Načipovanie motora
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Načipovanie motora
Hi Arne,
could you recommend a good oil for petrol Insignia GSi (2.0T)?
Would this one be safe to use?
https://www.millersoils-shop.co.uk/cfs- ... engine-oil
Original recommendation is 5W30 Dexos 1 Gen 2, with LSPI protection.
------------
Hi !
GM spend millions of $$$ to get rid of the LSPI problem that kills engines !
So I would not recommend any other oil then the Opel one ! No Joke !
Mit freundlichen Grüßen
Dipl. Ing. Arno Schindler
EDS Fahrzeugtechnik GmbH
------------
Neslyšel jsem, že by 2.0T trpělo LSPI, ale uvažoval jsem o Millers a už asi nebudu
Pokud teda ne zrovna Opel olej, tak zachovám Dexos 1 Gen 2 normu.
Arne z EDS toho o Opelech ví dost.
could you recommend a good oil for petrol Insignia GSi (2.0T)?
Would this one be safe to use?
https://www.millersoils-shop.co.uk/cfs- ... engine-oil
Original recommendation is 5W30 Dexos 1 Gen 2, with LSPI protection.
------------
Hi !
GM spend millions of $$$ to get rid of the LSPI problem that kills engines !
So I would not recommend any other oil then the Opel one ! No Joke !
Mit freundlichen Grüßen
Dipl. Ing. Arno Schindler
EDS Fahrzeugtechnik GmbH
------------
Neslyšel jsem, že by 2.0T trpělo LSPI, ale uvažoval jsem o Millers a už asi nebudu
Pokud teda ne zrovna Opel olej, tak zachovám Dexos 1 Gen 2 normu.
Arne z EDS toho o Opelech ví dost.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
- Reklama
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: Načipovanie motora
Ja teda nevim, ale tento problem slysim jen u opelu.. Ja treba neslysel o vw ci skodovce a jinych ze by jim praskaly pisty ci treba problemy s mlacenim a cukanim motoru.zs to lspi muze i konstrukce motoru, software motoru, palivo i slozeni oleje..Colommbo píše:Podle toho, co se kde všude píše, je LSPI obecný problém "moderních" (rozuměj nízkoobsahových a tím pádem foukaných) motorů, nejen oplích. Tedy odhlédneme-li od nejméně poloviční zásluhy obsluhy za volantem. A že by na něj byl zaručeným receptem právě jen olej GM se svými novými normami, se mi nějak nechce věřit...
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: Načipovanie motora
Ten Millers i Liqui moly tu normu samozřejmě plníVolfik píše:Hi Arne,
could you recommend a good oil for petrol Insignia GSi (2.0T)?
Would this one be safe to use?
https://www.millersoils-shop.co.uk/cfs- ... engine-oil
Original recommendation is 5W30 Dexos 1 Gen 2, with LSPI protection.
------------
Hi !
GM spend millions of $$$ to get rid of the LSPI problem that kills engines !
So I would not recommend any other oil then the Opel one ! No Joke !
Mit freundlichen Grüßen
Dipl. Ing. Arno Schindler
EDS Fahrzeugtechnik GmbH
------------
Neslyšel jsem, že by 2.0T trpělo LSPI, ale uvažoval jsem o Millers a už asi nebudu
Pokud teda ne zrovna Opel olej, tak zachovám Dexos 1 Gen 2 normu.
Arne z EDS toho o Opelech ví dost.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Načipovanie motora
Ten odkazovaný Millers ( https://www.millersoils.cz/cfs-5w401) tu normu neplní, to jen tento https://www.millersoils.cz/xf-longlife-lspi-5w30
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Načipovanie motora
VW mal svojho času problémy s praskaním piestov a hlavne s trhaním rozvodov a to už po 30-40t km. Pravdepodobne dôsledkom toho bola investícia do vývoja nového motora 1,5T, ktorý išiel výkonom na jednonotu objemu dole oproti pôvodnej 1,4tsladas opc píše:Ja teda nevim, ale tento problem slysim jen u opelu.. Ja treba neslysel o vw ci skodovce a jinych ze by jim praskaly pisty ci treba problemy s mlacenim a cukanim motoru.
Re: Načipovanie motora
Mattonecz mozes sem pridat aj moj graf. Ja ho sem neviem dat
Astra K ,1.4T 92 kw
Re: Načipovanie motora
kdyby nekoho zajimalo tak EDS ma 20% slevu
https://www.eds-motorsport.de/
https://www.eds-motorsport.de/
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: Načipovanie motora
Čau pánové,
jezdil jsem teď delší dobu mou víkendovkou a před pár dny přesedl opět do Astry a prošlápnul málem podlahu
Tudíž bych rád něco taky udělal s výkonem a čipnul to. Mám 92kW verzi, optimálních by bylo z toho dostat 110kW.
Letmo jsem to tady proletěl, ale mimo EDS nebo pár odkazů z Prahy jsem toho moc nenašel.
Takže moje otázka zní, máte někoho osvědčeného, ke komu je bezpečné na čipnutí jet?
