Dobrý den,
máme Opel Astra G 1,7 DTI rok 2000 Isuzu 55 kw - když je motor chladný nad 2000 otáček na okamžik ztratí výkon -jakoby cukne....Občas nenastartuje hned.Motor se protáči ,ale trvá delší dobu než chytne...Jinak normálně auto i v mrazech startovalo na první.....
Váha vzduchu to není,
palivový filtr vyměněn,
podtlakový ventil to také není...opravář toto vyměnil a vyzkoušel...
Prosíme o radu,co to může být....
Děkuji
problém při akceleraci nad 2000 otáček při chladném motoru
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: problém při akceleraci nad 2000 otáček při chladném motoru
Tipuji na popraskane spoje v ridici jednotce vstrikovaciho cerpadla. Pomelne jednoduse opravitelne.
Koukni sem: https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... ole#p28162
Koukni sem: https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... ole#p28162
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Re: problém při akceleraci nad 2000 otáček při chladném motoru
Nemůže to být egr ventil ?
Re: problém při akceleraci nad 2000 otáček při chladném motoru
Dobrý den,
děkujeme za Vaši odpověď .PROBLÉM S AKCELERACÍ PŘI OTÁČKÁCH NAD 2000 PŘI CHLADNÉM MOTORU A OBČAS NESTARTUJE AUTO..Náš opravář si s tím neví rady ...prý diagnostika ukazuje ventil plnícího tlaku a elektriku ...
ventil to nebyl,váha vzduchu také ne...palivový filtr jsme vyměnili...Řídící jednotku čerpadla jsme řešili před cca 5 lety.Nemohl by to být egr ventil ?
Nejste náhodou někde ze Středočeského kraje ? Potřebovali bychom odborníka na Oply.Jsme z Poděbrad.
děkujeme za Vaši odpověď .PROBLÉM S AKCELERACÍ PŘI OTÁČKÁCH NAD 2000 PŘI CHLADNÉM MOTORU A OBČAS NESTARTUJE AUTO..Náš opravář si s tím neví rady ...prý diagnostika ukazuje ventil plnícího tlaku a elektriku ...
ventil to nebyl,váha vzduchu také ne...palivový filtr jsme vyměnili...Řídící jednotku čerpadla jsme řešili před cca 5 lety.Nemohl by to být egr ventil ?
Nejste náhodou někde ze Středočeského kraje ? Potřebovali bychom odborníka na Oply.Jsme z Poděbrad.
Re: problém při akceleraci nad 2000 otáček při chladném motoru
Aktualne jsou tady 2 klubove servisy, kde jsou odbornici na Opel. Bohuzel po prechod na nove forum uz sem moc nechodeji. Lepsi zavolat na telefon a domluvit se naprimo. Z Podebrad bych asi vyrazil k Dennymu.
Denny
http://www.ase-dedic.com/
RomanK
http://www.carteam.cz/
Denny
http://www.ase-dedic.com/
RomanK
http://www.carteam.cz/
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw (ex)
Honda HR-V GH4 1.6 VTEC 91kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Honda HR-V GH4 1.6 VTEC 91kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)