trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
Tak musis hladat 1.6T alebo 1.0T
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
Ahoj, mám auto ze srpna 2017 1.4T 92 kW a párkrát do roka mi to znatelně zaškube. Prostě se zapomenu a třeba při 2200 ot. přidám více plynu. Určitě je to lepší než u těch dřívějších motorů, ale neřekl bych, ze problém zcela ustal. Po mé zkušenosti bych do motoru 1.4T znovu nešel. Je sice tichý, kultivovaný, docela táhne i spotřeba je celkem dobrá, ale prostě nevěřím, že vydrží fungovat dlouho bez problémů. Toť má zkušenost s timto motorem.
Re: trhnutie pri akceleracii
Ešte raz dakujem všetkým za odpovede, síce to pochovalo moje nádeje na 1.4, 92 resp. 110kw, ale taký je život . Tú 1.6 benzín by som bral ale na SK som ju nešiel a zo zahraničia si netrúfam. Ak má niekto typ na veselý benzínový motor aspoň 90kW +, sem s ním.
Re: trhnutie pri akceleracii
Pořiď si 1.4 v kombinaci s AT a máš po problému
XCEED GTline 1.5T-GDI DCT MY2023
prodáno: ASTRA 1.4 110kW AT MY2018
prodáno: ASTRA 1.4 110kW AT MY2018
Re: trhnutie pri akceleracii
...Viem o jednej 1.6T 147kW na predaj (SK). V pripadne zaujmu poskytnem dalsie info...
1.6T, 147kW, Innovation+Inovace = ziadne zbytocne kraviny (...iba Start/Stop...)
Re: trhnutie pri akceleracii
Já si ale stejně myslím, že je to blbou nohou a palivem. Mám vyrobenou Astru 12/2016 a se stejným motorem. Problémy byly jen na začátku cca do 10 tis km, kdy mi to občas zacukalo. Ještě než přišel nový olej, SW a obecně informace co těmto motorům nesvědčí, jsem začal tankovat Vervu 100 a i jiné tyhle "více" oktanové aditivované paliva. Když byla nouze tak 95 ale jen aditivovanou. Potom co jezdím téměř na 98 oct, občas to protáhnu ve vyšších otáčkách a na delší trase. Jsem tento jev již nikdy nezaznamenal. Snažím se, když potřebuji výkon dostat někam na 3tis. Ale není problém ani když ho chci okolo 2200 ot. - motor se sebere bez trhání.
Nechci se nikoho dotknout, ale podle mě ta auta jsou ve stavu a v problémech, podle toho, jak se k tomu lidi chovaj. Kdo tankuje 95 kdekoliv podle ceny, přejíždí olej přes 15 tis, jezdí krátké městské trasy a podtáčí motor, tak má tyhle potíže. Čím víc ho trápí a kombinuje tyto zmíněné faktory, tím hůř na tom motor postupně bude. Jinak se ten motor zdá být spolehlivý. Mám téměř 70 tis a skoro 4 roky a auto je pocitově pořád jak nové. Za mě spokojenost. Plánuji si ho ještě pár let ponechat. Mimochodem. Stejný problém mají všechny přímovstřiky a potažmo i diesel, kde se přejíždí oleje - tam sice není LPSI ale sypou se jiný vychytávky. Všechno tohle je dost o lidech a jejich spotřebním (uživatelském) přístupu k věcem.
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
Re: trhnutie pri akceleracii
Presne tak,ja poznam astry 3 rok 2016 ,2017,2019 vratne mojej 2019 nikomu nikdy astra netrhala.Je pravdou ze kazda jedna chodi na vervu 95 alebo BP 95 ale tiez sem tam 98 najme v zime vsetko na polsky benzin..Olej dava kazdy ten ktory odporuca opel,rovnako vsetky su servisovane opel Polsko.Astru mozem len doporucit ale do jazdenej by som nesiel.Rovnako som sa pytal asi dvoch v servise ci s tym nemaju problem ked som bol na servis,ze nie.Ten problem tu jednoducho bol v tych prvych je ale odstraneny.Podla mojho nazoru su klucove prve 5.tisic km,Ja vzdy varvim aky sofer take auto.. Do novej astry by som siel znova zatial maximalna spokojnost,dufam ze tak ostane.. Otazka znie preco niekomu trha niekomu nie..a hned trhanie nemusi vzdy znamenat ten isty problem..Mike píše: ↑29 črc 2020, 22:24Já si ale stejně myslím, že je to blbou nohou a palivem. Mám vyrobenou Astru 12/2016 a se stejným motorem. Problémy byly jen na začátku cca do 10 tis km, kdy mi to občas zacukalo. Ještě než přišel nový olej, SW a obecně informace co těmto motorům nesvědčí, jsem začal tankovat Vervu 100 a i jiné tyhle "více" oktanové aditivované paliva. Když byla nouze tak 95 ale jen aditivovanou. Potom co jezdím téměř na 98 oct, občas to protáhnu ve vyšších otáčkách a na delší trase. Jsem tento jev již nikdy nezaznamenal. Snažím se, když potřebuji výkon dostat někam na 3tis. Ale není problém ani když ho chci okolo 2200 ot. - motor se sebere bez trhání.
