Kadett GSI C20NE- STUDENÝ NĚKDY NEJDE NASTARTOVAT
Moderátor: Moderátoři
Kadett GSI C20NE- STUDENÝ NĚKDY NEJDE NASTARTOVAT
Ahoj všem! Potřeboval bych prosím poradit. Kadett s motorem C20NE mi občas studený nechce nastartovat, startér točí, začne se třeba chytat jeden válec, ale pak zas nic. Po vstříknuti start spreje chytne hned, horký taky bez problémů. Někdy, ale chytne hned i studený. Svíčky a teplotní čidla jsou nové... DÍKY MOC ZA RADU! Radek
- Reklama
Re: Kadett GSI C20NE- STUDENÝ NĚKDY NEJDE NASTARTOVAT
Ahoj, Radku! Možná podávací čerpadlo nebo jeho relé, zapalovací cívka, zap. kabely...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Kadett GSI C20NE- STUDENÝ NĚKDY NEJDE NASTARTOVAT
Ahoj, MOC DÍKY za typy! Taky mě napadlo to čerpadlo, je nějak málo slyšet. Ohřátý motor si už nasává benzín sám? Když už chytí tak běží klidně... kabely jsou taky nové. Ráďa
Re: Kadett GSI C20NE- STUDENÝ NĚKDY NEJDE NASTARTOVAT
Nenasává, čerpadlo běží stále. Po zapnutí zapalování se rozběhne, natlakuje systém a vypne (se startováním po zapnutí zapalování počkej, až pozhasínají kontrolky, nic ti neuteče.) Při startování otevřou vstřiky a klesne tlak, pumpa opět sepne a pak už běží vlastně stále. A někde v motoru na podběhu bude spínací relé. Může to dělat klidně jen špatný kontakt. Na druhou stranu pumpa i relé už toho mohou mít za sebou poměrně dost. A když už se v tom budeš hrabat, dal bych pro sichr i nový palivový filtr, měl by se měnit po dejmetomu 60tis.km. Vydrží déle, avšak věčnost taky nee.
W124 E320 R6 Coupé 1994