Ideálně v oblasti Moravy nebo v nějakém rozumném dojezdu. Do Prahy až v nouzi, pokud tady okolo nic nebude.
Rád bych se vyhnul různým garážníkům, uvítal bych následné změření na brzdě...
Google něco vyplivne, ale vyrobit si spoustu fejkových recenzí dnes zvládne každý, takže bych raději osobní zkušenosti.
Díky
jezdil jsem teď delší dobu mou víkendovkou a před pár dny přesedl opět do Astry a prošlápnul málem podlahu
Tudíž bych rád něco taky udělal s výkonem a čipnul to. Mám 92kW verzi, optimálních by bylo z toho dostat 110kW.
Letmo jsem to tady proletěl, ale mimo EDS nebo pár odkazů z Prahy jsem toho moc nenašel.
Takže moje otázka zní, máte někoho osvědčeného, ke komu je bezpečné na čipnutí jet?
Ideálně v oblasti Moravy nebo v nějakém rozumném dojezdu. Do Prahy až v nouzi, pokud tady okolo nic nebude.
Rád bych se vyhnul různým garážníkům, uvítal bych následné změření na brzdě...
Google něco vyplivne, ale vyrobit si spoustu fejkových recenzí dnes zvládne každý, takže bych raději osobní zkušenosti.
Díky
Astra K 1,4T 92kW, Innovation
Dodge Challenger R/T V8 5,7 HEMI, 280kW
Dodge Challenger R/T V8 5,7 HEMI, 280kW
Re: Načipovanie motora
Byl jsem ve značkovém servisu Opel a ptal jsem se na verze 92 a 110 kW, technik potvrdil, že se jedná o shodnou techniku. Ptal jsem, se zda není možnost upravit mapu, přirozeně řekl že oni ne, ale že není problém si to nechat někde udělat. Ta samozřejmost se kterou to nadnesl mě překvapila. Z toho usuzuji že kvalitní čip není problém.
To EDS co má Mattone je zajímavé, nicméně mě neláká možnost to měnit a upravovat a cenově to pak není až tak výhodné. Takže do toho bych asi nešel.
Hledal jsem alternativu. Je hodně známých v firem, už tu byly ve vláknu zmíněné. Většinou se nabízí čip pro 92 verzi na 110 kW a 132 kW jako maximální.
Tady z toho vlákna jsem pochopil, že obojí jsou pro občasné využití výkonu bezpečné varianty, pro 110 je navíc motor a zbytek auta dimenzovaný.
Nejvíc mě zaujala nabidka od PowerTec, i tím že dělají měření na brzdě, navíc 118 kW mi přijde celkem tovární hodnota, protože většinou je tam o pár kW víc než udává výrobce. Četl jsem nějaké recenze nespokojených zákazníků, ale spíše na styl komunikace a to že zákazník měl střep který nešel čipnout a oni mu to nerozmluvili, na kvalitu práce stížnost nebyla. S komunikací z mojí zkušenosti bývá problém na obou stranách, takže to nemusí být objektivní.
Takže za mě tahle varianta:
https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... turbo-92kw
Otázka co si o tom myslíte a máte to někdo?
Taky by mě zajímalo, zda @mattone jezdí trvale na 132 nebo tu fixnutou 110 kW verzi, přeci jen je nějaký rok za námi a můžou být dlouhodobější zkušenosti.
To EDS co má Mattone je zajímavé, nicméně mě neláká možnost to měnit a upravovat a cenově to pak není až tak výhodné. Takže do toho bych asi nešel.
Hledal jsem alternativu. Je hodně známých v firem, už tu byly ve vláknu zmíněné. Většinou se nabízí čip pro 92 verzi na 110 kW a 132 kW jako maximální.
Tady z toho vlákna jsem pochopil, že obojí jsou pro občasné využití výkonu bezpečné varianty, pro 110 je navíc motor a zbytek auta dimenzovaný.
Nejvíc mě zaujala nabidka od PowerTec, i tím že dělají měření na brzdě, navíc 118 kW mi přijde celkem tovární hodnota, protože většinou je tam o pár kW víc než udává výrobce. Četl jsem nějaké recenze nespokojených zákazníků, ale spíše na styl komunikace a to že zákazník měl střep který nešel čipnout a oni mu to nerozmluvili, na kvalitu práce stížnost nebyla. S komunikací z mojí zkušenosti bývá problém na obou stranách, takže to nemusí být objektivní.
Takže za mě tahle varianta:
https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... turbo-92kw
Otázka co si o tom myslíte a máte to někdo?
Taky by mě zajímalo, zda @mattone jezdí trvale na 132 nebo tu fixnutou 110 kW verzi, přeci jen je nějaký rok za námi a můžou být dlouhodobější zkušenosti.
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
Re: Načipovanie motora
Dokázal bych ten silnější tovární software určitě naportovat... Výbavu ke stažení i flashnutí i k editaci na to mám.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T Exclusive, Glory Red - prodána