Nechci se nikoho dotknout, ale podle mě ta auta jsou ve stavu a v problémech, podle toho, jak se k tomu lidi chovaj. Kdo tankuje 95 kdekoliv podle ceny, přejíždí olej přes 15 tis, jezdí krátké městské trasy a podtáčí motor, tak má tyhle potíže. Čím víc ho trápí a kombinuje tyto zmíněné faktory, tím hůř na tom motor postupně bude. Jinak se ten motor zdá být spolehlivý. Mám téměř 70 tis a skoro 4 roky a auto je pocitově pořád jak nové. Za mě spokojenost. Plánuji si ho ještě pár let ponechat. Mimochodem. Stejný problém mají všechny přímovstřiky a potažmo i diesel, kde se přejíždí oleje - tam sice není LPSI ale sypou se jiný vychytávky. Všechno tohle je dost o lidech a jejich spotřebním (uživatelském) přístupu k věcem.
Re: trhnutie pri akceleracii
Do eshopu jsem přidal orig. aditivum 95599923 včetně všech potřebných informací k aplikaci https://www.doopla.cz/dily/aditivum-ope ... -6139.html
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: trhnutie pri akceleracii
Ahoj, moje zkušenost s Astrou 1,4 92kW z druhé půle roku 2017 je taková, že přímovstřik nemá absolutně lineární záběr, jako měli starší motory s nepřímým vstřikem. Mám možnost porovnávat s FIAT motory FIRE 1.2 16V a 1.4 16V. Drobounké nepravidelnosti při plném plynu a akceleraci u Astry znatelné jsou. S tím ale nemám problém. Zatím se mi stalo asi dvakrát, že motor trhal a netahal, zrovna, když to bylo hodně potřeba. A to zásadně na dálnici, na konci omezení rychlosti, když jsem se chtěl rozjet bez podřazení, jen razantním přidáním plynu. Spíš než LSPI bych to kladl za vinu EGR systému (ventil tam není, ale nějaké otevírání sacích ventilů v době výfuku ano). Pokud se motor takhle "přiotráví" CO a CO2 v tunelu, nebo zůžení a pak mu dám plný knedlík, tak se vstříkne příliš paliva do válců, kde je málo O2. Dojde k mžikovému přechlastání, něco, jako když se u staré Škodovky vytáhl sytič při teplém motoru a motor přestane táhnout. Řešením je podřadit a vytočit motor do otáček, turbo ho vyvětrá a daný jev zmizí.
Tím nechci říct, že je ten motor špatný, do Astry ideál, jen se člověk musí některým věcem vyvarovat.
Tím nechci říct, že je ten motor špatný, do Astry ideál, jen se člověk musí některým věcem vyvarovat.
Re: trhnutie pri akceleracii
Podělím se s vámi s jednou zkušeností. Od počátku jsem se trápil jemným trháním při akceleraci, která nevymizela doteď. Celé roky jsem chodil do autorizovaných servisů OPEL a platil nehorázné částky. Letos jsem poprvé zašel do obyčejného servisu (garáž) a tam mě servisák upozornil, že dle servisní knížky nebyl nikdy měněn vzduchový filtr a jestli ho chci vyměnit. Souhlasil jsem a po výměně mě zavolal a ukázal mi ho. Hrůza, jak byl zanesený. Byl skoro o 1kg těžší než stejný nový filtr. Proč toto píšu? Po výměně jsem najel asi 2000km a se škubáním je úplný konec a také spotřeba klesla o 0,6l/100km.
Takže, zkontrolujte si zápisy v servisních knížkách a nebo filtr vyměňte preventivně.
Takže, zkontrolujte si zápisy v servisních knížkách a nebo filtr vyměňte preventivně.
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0