Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Pokud kupujete nebo už jste koupili, podělte se o zkušenosti.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Marek L
Příspěvky: 194
Registrován: 21 úno 2017, 16:20

Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Příspěvek od Marek L »

Ano, dalo by se psát hodně, ale mě to auto taky moc baví. Ano, přihrádky nebyly nikdy silná stránka, formát A4 tam prostě nikam bez pokrčení nedostaneš. Chybí mi přihrádka pod sedadlem spolujezdce. V ceníku jsem ji ani nenašel. Co se mi líbí moc, je celkem pěkně velký prostor v loketní opěrce. Hodíš tam mobil na kabel, zavřeš a Android auto většinou pořěší zbytek.
Motoricky jsem přešel z 1,4 T Astra J na 1,5T takže jen krůček. A je fakt, že v krizi tomu chybí dech, to je jasné. Co mě potěšilo, je, že Insa B má už rovnou vnitřní osvětlení jakoby do běla, ne do žluta. Já to vždy měnil za denní bílou, líbí se mi to víc. A je takto osvětlena rovnou i SPZ. Ovšem v kufru zůstává tragický žlutý vláknový šrot. Moc pěkné je decentní osvětlení tenkými pásky na dveřích a středové konzoli, které se dají tlumit spolu s budíky. Do dveří se konečně jakž takž vleze 1,5 L Pet a ten prostor je decentně osvětlen. Prostor pro nohy pro cestující vzadu se zlepšil, tipl bych, že i zkrátili zadní sedáky, nevím kolik měla Insa A. Ostřikovače skla jsou děsné.
Dynamic bohužel nemá dvouzónovou automatickou klimu, tam jsem si pohoršil, chybí mi hlavně údaj o nastavených stupních a ta jakože automatika.
Insignii A jsem nikdy neměl, ale přiznám se, že u B mi navždy bude chybět ruční JOG na vyhledávání položek v hudbě nebo menu, v insignii A byl v jistých verzích před loketní opěrkou..., protože tápat po tom dotykovém displeji za jízdy, např. když hledáš muziku je za mě spíš mínus a při mých proporcích je ten displej dost daleko, musím se natahovat. To mi nesedí, ten JOG by strašně přišel vhod ikdyž to bylo takové ucvakané kolco. Elektrická dofukovací bederní a zádová opěrka a elektricky výškově zvedaná přední část sedáku je pecka. Sedadla s pamětí nemám, ale už jsem měl tu čest a musí to být taky paráda. Hlavně si nesplést klíče :lol:
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Reklama
 

Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Příspěvek od Sunman »

Ostrekovače sa z "rozprašovačov" u A-čka vrátili v B-čku ku klasickým aj keď 3 prúdy z každého s možnosťou individuálneho nastavenia, rozprašovače boli lepšie.
hľadanie hudby je možné - teda mám virtuálny kokpit, nie klasiku - pomocou ovládačov na volante. To je celkom funkčné. Dám v menu hľadať podľa interpreta, to používam najčastejšie a vyberiem nejaký album. Veľa záleží ako máš nahrávky poukladané na USB alebo v telefone aby v tom systém vedel hľadať. Používam v PC MP3TAG program na editáciu mena a tagov v nahrávkach.

rovnako je "opruz" hľadanie kontaktov v telefone. Mám asi 1100 kontaktov a rozlíšenie len podľa začiatočného písmena je dosť tragické.
Dooby
Příspěvky: 30
Registrován: 14 kvě 2021, 21:38

Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Příspěvek od Dooby »

Ten infotainment- doufám, že to pořeší Apple Carplay. Jednou jsem to používal (Astra z půjčovny v GB) a funguje to velmi dobře. U některých inzerátů píšou jen Android Auto bez zmínky o Carplay- je možné, že to nemusí mít obě, neví někdo? Ty zmiňované nedostatky- to se najde něco asi všude, nevidím to jako důvod jít jinam. Ještě by někdo věděl ten klasický vs. adaptivní podvozek- je nějaký zásadní důvod brát jeden nebo druhý? Životnost adaptivních tlumičů? Také jsem našel údajně známý problém se sacím košem olejového čerpadla u 2.0 CDTI, je to stále akuální a v jakém případně nájezdu? No zkusím se svézt jak to půjde a uvidíme.
2018 Insignia B Sports Tourer 2.0 CDTi 125kW 8°automat
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Příspěvek od Sunman »

Adaptívny podvozok som mal na 3-och A-čkových Insi v modeli ŠPORT a diesel.
V A-čkovej Insi to znamenalo riadené predné tlmiče režim SPORT=tvrdé/režim Komfort alebo žiadny zvolený režim = mäkšie. Na prvej z roku 2009 to bolo poznať skutočne dosť, výborná zábava v horskom teréne. U ďalších sa mi to už nezdalo že by bol väčší rozdiel, možno preto lebo u 2009 to bolo niečo nové. Auto ale viacej mlátilo na jamách.

