), a mizerným automatem.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Adaptivní tempomat + čtení značek
Insignia B je moje prvé auto s automatom. Dlho som sa automatu bránil, ale... na pravidelné cestovanie, posúvanie sa v zápchach, jazdu v kolóne a adaptibilnym tempomatom je to paradne riesenie. Ked potrebujem podradit, tak pouzijem padla pod volantom.
A znovu by som manual asi nechcel.
Ale urcite by som nechcel, aby ma auto limitovalo kolko mozem a nemozem ist... tak ako to je planovane v novych autach podla EU.
A znovu by som manual asi nechcel.
Ale urcite by som nechcel, aby ma auto limitovalo kolko mozem a nemozem ist... tak ako to je planovane v novych autach podla EU.
Insignia B CountryTourer 2019 1,6 147kW AT6
Re: Adaptivní tempomat + čtení značek
volfík, správne si napísal - hranica je medzi dobrým automatom, manuálom, blbým automatom a štvrtá skupina je DSG.
Vo Ferrari som nesedel, neviem porovnať, ale dobrý automat s ktorým som to mal možnosť vyskúšať viackrát bol napríklad v M3 - ono to nebol až tak klasický automat ale mechanizovaná prevodovka. Podraďuje napríklad sám s medziplynom. Ale zase nepotrebuje toľko radiť, pretože atmosféra 4L so 420k a neviem akým krútiacim moment zrýchľuje skoro rovnako a skutočne dostatočne na to aby si mal presedenú sedačku po hodine jazdy pri 800 aj pri 8000 ot/m A to ešte nastavenie komfort, šport a race čo u tej lacnejšej 1.5T Insignie chýba.
Za mňa by mohlo byť a spotreba nebola príliš väčšia než u mojej 1.6T Insignie.
Vo Ferrari som nesedel, neviem porovnať, ale dobrý automat s ktorým som to mal možnosť vyskúšať viackrát bol napríklad v M3 - ono to nebol až tak klasický automat ale mechanizovaná prevodovka. Podraďuje napríklad sám s medziplynom. Ale zase nepotrebuje toľko radiť, pretože atmosféra 4L so 420k a neviem akým krútiacim moment zrýchľuje skoro rovnako a skutočne dostatočne na to aby si mal presedenú sedačku po hodine jazdy pri 800 aj pri 8000 ot/m A to ešte nastavenie komfort, šport a race čo u tej lacnejšej 1.5T Insignie chýba.
Za mňa by mohlo byť a spotreba nebola príliš väčšia než u mojej 1.6T Insignie.