Zdravím Vás,
objevila se zajímavá nabídka na pěkný liftback ve fullu - https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel ... oFrom=list
VIN: W0VZT6EG1J1076982
Byl jsem nadšený z Matrix světel, ale potom jsem zde na foru prošel topic ohledně AFL problému a začínám dávat zpátečku - https://www.opel-forum.cz/viewtopic.ph ... 833#p56833 //Ghofig mě opravil, že jde o Astru jsem si nevšiml. Že by to měla Insi oproti Astře vyřešené? No jdu hledat znovu..
Olej měněny 3x v dlouhém intervalu, pokaždé jiná viskozita. V převodovce pravděpodobně neměněn. Servis nic moc.
https://ibb.co/Rg2DkmV
https://ibb.co/P9D7s3T
https://ibb.co/TgYLHSz
Potřeboval bych na tom natočit 120k, aniž bych tam musel dělat velké generálky (DPF, převodovku apod.).
Dík za nazor.
Opel Insignia B - 2.0 CDTI 125kw - AT - MATRIX - innovation
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Insignia B - 2.0 CDTI 125kw - AT - MATRIX - innovation
Auto je velmi pěkné, ale není mi jasné proč vždy do motoru byl dán jiný olej, protože se tam dává 5W / 30 a nevím proč se rozhodli tam dát 40, ta se tam běžně nedává. Nadále co 5 let, případně 60 000km, je doporučena výměna převodového oleje v převodovce. Tím, že to má přes 100 tis km, tak to mělo být provedeno. Podle nájezdu km bych řekl, že to jezdilo pravděpodobně dlouhé trasy.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Opel Insignia B - 2.0 CDTI 125kw - AT - MATRIX - innovation
Servisově slabý, asi se počítalo s provozem na 3 roky. Roční nájezd fajn, DPF by mohlo být vyregenerované.
I když to míchali jak idioti, tak viskozity jsou všechny normově ok.
V servise používají 5W-30 Dexos II. Vzhledem k ceně bych ho nechal po pár dnech vyměnit na 2x.
O oleji v AT pochybuji, takže také výměna proplachem s použitím 15l oleje.
Pak zřejmě spotřební věci, jako brzdy, do roka rozvody (5let/150k). Podvozek by mohl být ok, zřejmě šlo o dálniční cesty.
4x4 a FlexRide to nemá, takže pár starosti odpadlo.
I když to míchali jak idioti, tak viskozity jsou všechny normově ok.
V servise používají 5W-30 Dexos II. Vzhledem k ceně bych ho nechal po pár dnech vyměnit na 2x.
O oleji v AT pochybuji, takže také výměna proplachem s použitím 15l oleje.
Pak zřejmě spotřební věci, jako brzdy, do roka rozvody (5let/150k). Podvozek by mohl být ok, zřejmě šlo o dálniční cesty.
4x4 a FlexRide to nemá, takže pár starosti odpadlo.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Insignia B - 2.0 CDTI 125kw - AT - MATRIX - innovation
Přesně tak, jak píšeš, rozvody ve 150 000km, pokud si pamatuji dobře, tak v Oplu za to chtěli cca 10 - 12000kč, oléj to je pár korun, ta převodovka to bude dražší (můj odhad cca 8 - 10 000kč. Brzdy to je spotřební věc. Je ale velmi pěkné to uznávám.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Opel Insignia B - 2.0 CDTI 125kw - AT - MATRIX - innovation
Když jsem takto hledal auto pro ženu, kolem 300 až 400 tisíc, nakonec se ukázalo, že naprosto vše dotažené ze zahraničí bylo havarované. A všichni bazarníci nestydaně lhali.
Nakonec jsme koupili nové
Nakonec jsme koupili nové
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Opel Insignia B - 2.0 CDTI 125kw - AT - MATRIX - innovation
Nevím co jsou ALF světlomety. Na Insigniích A byly od 2009 do 2018 AFL otočné xenony s přisvěcováním zákrut pomocí H7, které fungovali velmi dobře od 2011.
Od B-čka jsou světlomety Intellilux LED které na Insigniích fungují co do funkčnosti světlometů velmi dobře. Samozřejmě, že u Astry jsou jiné světlomety jako u Insignie, přesně tak jako jsou jiné světlomety u Octavie, Superbu a Touregu, pouze se o tom nikde moc nepíše.
