Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Moderátor: Moderátoři
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Já mám GSi 2018, už z výroby trošku lépe opdhlučněno než standardní verze (střecha, kryt motoru, atd.), ale měsíc staré jsem celé nechal rozmontovat a utlumit dveře. Obrovský akustický rozdíl, ticho i kvalita hudby
https://www.carmedia.cz/montaze-autohif ... eni-dveri/
Doporučuji udělat to samé.
https://www.carmedia.cz/montaze-autohif ... eni-dveri/
Doporučuji udělat to samé.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
- Reklama
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Věřím. Na kolik vyjde takové vytlumení obecně?
Jinak zde zase malá srovnávačka
Jinak zde zase malá srovnávačka
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Asi 8 - 10 tisíc, záleží kde a jak kvalitně si to necháš udělat..
Jo, a 20" kola to vzhledově už tak pěkné auto hodně pozvednou
Hodně šťastných km přeju!
Jo, a 20" kola to vzhledově už tak pěkné auto hodně pozvednou
Hodně šťastných km přeju!
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Ta kola by chtelo trosku potunit:-)
Na podzim se chystam jit se svymi alu do cerneho pololesku.
Chci nejdrive dojet letni.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
"Tak Ti nevím, Maruš" - zakladateľ témy chcel poradiť ohľadne Insignie ako rodinného auta a nie polemizovať o "navi na jabkách", o odhlučnení a jej cene, o tunení kolies (matné-lesklé) a čo ja viem o čom ešte - minimálne jedna a pol strany spamu nesúvisiaceho s témou - ešte začnite porovnávať spotrebu Insignie, Ochcávky a Pežotu a to už bude ako erotické vyvrcholenie.
Veď keď chcete tliachať o všelijakých chytrých serepetičkách bez ktorých poniektorí chytajú amok a nemôžu existovať, tak si založte inú novú tému.
(prepáčte, že to tu píšem, ale je tu x tém, ktorých obsah sa po pár príspevkoch zvrhne na celkom niečo iné - a skoro vždy sa tam objaví aj poznámka o nejakej appke. )
Veď keď chcete tliachať o všelijakých chytrých serepetičkách bez ktorých poniektorí chytajú amok a nemôžu existovať, tak si založte inú novú tému.
(prepáčte, že to tu píšem, ale je tu x tém, ktorých obsah sa po pár príspevkoch zvrhne na celkom niečo iné - a skoro vždy sa tam objaví aj poznámka o nejakej appke. )
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Tazatel dostal dost odpovedi. Nyni cekame, co z nej vypadne ohledne finalni koupe auta. Jsme napjati. A jako bonus dostal informace navic o apce a odhlucneni. A taky motivacni fotky stare a nove Insignie. Tva predstava, ze kazde vlakno bude exaktne vyhrazene, je nerealna. Hlavne klid
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw (ex)
Honda HR-V GH4 1.6 VTEC 91kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Honda HR-V GH4 1.6 VTEC 91kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Tazatel je "Marek L" a z toho co píše si právě Insignii B koupil.
Rady na odhlučnění dveří se mu budou zatraceně hodit, jedna z věcí, kde Opel šetřil a dá se z toho snadno udělat pocitově auto o třídu výš
Rady na odhlučnění dveří se mu budou zatraceně hodit, jedna z věcí, kde Opel šetřil a dá se z toho snadno udělat pocitově auto o třídu výš
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
"Mýlite se, soudruhu" - tázatel je @pavelekv a nie MarekL
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26 úno 2021, 19:43
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Přátelé, nečertěte se, stále to zde poctivě pročítám. Bohužel patřím mezi oblíbenou část naši společnosti a musím pracovně skákat tak, jak píská vláda (příslušník bezpečnostních sborů). Takže nemám mnoho času a energie pak vždy odepsat.
To, že se diskuze trošku zvrhne, to mi nevadí, to odhlučnění dveří je docela fajn poznámka a cena do 10k je příjemná.
Jinak Jsem asi divný, ale mi se ta starší Insignia prostě líbí více jen si ji budu muset po konci nouzového stavu prolézt, abych viděl prostor uvnitř i v kufru. Mám ji na prvním místě, navíc na automatickou převodovku je spíše chvála a auto hned po koupi zamíří ke kamarádovi technikovi, který má vozy jako koníček a Insignii by viděl rád.
Nejvíce soupeří s Mondeem (tady je ale velké mínus ten jejich prokletý powershift) a Toyota Avensis (zde je celkově jen manuál).
Každopádně k vozidlu koupím hned rakev na střechu. Jde o to, kolik místa je pro posádku a aby se něco vešlo do kufru. Musí to být větší než Octávia. Spíše blíže k SuperB...
To, že se diskuze trošku zvrhne, to mi nevadí, to odhlučnění dveří je docela fajn poznámka a cena do 10k je příjemná.
Jinak Jsem asi divný, ale mi se ta starší Insignia prostě líbí více jen si ji budu muset po konci nouzového stavu prolézt, abych viděl prostor uvnitř i v kufru. Mám ji na prvním místě, navíc na automatickou převodovku je spíše chvála a auto hned po koupi zamíří ke kamarádovi technikovi, který má vozy jako koníček a Insignii by viděl rád.
Nejvíce soupeří s Mondeem (tady je ale velké mínus ten jejich prokletý powershift) a Toyota Avensis (zde je celkově jen manuál).
Každopádně k vozidlu koupím hned rakev na střechu. Jde o to, kolik místa je pro posádku a aby se něco vešlo do kufru. Musí to být větší než Octávia. Spíše blíže k SuperB...
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Insignia A ma proti Octavii kufr delsi, ale to je snad jediny rozmer, ve kterem ji prekonava. V hloubce, sirce je na tom hure. I v odkladacich protsorech v kufru. Pokud z prostoru pod podlahou vyjmes polystyrenove organizery, ziskas mnoho cennych l navic, ale neni to bohuzel tak prakticke. A v octavii mas stale jeste navic rezervni kolo. Ty skodovky maji ty kufry zvladnute temer dokonale.
V cem ale rozhodne je Insignia lepsi je jizdni komfort. Neni to uskakana koza, ale zehlici tank, ktery jen tak neco nerozhodi.
A to je ten duvod, proc treba na octavii nijak casto nevzpominam a netesknim.
V cem ale rozhodne je Insignia lepsi je jizdni komfort. Neni to uskakana koza, ale zehlici tank, ktery jen tak neco nerozhodi.
A to je ten duvod, proc treba na octavii nijak casto nevzpominam a netesknim.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015