R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Včera jsem dával Astru do servisu na opravu předního nárazníku a jelikož jsem měl chvíli čas čel jsem si prohlédnout nová auta.
Zastavil jsem se cíleně u Grandlanda, trochu jej omrkl, posadil se dovnitř atd. Paní prodávající v autosalonu mi nabídla, jestli bych se nechtěl i svést. Venku mají 1,2 tak jsem toho využil. Projížďka byla krátká, cca do 5 km kolem autosalonu, ale musím říci, že i z tak krátké jízdy mi auto okamžitě padlo do ruky a jeho rozměry mi nikterak nedělali potíže. Místa je v něm o poznání více než v Astře, celkově pro mě interiér velmi pozitivní. Trochu jsem se chtěl zaposlouchat do toho 3 válcového motoru, tak kousek jízdy bez rádia, ale jediné takové divné zavrčení bylo, když jsem trochu více akceleroval, ale jinak projev motoru v interiéru téměř neslyšitelný a to co je slyšet, tak docela OK. Ze studeným motorem jsem nechtěl nikterak hazardovat, i když mě paní prodávající nabádala, že mám zkusit a klidně ostřeji akcelerovat, ale nedalo mi to abych ten studený motor nějak vytáčel a týral. Poslechl jsem si zvuk motoru i z venku, ale díky okolnímu provozu byl téměř neslyšitelný. No musím říci, že je to opravdu velký adept na mé další auto.
A teď zpátky na stromy, pro opravenou Astru si jdu v úterý, už aby to bylo.
Zastavil jsem se cíleně u Grandlanda, trochu jej omrkl, posadil se dovnitř atd. Paní prodávající v autosalonu mi nabídla, jestli bych se nechtěl i svést. Venku mají 1,2 tak jsem toho využil. Projížďka byla krátká, cca do 5 km kolem autosalonu, ale musím říci, že i z tak krátké jízdy mi auto okamžitě padlo do ruky a jeho rozměry mi nikterak nedělali potíže. Místa je v něm o poznání více než v Astře, celkově pro mě interiér velmi pozitivní. Trochu jsem se chtěl zaposlouchat do toho 3 válcového motoru, tak kousek jízdy bez rádia, ale jediné takové divné zavrčení bylo, když jsem trochu více akceleroval, ale jinak projev motoru v interiéru téměř neslyšitelný a to co je slyšet, tak docela OK. Ze studeným motorem jsem nechtěl nikterak hazardovat, i když mě paní prodávající nabádala, že mám zkusit a klidně ostřeji akcelerovat, ale nedalo mi to abych ten studený motor nějak vytáčel a týral. Poslechl jsem si zvuk motoru i z venku, ale díky okolnímu provozu byl téměř neslyšitelný. No musím říci, že je to opravdu velký adept na mé další auto.
A teď zpátky na stromy, pro opravenou Astru si jdu v úterý, už aby to bylo.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tak to jsem rád, že mám stejné postřehy. Motor jde slyšet až opravdu ve vysokých otářkách a Grandland X má skvěle odhlučnění interiér od motoru. Prvních pár km mi připadalo, že nejde o 3 válec, žádny takový projev, ale až při otáčkách nad 3 000, se to vše projevilo. Za naší rodinu palec nahoru, taky se nám líbí.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tiež sa mi Grandland X páči, ale odrádza ma malý 1,2 l motor. Neverím trendu znižovania objemu.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Na počítadle km mi naběhlo takové divné číslo
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Jak jsem psal před nedávnem, měl jsem poškozený přední nárazník, po hledání opraváře jsem nakonec zvolil servis OPEL Mikona Zlín. Minulou středu jsem auto zavezl do servisu, v pátek volali, že je hotovo. Auto jsem však vyzvedával až dnes.
Servisní technik mi auto přistavil, ukázal opravená místa, zda jsem s tím spokojen, vše se snažil říci bez omáčky. Podle mého se jim oprava povedla a barvu, tu nalakovali naprosto stejnou jako zbytek auta. Žádné informace, že by se snad měla nějak lišit protože je to plast a zbytek kov a že to bude jiný odstín. Barva je přesná. A to oceňuji. Fakt se jim to povedlo. No a cena? Ta se jim povedla taky. Celkem 7267 Kč což při dnešním kurzu € je cca 265€. Musím potvrdit, že jsem mile potěšen.
Tak kdyby jste někdy potřebovali, doporučuji servis Opel Mikona Zlín. Moje čerstvá zkušenost je pozitivní.
Servisní technik mi auto přistavil, ukázal opravená místa, zda jsem s tím spokojen, vše se snažil říci bez omáčky. Podle mého se jim oprava povedla a barvu, tu nalakovali naprosto stejnou jako zbytek auta. Žádné informace, že by se snad měla nějak lišit protože je to plast a zbytek kov a že to bude jiný odstín. Barva je přesná. A to oceňuji. Fakt se jim to povedlo. No a cena? Ta se jim povedla taky. Celkem 7267 Kč což při dnešním kurzu € je cca 265€. Musím potvrdit, že jsem mile potěšen.
Tak kdyby jste někdy potřebovali, doporučuji servis Opel Mikona Zlín. Moje čerstvá zkušenost je pozitivní.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Včera, 13.6.2020 uběhlo 5 let s Astrou. A shodou okolností i na tachometru přesně 90 000 km.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tak to jeste nemas ani zajety. Ja mam 15 let a 220t na tacho
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Skoro ako aj moja Astra H.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Dnes jsem v práci "vyfasoval" nového Forda Focuse 1.0 turbo 96kW.
Takže na Astře od současné doby budou km přibývat podstatně pomaleji než doposud. Je tam přesně 90 tisíc za 5 let, ono to přesně vychází na 18 tisíc ročně, je to dáno tím ježděním poslední 2 roky do vzdálené práce. Takže teď bude v záběhu služební Ford, dělá mi to cca 25 tisíc km ročně s Fordem a mnohem, mnohem méně s Astrou.
No zatím jsem s Fordem ujel prvních 30 km, výbava je trochu slabší než mám na Astře. Až budu mít více najeto můžu poreferovat. Ovšem první dojem - podstatně více místa uvnitř kabiny než v Astře J.
Takže na Astře od současné doby budou km přibývat podstatně pomaleji než doposud. Je tam přesně 90 tisíc za 5 let, ono to přesně vychází na 18 tisíc ročně, je to dáno tím ježděním poslední 2 roky do vzdálené práce. Takže teď bude v záběhu služební Ford, dělá mi to cca 25 tisíc km ročně s Fordem a mnohem, mnohem méně s Astrou.
No zatím jsem s Fordem ujel prvních 30 km, výbava je trochu slabší než mám na Astře. Až budu mít více najeto můžu poreferovat. Ovšem první dojem - podstatně více místa uvnitř kabiny než v Astře J.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
No jjeee 3 šálky a k tomu šicí stroj . No hod mě bude zajímat, jak se to bude chovat, tak to bude mít 100 - 150 000km. Neumím si to představit, 4 lidi a něco v kufru, to musí ten motor bolet. Aby tento motor vydržel co nejvíce, doporučuje se tankovat více oktanový benzín. Tak ať slouží a už se těším na info.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.