Ďakujem za odpoveď.
Začínam s prvým krokom a teda kontaktujem importéra. Už mám meno človeka ktorý sa týmto zaoberá.
Tak som zvedavý kam sa to podarí dopracovať.
Zachráňte môj Opel Insignia 2.0 TDI 2018
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Zachráňte môj Opel Insignia 2.0 TDI 2018
Daj potom vedieť.
Neviem či to majú u dovozcu rozdelené na rôzne úlohy, ale vraj niektoré miesta u dovozcu "okupovali" v rámci požrania opla PSA ľuďmi od Pežotu.
Držím palce.
Neviem či to majú u dovozcu rozdelené na rôzne úlohy, ale vraj niektoré miesta u dovozcu "okupovali" v rámci požrania opla PSA ľuďmi od Pežotu.
Držím palce.
Re: Zachráňte môj Opel Insignia 2.0 TDI 2018
Dobrý večer,
po takmer mesiaci uzatváram kauzu záchrany mojej Insignie.
Moju cestu popíšem nasledovne.
1. Na začiatku mesiaca apríl 2021 som telefonicky kontaktoval importéra, kde som dostal kontakt na zodpovednú pracovníčku ktorá ma na starosti reklamácie.
2. Napísal som jej srdcervúci email, kde som popravde napísal moje problémy a strasti.
3. Po zhruba 4 ďalších dňoch mí od tejto osoby prišiel email, kde uviedla, že si pozrela kompletne celú históriu môjho prípadu zo systému a informovala ma aby som kontaktoval šéfa autorizovaného servisu v Trenčíne a dohodol sa na pristavení vozidla.
4. Vozidlo som pristavil 14.4.2021 a dostal náhradné zdarma i napriek otmu že auto je po záruke.
5. Dnes 11.5.2021 som si bol prebrať vozidlo zo servisu. Vymenená kompletne rýchlostná "skrinka", vymenené NOX2 čidlo za nové. Okrem toho mi bezplatne opravili zatváranie stredového krytu miesta pre odkladanie nápojov (pokazilo sa to až po záruke).
6. Nebudem doplácať nič.
Úprimne poviem, že toto som neočakával ani v najoptimistickejších snoch.
Nechcem spätne rozoberať, prečo to nevyriešili už počas záruky...
Základ že to mám hotové a nič ma to nestálo. Akurát tie nervy predtým.
po takmer mesiaci uzatváram kauzu záchrany mojej Insignie.
Moju cestu popíšem nasledovne.
1. Na začiatku mesiaca apríl 2021 som telefonicky kontaktoval importéra, kde som dostal kontakt na zodpovednú pracovníčku ktorá ma na starosti reklamácie.
2. Napísal som jej srdcervúci email, kde som popravde napísal moje problémy a strasti.
3. Po zhruba 4 ďalších dňoch mí od tejto osoby prišiel email, kde uviedla, že si pozrela kompletne celú históriu môjho prípadu zo systému a informovala ma aby som kontaktoval šéfa autorizovaného servisu v Trenčíne a dohodol sa na pristavení vozidla.
4. Vozidlo som pristavil 14.4.2021 a dostal náhradné zdarma i napriek otmu že auto je po záruke.
5. Dnes 11.5.2021 som si bol prebrať vozidlo zo servisu. Vymenená kompletne rýchlostná "skrinka", vymenené NOX2 čidlo za nové. Okrem toho mi bezplatne opravili zatváranie stredového krytu miesta pre odkladanie nápojov (pokazilo sa to až po záruke).
6. Nebudem doplácať nič.
Úprimne poviem, že toto som neočakával ani v najoptimistickejších snoch.
Nechcem spätne rozoberať, prečo to nevyriešili už počas záruky...
Základ že to mám hotové a nič ma to nestálo. Akurát tie nervy predtým.
Re: Zachráňte môj Opel Insignia 2.0 TDI 2018
tak super, nech ťa dlho vozí bez závad.
a odteraz človeče si odkladaj všetky papiere zo servisu!
a odteraz človeče si odkladaj všetky papiere zo servisu!
Re: Zachráňte môj Opel Insignia 2.0 TDI 2018
Dakujem veľmi pekne.