U tých ďalších ročníkov som športový podvozok objednával ani nie tak k nastavovaniu tlmičov, ale s tým, že tento podvozok bol ca 15mm nižší a hlavne mal 17" brzdy. Ostatné podvozky boli 16" brzdy. Avšak v Nemecku, ak by si auto viezol odtiaľ boli len 17" brzdy na všetkých modeloch.
Ako je to u B-čka s brzdami a celkove naladením podvozku neviem. Mám "obyčajný" podvozok, je oproti A-čku zmenené pérovanie na "superbné", t.j. hojdá sa viacej ako A-čko.
Marek L
Příspěvky: 194
Registrován: 21 úno 2017, 16:20

Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Příspěvek od Marek L »

Je to ready pro obě platformy. Shodou okolností máme doma i oba typy telefonů. Někde jsem tu zběžně popsal, co a jak s navigacemi.
IMG_20210516_205726.jpg
Insignia 032 Apple Car Play 1.jpg
Insignia 033 Apple Car Play 2.jpg
ty fotky jsou Apple CP
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Příspěvek od mfilip »

Sunman píše: 16 kvě 2021, 11:29 Brdzenie motorom, filtre pevných častíc
- 1.6T má filter pevných častíc. Neviem či si študoval ako funguje - ale pokiaľ jazdíš rýchlejšie, diaľnica, predbiehanie - filter zrejme značne ovplyvňuje spotrebu. On totiž vypaluje neustále a presne naopak ako DPF u dieslu. Ak motor len trocha preženieš - jedno predbiehanie - ihneď po ubratí plynu začína vypaľovanie. Vypaľovanie znamená, že aj bez plynu motor dostáva konštantne 2l benzínu/100km. Tzn. že motor v tomto režime NEBRZDÍ, naopak, ženie ťa. Takže ty potrebuješ ubrať do zákruty ale motor neustále ťahá a musíš brzdiť proti pohonu motoru. vypaľovanie trvá od pár sekúnd do niekoľkých minút.
Nemam zkusenosti filtrem u benzinovyc aut, ale vubec se mi nezda, co jsi napsal.
Co jsem cetl drive, tak u regenerace filtru se nepouziva palivo, ale jen vzduch, ktery se prozene valci a saze vypaluje tim, ze se v nem obsazeny kyslik sam zvysenou teplotou vzniti a tim dojde k vypaleni. Jedna se o tzv. pasivni regeneraci, bez pouziti paliva. u dieslu se jedna o aktvivni, protoze se ke zvyseni teploty pouziva palivo. Proto tedz u benzinu behem vypalovani nedochazi ke zvysene spotrebe, jen dochazi opravdu stale prubezne k te pasivni regeneraci, jak moc to motor brzdi nevim, nemam zkusenost.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Příspěvek od Sunman »

k vypalování benzínového DPF se používá ochuzená směs ne čistý vzduch. Tzn. palivo je neustále dávkované do motoru. Vidíš to na aktuální spotŘebě a je to vždy přesně 2,0 l/100km ať jedeš z kopce, nebo pouze dáš nohu z plynu a dojíždíš na dálnici auta. Najel jsem s tím 140 tisíc, vím o čem mluvím.
Pokud jezdíš 70kmh po okreskách tak vypalování není prakticky žádné.
Marek L
Příspěvky: 194
Registrován: 21 úno 2017, 16:20

Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Příspěvek od Marek L »

DPF - GPF, toto už by se možná mělo řešit v solo vlákně.
Nějaké články na Netu o tom jsou, možná by to benzínovým uživatelům bylo k užitku. Stejně nás to časem nemine.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Příspěvek od mfilip »

Sunman píše: 17 kvě 2021, 13:27 k vypalování benzínového DPF se používá ochuzená směs ne čistý vzduch. Tzn. palivo je neustále dávkované do motoru. Vidíš to na aktuální spotŘebě a je to vždy přesně 2,0 l/100km ať jedeš z kopce, nebo pouze dáš nohu z plynu a dojíždíš na dálnici auta. Najel jsem s tím 140 tisíc, vím o čem mluvím.
Pokud jezdíš 70kmh po okreskách tak vypalování není prakticky žádné.
Mno prave pisou vsude, ze palivo je davkovane jen tehdy, kydz je motor porad pod plynem.
Kdyz se vypaluje behem brzdeni motorem, tak tam palivo nejde, udaj PP je mozna matouci.

Ale ok, mne je to jedno, jen se mi to nezdalo, nemusime to resit. Mam zatim naftu a tam je to jasne.
Zajima mne to jen obecne.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady

Příspěvek od Sunman »

nevidím dôvod aby ukazovanie aktuálnej spotreby práve v tomto momente klamalo. Naviac cítiš, že po pustení plynu v momente keď ukazuje spotrebu 2.0 l/100km (a je to vždy táto hodnota bez ohľadu na rýchlosť auta) auto "ťahá" a nebrzdí motorom. Po pár sekundách je vypálenie hotové, spotreba spadne na nulu a motor začne brzdiť.
Pri jazde 70kmh na okreskách spotreba pri pustení plynu je vždy nula - takže zrejme stačí vypálenie horúcim potrubím a prísunom vzduchu. V prípade, že auto preženieš, napríklad na diaľnici cez 160kmh tak sa na nulu v spotrebe nedostaneš trebárs hodinu. Je tam zrejme toľko bordelu - a GPF je na rozdiel od DPF malý - že potrebuje pomoc pri vypaľovaní dávkovaním ochudobnenej zmesi.
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Insignii“