Dálkové odemikání.
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: Dálkové odemikání.
Nemusíš rozoberať polku auta, stačí dať preč bočný kryt stredového tunelu pri nohách spolujazdca a tam nájdeš ten modul - je pripevnený jednou skrutkou. Tu je video ako dezinfikovať klímu u Astry J https://www.youtube.com/watch?v=OFZ5_6ivzac a od 1:45 je tam aj postup ako sa dostaneš k tomu modulu. Možnože bude "len" - ako hovoríš chyba v tom BCM module, môže byť zatečený - stáva sa to, prípadne skús ešte podotláčať konektory do modulu.
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
- Reklama
Re: Dálkové odemikání.
Odpojením baterie se provádí tzv. "reset". Tímto způsobem se dost závad v elektronice odstraní, když dojde k zablokování elektroniky.
Elektronika (paměť) může být bez napájení akubaterie třeba rok. Pozor, elektroniku (paměť) může ale poškodit pozvolné samovolné
vybíjení baterie až do úplného vybití. Proto je vhodnější při dlouhodobém odstavení vozidla baterii odpojit. Tabulka nabití baterie.
Stav nabití Napětí v klidu [V]
100% 12.54 - 12.70
75% 12,40 - 12,54
50% 12,24 - 12,40
25% 11,88 - 12,18
0% < 11,88
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 19 črc 2020, 18:52
Re: Dálkové odemikání.
Děkuji za reakci,
baterku jsem odpojil cca na 30 min a nepomohlo to. Zřejmě tam bude nějaký hlubší problém.
Mluvil jsem s mechanikem co dělá oply a ten říkal že to vypadá na řídící modul kabiny. Buď tam zateklo a nebo od klimatizace. Modul je prý někde pod topením, ale nevím kde.
baterku jsem odpojil cca na 30 min a nepomohlo to. Zřejmě tam bude nějaký hlubší problém.
Mluvil jsem s mechanikem co dělá oply a ten říkal že to vypadá na řídící modul kabiny. Buď tam zateklo a nebo od klimatizace. Modul je prý někde pod topením, ale nevím kde.
Re: Dálkové odemikání.
Vlasto, veď som Ti do príspevku dal odkaz na jedno video, v ktorom máš názorne ukázané, že kde sa ten modul nachádza a aj jeho demontáž. Demontáž, resp. vybratie modulu je otázkou 5. minút - bez veľkého rozoberania kde čoho v interiéri, len je potrebné pred vybratím modulu odpojiť akumulátor (pre istotu).
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 19 črc 2020, 18:52
Re: Dálkové odemikání.
JJ. já na to přišel až po té co jsem ti odepsal. DÍÍÍÍK.
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 19 črc 2020, 18:52
Re: Dálkové odemikání.
Ahoj opláci,
hlásím opraveno. Byla to chyba řídící jednotky kabiny. Ůdajně do jednotky zatekla voda, tak jí museli opravit ( přeletovat).Oprava mě vyšla na 3050 Kč tak že to nic levného není.
Přemýšlím jak jednotku zabezpečit aby se to ne opakovalo, nemá někdo nějakou radu?
hlásím opraveno. Byla to chyba řídící jednotky kabiny. Ůdajně do jednotky zatekla voda, tak jí museli opravit ( přeletovat).Oprava mě vyšla na 3050 Kč tak že to nic levného není.
Přemýšlím jak jednotku zabezpečit aby se to ne opakovalo, nemá někdo nějakou radu?
Re: Dálkové odemikání.
Pozri si tieto odkazy a nájdeš tam odpoveď na svoju otázku a aj riešenie problému: https://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f= ... =zatekanie, https://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=10&t=526, http://astraclub.ru/threads/52638-%D0%9 ... 0%BD/page9,
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 19 črc 2020, 18:52
sytič.
Ahoj kolegové,
mám další problém. Už párkrát jsem spozoroval že se spouští ventilátor chladiče když auto ještě není ohřáté ani z poloviny. Navíc dnes se mi pří teplotě cca 50 stupňů nevypl sytič.
Nevíte někdo co to může být? jestli nějaké čidlo?
Už mě to docela štve ty věčné problémy s elektrikou, takové problémy jsem u žádného auta ještě neměl a to jsem jich už pár vystřídal.
mám další problém. Už párkrát jsem spozoroval že se spouští ventilátor chladiče když auto ještě není ohřáté ani z poloviny. Navíc dnes se mi pří teplotě cca 50 stupňů nevypl sytič.
Nevíte někdo co to může být? jestli nějaké čidlo?
Už mě to docela štve ty věčné problémy s elektrikou, takové problémy jsem u žádného auta ještě neměl a to jsem jich už pár vystřídal.
Re: Dálkové odemikání.
Môže to byť čidlo chladiacej kvapaliny na termostate, ale najlepšie by bolo to napojiť na diagnostiku (možno by stačil aj Opcom alebo len OBD na vyčítanie chýb v pamäti) a z výsledkov diagnostiky to potom riešiť. Keby si mal zážihovu 1.6-ku, tak by to mohlo byť aj vyhrievanie termostatu, dízlak neviem či to má.
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
Re: sytič.
Ventilátor chladiče je spínán od snímače teploty chladící kapaliny umístněném na chladiči. Ventilátor může také sepnout i při nižší teplotě chladící kapalony, pokud se zapne klimatizace a po sepnutí kompresoru se zvýší tlak v okruhu klimatizace. Snímač teploty chladící kapaliny pro ovládání ECU (řídící jednotky motoru) je umístněn u termostatu. Sytič je ovládán přednastavenou mapou naprogramovanou v ECU pro hrubou regulaci motoru po startu. Sytič se nevypíná najednou, ale podle signálu z ECU postupně snižuje volnoběžné otáčky, až do uzavření regulační smyčky (obvodu) jemné regulace, která je pak již řízená Lamdba sondou. Uzavření jemné regulační smyčky je po vyhodnocení signálu z ECU přibližně okolo teploty 40 - 50°C.vlastanemecek píše: ↑28 srp 2020, 09:13 Ahoj kolegové, mám další problém. Už párkrát jsem spozoroval že se spouští ventilátor chladiče když auto ještě není ohřáté ani z poloviny. Navíc dnes se mi pří teplotě cca 50 stupňů nevypl sytič. Nevíte někdo co to může být? jestli nějaké čidlo?. Už mě to docela štve ty věčné problémy s elektrikou, takové problémy jsem u žádného auta ještě neměl a to jsem jich už pár vystřídal.