Intellilux mají dvě slabé místa - mají malý světelný tok, u mokré silnice máš někdy vůbec problém vidět ž něco svítí (ale nemysli si že třeba Octavie je v tomto jinde, musel bys úplně do jiné ligy). Druhou slabinou je, že osvit silnice má určitou šířku a ostřejších zákrutách, tam, kam xenon AFL světla natočil je u Intellilux tma. Takže pokud za zatáčkou stojí v cestě porouchané auto nebo stádo zvířat máš je na čelním skle.
Pokud si ještě nejezdil s matrix světly, podívej se na youtube, najdeš tam hromady videí od "testovačů" ne marketingových blábolů. Jenom abys věděl co tě čeká. Pokud jezdíš zejména rovně a po suchu je to super, máš osvětlený okraj silnice, když předjíždíš levý světlomet ti osvětlý levou polovinu vozovky takže vidíš cyklistu nebo chodce. Taky dobrý.
2.0CDTI - všichni mají problém s výměnou oleje po 30 000 km, co u dieselu nevidí vůbec jako problém. Olej u dieselu na rozdíl od benzínu s přímým vstřikem nezpůsobuje korozi po 15000km (viz rozbor olejů SvĚt motorů). Naopak, rozvody určitě ne po 150 000 km. Na soukromém bych víc než 130t nejel. Půlka motoru je hodně drahá záležitost. A vím o čem mluvím.
DPF není problém pokud nebudeš neustále vypínat motor když regeneruje. Že jsi to udělal zjistíš tak, že po vypnutí motoru zapne ventilátor chlazení na plné koule aby schladil DPF filtr. Nic se neděje, pouze při dalším nastartování dej pozor, aby vypálení filtru proběhlo do konce - kontrolou aktuální spotřeby při volnoběhu - pohybuje se tak na 5÷8 l/hod, musí klsnout na 0,4÷0,6 l/h
Od B-čka jsou světlomety Intellilux LED které na Insigniích fungují co do funkčnosti světlometů velmi dobře. Samozřejmě, že u Astry jsou jiné světlomety jako u Insignie, přesně tak jako jsou jiné světlomety u Octavie, Superbu a Touregu, pouze se o tom nikde moc nepíše.
Intellilux mají dvě slabé místa - mají malý světelný tok, u mokré silnice máš někdy vůbec problém vidět ž něco svítí (ale nemysli si že třeba Octavie je v tomto jinde, musel bys úplně do jiné ligy). Druhou slabinou je, že osvit silnice má určitou šířku a ostřejších zákrutách, tam, kam xenon AFL světla natočil je u Intellilux tma. Takže pokud za zatáčkou stojí v cestě porouchané auto nebo stádo zvířat máš je na čelním skle.
Pokud si ještě nejezdil s matrix světly, podívej se na youtube, najdeš tam hromady videí od "testovačů" ne marketingových blábolů. Jenom abys věděl co tě čeká. Pokud jezdíš zejména rovně a po suchu je to super, máš osvětlený okraj silnice, když předjíždíš levý světlomet ti osvětlý levou polovinu vozovky takže vidíš cyklistu nebo chodce. Taky dobrý.
2.0CDTI - všichni mají problém s výměnou oleje po 30 000 km, co u dieselu nevidí vůbec jako problém. Olej u dieselu na rozdíl od benzínu s přímým vstřikem nezpůsobuje korozi po 15000km (viz rozbor olejů SvĚt motorů). Naopak, rozvody určitě ne po 150 000 km. Na soukromém bych víc než 130t nejel. Půlka motoru je hodně drahá záležitost. A vím o čem mluvím.
DPF není problém pokud nebudeš neustále vypínat motor když regeneruje. Že jsi to udělal zjistíš tak, že po vypnutí motoru zapne ventilátor chlazení na plné koule aby schladil DPF filtr. Nic se neděje, pouze při dalším nastartování dej pozor, aby vypálení filtru proběhlo do konce - kontrolou aktuální spotřeby při volnoběhu - pohybuje se tak na 5÷8 l/hod, musí klsnout na 0,4÷0,6 l/h